Clearblue digital näyttää liikaa viikkoja! Miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippäliini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippäliini"

Vieras
Hedelmöityksestä on raskauslaskurin mukaan noin kaksi viikkoa, ehkä päivän yli, mutta clearblue digital näytti 3+, eli sen mukaan olisin jo raskaana viikolla 5+ jotain. Voiko hormonitaso ollaa muuten vain korkeampi, vai voiko tosiaan hedelmöittymisen aika olla vajaan viikon verran aikaisemmin kuin netin laskuri näyttää? Vai voisiko johtua ehkä kaksosista tms? :D Voi hitsi kun jännittää... Pakko päästä varhaisultraan. Koska sinne kannattaa mennä, kun nyt siis jotain yli 5 viikkoa on raskauden kesto.

No on! Haluun tietää onko raskaus pidemmällä!! :D Vai voiko hormonitaso vaan vaihdella ja testi näyttää väärin. Eniten tässä meitin kun plussaa ennen minusta tuntui, että odotan kaksosia, ja edelleen minusta tuntuu että olisi kaksoset tulossa, niin mietin voiko korkeampi hormonitaso kertoa siitä!

[QUOTE="aapee";27431435]No ei ainakaan sitä :D Yksi sellainenkin ollut ja silloin hcg nousee hitaammin yleensä. Ainakin mun tapauksessani, ja lääkäri sanoi silloin, että useissa tapauksissa hcg nousee hitaasti tai "sahaa" eli nousee ja laskee vuorotellen.[/QUOTE]

Ok. Mä olen olettanut että silloin juuri on korkea.

Luitko ne käyttöohjeet? Toissa kesänä kun itse testasin, niin muistaakseni ohjeissa selvästi sanottiin, että testin näyttämä rv on eri kuin mikä se on laskennallisesti kuukautisten mukaan. Löytyykö tällaista tekstiä vielä sieltä ohjeista?

[QUOTE="vieras";27431464]Luitko ne käyttöohjeet? Toissa kesänä kun itse testasin, niin muistaakseni ohjeissa selvästi sanottiin, että testin näyttämä rv on eri kuin mikä se on laskennallisesti kuukautisten mukaan. Löytyykö tällaista tekstiä vielä sieltä ohjeista?[/QUOTE]

Clearblue DIGITAL -raskaustesti, jossa on viikkonäyttö – vastauksia kysymyksiin

Tuollapa se läy ilmi.. Muistin tuon asian nurinpäin... Eli ap taidat olla pidemmällä raskaudessa kuin luulit.. :) varaa aika ultraan, niin saat varmistettua vielä tiedon.

Sun kehos ei toimi raskauslaskurin mukaan. Ovulaatio on voinut olla jo aikaisemmin. Toisekseen hormonimäärä vaihtelee, ihan vain esim. vuorokaudenajan, pissan vahvuuden jne. mukaan.

Yhteistyössä