CLEARBLUE ja ohut viiva!!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "clearblue"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis siihen ruutuun tuli kapea pystyviiva,jossa se vaakaviivakin on. juu ja tiedän, että ohjeissa lukee että testiviivan okuuluu olla samanlevyinen vaakaviivan kanssa mutta jäin miettimään että mitä tämä kapea viiva tarkoittaa!?

En jaksa lakata ihmettelemästä miksi naiset ostavat näitä viivanäytöllisiä testejä kun on saatavilla sellainenkin joka sanoo ihan suoraan Raskaana-Gravid Ei Raskaana-Inte Gravid ja heittää vielä viikotkin esille. Minä en viitsisi tihrustella viivoja ja miettiä niiden paksuuksia, kohtia, tummuuksia kun vähemmälläkin asia selviää.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
[QUOTE="mammanen";27129046]En jaksa lakata ihmettelemästä miksi naiset ostavat näitä viivanäytöllisiä testejä kun on saatavilla sellainenkin joka sanoo ihan suoraan Raskaana-Gravid Ei Raskaana-Inte Gravid ja heittää vielä viikotkin esille. Minä en viitsisi tihrustella viivoja ja miettiä niiden paksuuksia, kohtia, tummuuksia kun vähemmälläkin asia selviää.[/QUOTE]

Peesi!

[QUOTE="mammanen";27129046]En jaksa lakata ihmettelemästä miksi naiset ostavat näitä viivanäytöllisiä testejä kun on saatavilla sellainenkin joka sanoo ihan suoraan Raskaana-Gravid Ei Raskaana-Inte Gravid ja heittää vielä viikotkin esille. Minä en viitsisi tihrustella viivoja ja miettiä niiden paksuuksia, kohtia, tummuuksia kun vähemmälläkin asia selviää.[/QUOTE]
Musta näistä tulee hirveesti roskaa ja vielä patterin vuoksi ongelmajätettä. Sen takia oon ite ostanu pregcheck testejä. Munkin mielestä noi tavalliset clearbluet on tosi epäselviä tulkita kun niihin usein tulee haamuviiva, joka voi näyttää positiiviselta. Liuskatestit on kaikkein parhaimpia oikein käytettynä.

Yhteistyössä