Clearblue ovulaatiotesti -ihmetystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaaksi kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaaksi kiitos

Vieras
Nyt on menossa kp 4 ja ajattelin tässä kierrossa koittaa tuota ovulaatiotestiä. Tein Clearbluen sivulla sen laskurin, missä lasketaan oikea hetki alkaa pissaamaan tikkuun ja koska minulla ei ole säännöllistä kiertoa niin testi ilmoitti, että "LH huippu on todennäköisesti ohitettu 22 päivällä, suosittelemme testaamista seuraavassa kierrossa". Siis mitä? Miten voi olla LH huippu (eli ovulaatio) mennyt tässä kierrossa, kun tässä on vielä menkatkin menossa?

Vai miten te käsitätte tuon laskurin vastauksen? Jos laitan laskuriin kierron pituudeksi esim. 28päivää, niin silloin se antaa vastaukseksi alkaa tikuttamaan 23.12 tjsp.

Mutta eihän se ovulaatio voi vielä tässä kierrossa olla mennyt, kun tosiaan on vasta 4.päivä tätä kiertoa menossa...en ymmärrä.

laitoin tietosi kuukautisten alkamispäiväksi 14.12.2012 ja kiertosi pituudeksi 28 päivää, jolloin testi antaa, jotta aloita testaaminen 24.päivä.
Luitko testinohjeet varmasti oikein....?
Epäsäännööllisestä kierrostahan piti katsoa kolmen kierron lyhin kesto kierron pituudeksi

ei siis vielä ole kyseistä testiä, tein tuon laskurin jotta osaisin ostaa testin tarpeeksi ajoissa. Siis kiertoni ei ole 28 päivää, vaan jotain 28-80 päivän välillä, eli vaihtelee todella suuresti. Viimeisiä kiertoja en ole tarkasti edes laskenut.

Jep, ja tosiaan vastaus oli 24.12 eikä 23.12 kuten olin kirjoittanut. Mutta tuo tietohan ei minua hirveästi lohduta kun kierto on mitä on. Ihmettelin vain sitä kun laskuri laittoi vastaukseksi, että LH huippu on ohitettu 22 päivällä, että mitä ihmettä se tarkoittaa kun nyt on vasta kp 4 menossa. Nythän tämä kiero on vasta alkanut ja LH huippu vasta jossain edessäpäin.

Yhteistyössä