clearblue

  • Viestiketjun aloittaja tyttö83
  • Ensimmäinen viesti
tyttö83
onko siinä herkässä clearblue-testissä viivanpaikkaa? Mä sain sellasen extra haalean haamun, oikein tihruttamalla sen vaan näkee? en ole varma onko siinä väriä, niin haalea on!?!
 
alkup
No mulla alko menkat sitten tänään aamulla muutaman päivän myöhässä =( Mut ihmettelen sitä että kun yleensä hanat aukee heti aamulla ihan täysillä, niin nyt ei käyny niin vaan vähäsen tiputtelee vaan?! No en mä viitti oikein toivoa et raskaana oisin,jos tää kauhee jännittäminen on vaan muuttanu niitä?! No sen näkee sitten miten tää vuoto jatkuu. tuu kertomaan sitten miten sulla kävi!
 
mamma06
mä oon ainakin saanut "väärän" plussan ko.testillä. minä ja mies nähtiin siinä siis ikäänkuin paikka johon viivan väri tulisi.. suosittelen aconin testejä jos herkkää testiä haette, itsellä näytti plussaa jo kp29/30
 
alkup
No vuotoa alkoi tulemaan heti aamusta asti oikein rytinällä,en usko et koskaan on näin paljon sitä tullut! Mut jospa mulla oli sellainen kemiallinen raskaus taas, niitä on nyt sitten ollut jo kolme reilussa puolessa vuodessa =( Oon aina silloin saanut haamun ja "menkat" kuitenkin alkaa jokusen päivän myöhässä. Ja taas niinä kertoina kun oon testannu ja saanut negan niin menkat on tullut ajallaan. tietääkö kukaan mistä tämä kiinnittymisongelma voi johtua ja onko siihen jotain konstia mitä vois ite yrittää ilman lääkärissä käyntiä?
 
Iriuty
Eikö kenelläkään muulla ole kyseisestä testistä tietoa????? Auttakaa nyt onnetonta, ennen kuin päässä klikkaa..
Olenpahoillani alkup menkoista, mutta jos sinä noita kemiallisia olet ennenkin saanut on se kuitenkin hyvä merkki siitä että hedelmöittyminen tapahtuu ja alkio jopa koettaa kiinnittyä!! Kyllä se vielä tärppää kii!! Jotkut sanovat että vitamiinit, etenkin B ja E vit. auttavat limakalvon paksuuntumiseen ja omega 3 rasvahapoistakin pitäisi olla hyötyä. Itse olen näitä nyt syönyt, eikä toistaiseksi tärppiä, mutta toivossa on hyvä elää. Minkälainen se sinun haamu oli tuossa testissä? Mulla tuli sininen pystyviiva, joka oli yhtä tumma kuin poikkiviiva, mutta todella ohut. Ja tämä sama tuli kahteen muuhunkin clearblue testiin jotka tein muina päivinä..!? Jos nyt sitten en raskaana ole joutuu kyseiset testit pannaan ja asiakaspalautteeseen lähtee postia! :0/
 
papu
Minä sain negan apteekin ja kaupasta ostetulla testillä, clearbluella tuli viiva (tietty eka se vaakasuunnassa oleva) ja sitten pysty, eli plussa tuli! Iriuty-on se plussa!!!!
 
alkup
mä sain vaakaviivan kanssa samanlevysen viivan, mutta se oli todella himmeä, eli kyllä uskon et sä oot nyt kuule plussan saanut! testaa jollakin muulla tetillä vielä varoix niin uskon että asia selviää =) Tuu kertoo sitten miten kävi!
 
??
heippa. tein eilen 2 clearblue raskaustestiä, molemmat näytti plussaa, himmeesti kylläkin. tänään tehnyt eri merkkisen testin ja negaa näytti. mistä mahtoi johtua että eilen näytti himmeetä plussaa molemmissa testeissä? kuukautiset on myöhässä. runsasta valkovuotoa ollu menkkojen sijaan. onko kenelläkään kokemusta?
 
Ilona
Testailin meillä yrityksen alussa aina clearbluella, koska gyne oli sanonut että se on hyvä testi... (Ja kuulun niihin jotka tosissaan testailee ja saisi kantisalennusta jos sitä vaan olisi tarjolla) No, sieltä tuli mulla varmaan joka toisessa testissä aina joko tosi ohut sininen pystyviiva tai sitten näkyy se viivan paikka harmaahkona, mutta kuitenkin ihan tunnistettavana. Ja aina mietti että onko tää nyt plussa vai ei, testaanpa huomenna uudestaan. Kun oikea plussa sitten pärähti, oli se viiva ihan selvästi sininen, vaikkakin aluksi tietty haalea. Tuulimunaksi todettiin, harmi. Mutta sen jälkeen siirryin apteekin omaan raskaustestiin, jolla tuli aina selvä nega kunnes sitten tuli selvä plussa :)
 

Yhteistyössä