Clearbluen digitaalisesta.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a..p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a..p

Vieras
CB:n digi on nyt näyttänyt 2-3 viikkoa raskaana, mutta laskujen mukaan mun pitäisi olla jo 6 viikolla, miltei jo 7..
Olen kuullut pelkkää hyvää palautetta kyseisestä testissä, että näyttää viikot oikein jne.. Mulla on vaan aivan tajuton keskenmeno -pelko, ja siksi ihmettelen miksi viikot eivät kasva.. On ollut koko viikon ajan tuo 2-3...
Hieman rauhoittaisi mieltä kun sais sen 3+ viikkoa.

Tein samasta pissasta myös davidin puikkotestin, kaksi tasavahvaa viivaa tuli.. että puikoissa tuo viiva on ainakin vahvistunut.

Anteeksi tämä mun heikkohermostuneisuus mutta minkä mä itelleni voin.. :S

Itelläni ainakin on näyttänyt viikot oikein CB:n digillä.
Päivänä jolloin menkat myöhässä, niin 1-2, sitten jo muutaman päivän kuluessa 2-3...
n. reilu viikko menkkojen poisjäännistä 3+, ja silloin jo rv5+jotain.

Jos puikkotesteissä ei ole haalistumiseen päin viivat eikä vuotoa ole niin ei ehkä vielä ole syytä huolestua. Oletko ihan varma jos sulla vaan olis sitten tavallista myöhäisempi ovis?

no jos sä oot toisen merkkistäkin testiä kokeillu, ja siihen tulee kaks tasavahvaa viivaa, ni miks ihmeessä panikoit? ennemmin mä luotan tommoseen normi testiin ku digitaaliseen.

Alkuperäinen kirjoittaja CB:nDigistä;25889623:
Itelläni ainakin on näyttänyt viikot oikein CB:n digillä.
Päivänä jolloin menkat myöhässä, niin 1-2, sitten jo muutaman päivän kuluessa 2-3...
n. reilu viikko menkkojen poisjäännistä 3+, ja silloin jo rv5+jotain.

Jos puikkotesteissä ei ole haalistumiseen päin viivat eikä vuotoa ole niin ei ehkä vielä ole syytä huolestua. Oletko ihan varma jos sulla vaan olis sitten tavallista myöhäisempi ovis?

Ovis on tikutettu joten aika ihme jos olis ollut myöhässä..:S
Puikkotestin mukaan kyllä hormoonia olis yllinkyllin ,mutta CB ei kyllä sitä näytä havaitsevan..
Siihen lävähti hetkessä se raskaana, sitten se mietti monta minuuttia että montako viikkoa se mulle pistää, ja taas se sama 2-3... :s

Ei mitaan hataa, oma testini naytti 2-3 kaikkina niina kertoina kun testasin (ehka 3 kertaa) vaikka viikkoja oli paljon enemman. Ihan normaalisti raskaus kuitenkin meni.

Yhteistyössä