Hae Anna.fi-sivustolta

Clinique: pore minimizer

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä dumas, 23.08.2005.

1. dumas Vierailija

Niin, onkos kukaan kokeillut kyseistä tuotetta? Siis sellaista itsestään lämpiävää naamiota jonka pitäisi imieä iholta rasvaa ja supistaa huokosia, aika uskomattomalta ainakin kuulostaa.. :D

2. Marsu Vierailija

Näitähän on käsittääkseni muutama erilainen tuote? Tai ainakin kun ostin omani, pyörittelin kahta erilaista Pore Minimizeria käsissäni. En nyt ole aivan varma siitä mitä purkissani lukee (olen töissä ja tuubi kotona, joten en voi tarkistaa), mutta ainakin tämä tuote on minusta rahantuhlausta. Se ei mielestäni juurikaan pienennä ihohuokosia ja muutenkin tuntuu (ja NÄYTTÄÄ) siltä, että huokoset olisi tungettu täyteen jotain tököttiä (niinkuin tietysti onkin) ja ne oikein korostuvat ihosta. Iho on ikäänkuin pilkullinen. Ja sävyn piti sopia kaikille. Ottaisin mielenkiinnolla vastaan kokemuksia todella toimivasta ihohuokosten pienentäjästä, jos sellaista edes on...

3. Gogo Vierailija

Marsu taitaa nyt puhua siitä Instant Perfectorista, joka on silikonivoide, joka tekee ihohuokosista selvästi huomaamattomamman näköiset.

4. Marsu Vierailija

Ihan mahdollista, että kyseessä on juuri tuo tuote. Mun tapauksessa täytyy kyllä sanoa, että se tekee ihohuokosista selvästi huomattavamman näköiset (kokonaisuus on nimenomaan pilkullisen näköinen). Meikkivoiteeni (Max Factorin Lasting Performance) peittää paremmin huokoset näkösältä.

5. tanja Vierailija

Minä käytän nimenomaan tuote Pore Minimizer voidetta, joka laitetaan meikin alle tai päälle - se ei ole naamio. Voide pitää taputella suht. nopeasti iholle (ei siis levittää kuten meikkivoide) jotta siitä saa tasaisen näköisen. Toimii mulla kyllä OK ja pitää nenän kiillottomana 5-6 tuntia.

6. Marsu Vierailija

Olenkin varmaan käyttänyt kyseistä tuotetta aivan väärin. Siis olen levitellyt kuten meikkivoidetta. Täytynee huomenaamulla kokeilla uudestaan. Käytätkö Tanja joka päivä Pore Minimizeria? Sehän on kai aikamoinen silikonipommi, joten mahtaisko tukkia pahasti huokosia? Toimiiko sulla paremmin meikin päällä vai alla?

7. Gogo Vierailija

Ai niin, joskus laitoin tuon päälle meikkivoidetta ja nuo kaksi jotenkin hylkivät toisiaan ja tuloksena tosiaan oli pilkkuja! Tais olla just toi Max Factorin Color-Id se voide.
    Muiden meikkien kanssa ei vastaavaa ongelmaa.

8. Nimimerkki Vierailija

Näin kertakokeilun jälkeen tuntuu ihan ok tuotteelta, joskin mielestäni sen syväpuhdistava vaikutus ei välttämättä ole kaikkein tehokkain. Eli huokoset kyllä tasoittuivat ja ehkäpä jopa pienenivät, mutta niissä oleva lika (mun tapauksessa mustapäät) eivät minnekään kadonneet.

Taidan seuraavalla kerralla tehdä niin, että ensiksi puhdistan ihohuokoset manuaalisesti ja sen jälkeen laitan tätä pore minimizeria. Ehkäpä sitten huokoset pysyvät puhtaina kauemmin.

Ei nyt mikään täysi huijaustuote, mutta lupaa enemmän kuin pitää.

9. tanja Vierailija

Kyllä joka aamu levitän pore minimizerin nenälle. Yleensä suoraan iholle kun en juurikaan käytä meikkivoidetta kesällä. Jos laitan meikkivoiteen niin sitten taputtelen varovasti pore minimizerin sen päälle. En jaksa noista silikoneista huolestua, en ole huomannut että tukkisi mitenkään normaalia enemmän huokosia, jotka muutenkin ovat jo aika isot. Käyn säännöllisesti ihonpuhdistuksessa.

10. Nimimerkki Vierailija

Minä ja aloittaja taidamme puhua tästä tuotteesta:

http://www.clinique.co.uk/templates/products/sp_nonshaded.tmpl?CATEGORY_ID=CAT1040&PRODUCT_ID=PROD65066

11. Nimimerkki Vierailija

Jaahas, linkki heittääkin Cliniquen etusivulle. Puhumme siis tuotteesta nimeltä Pore Minimizer: Thermal-Active Skin Refiner, jota käytetään kuorintavoiteen tavoin kerran viikossa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri