Clip on hiustenpidennyksistä kysymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja visionääri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

visionääri

Vieras
Mistä saisi klipsipidennyksiä, joissa yhdessä osiossa olisi mahdollisimman paljon hiuksia?
Mulla on nyt yhdet klipsipidennykset, joissa jokainen osio sisältää paljon hiuksia.
Mulla on niin paksut ja tuuhea tukka, että tarvitsisit yli 3 pakettia pidennyksiä ja luonnollisestikaan ei edes pää riitä löytämään paikkaa enää jokaiselle klipsille.

Jos ymmärsitte mitä ajan takaa

Varsinaiseen kysymykseen siitä, mistä saisi klipsejä, joissa olisi mahdollisimman paljon hiusta mukana, en osaa vastata, sillä epäselväksi jäit, haetko mahdollisimman paksuja osioita vai mahdollisimman leveitä. Mistä olet normaalisti hankkinut klipsit?

Minun on tosi haastavaa uskoa, että sinulla olisi niin vahvat hiukset, että luonnollinen pidennys vaatisi kolme pakettia. Yksi kahdeksan osion paketti (4 x yhden klipsin pidennys, 1 x 2 kahden klipsin pidennys, 2 x kolmen klipsin pidennys ja 1 x neljän klipsin pidennys) ei riitä tuskin kenellekään kunnolla sellaisenaan, mutta kyllä kaksi pakettia varmaan alkaa olla jo maksimi, mitä päähän voi tunkea. Kannattaa varmaan miettiä järjestystä, kuinka hiukset päähänsä laittaa: moni tekee sen virheen, että änkee kaikki leveämmät osiot taakse ja vain yhden klipsin pidennykset sivuille. Suosittelisin kokeilemaan muutaman leveämmän pidennyksen kiinnittämistä sivulle, sillä nuo yhden osiot tosi harvoin riittävät, vaikka niitä laittaisi esimerkiksi neljä kummallekin puolelle.

Yhteistyössä