Clomi ovis

  • Viestiketjun aloittaja MIKÄ KP???
  • Ensimmäinen viesti
MIKÄ KP???
Mikä kp olette ovuloineet clomeilla eri kierroissa?
Vai ovuloitko ollenkaan? Jos oli seurantaultra niin mikä kp ja minkä kokoinen munis oli?

Itselläni menossa eka clomikuuri, nyt kp 16 eikä tikuttelu ole tuottanut minkäänlaista tulosta... :(
 
Joanna
Mulla menossa kolmas Clomi-kuuri (1 tbl kp 3-7) ja ovis oli viime viikon tiistaina eli kp 12, kahdessa ekassa Clomi-kierrossa ovis on ollu kp 14. Mulla ei oo ollu minkäänlaista seurantaa eli noi ovispäivät on siis oman tikuttelun ja tuntemuksien mukaisia. Kahdessa ekassa Clomikierrossa sattui viiltävää kipua vasemman munasarjan kohdalla. Nyt tässä kierrossa ei ollu vastaavia kipuja, mutta viivat tikussa oli entisiä vahvemmat. Tässä kierrossa kyllä ekaa kertaa join greippimehua, jonka pitäisi lisätä limoja, en tiedä sitten voiko sillä olla vaikutusta oviksen heittelehtimiseen... Luulisin kuitenkin, että eiköhän se oviksen paikka ole yksilöllistä myös Clomi-kierroissa.
 
Lellu
Moi! Mulla oli ekassa clomi kierrossa ovis vasta kp 19 ja olen joskus kuulluut että jos kierto on ollut aikaisemmin kovin sekaisin niin se ovis saattaa ekassa clomi kierrossa tulla vähän myöhässä. Tokassa ja kolmannesa kierrossa oli ovis tikkujen perusteella n. kp 15. Kierrron pituus on ollut kaikissa clomikierroissa n. 28 päivää. Niin joo mä syön clomeja kp 5-9. Toivottavasti tällä viimeisellä kierrolla tärppäis.
Eli kannattaa vaan jatkaa yrittämistä. Toivottavasti se ovis sieltä löytyy.
 

Yhteistyössä