clomien vaikutus kiertoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miksutin

Uusi jäsen
12.06.2007
3
0
1
Osaako kukaan kertoa kuinka paljon clomit voi vaikuttaa kiertoon? Eli voiko kierron pituus vaihdella, vaikka clomeja syö samoina päivinä (3-7pv)?

Eli olen nyt syönyt 2 kierrosta clomeja ja nyt menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen kierto (29pv).. Nyt mulla on vaan tullut tuhrua su yöstä lähtien eikä menkat ole kunnolla alkanut.. Ensimmäisestä clomikierrosta menkat alkoi ihan normaalisti eikä ollut mitään tuhrupäiviä..

Kiitos jos joku osaisi vastata! =)

Oletkos tehnyt raskaustestin? ;) Voihan olla, että tulee niukat menkat vaikka on raskaana!

Voi myös olla, että clomit on ohentaneet limakalvoa niin paljon, ettei siellä ole mitää "vuodettavaa"
Ja keltaruhashomonia on niin vähän, ettei kunnon vuotoa tule..?
Tässä pari näkökantaa asiaan :)

Mulla on ollut tuhruvuotoa myös Clomien aikana, tosin "oikea" vuoto on alkanut yleensä oikeaan aikaan, tuhru on tullut ennen varsinaisten menkkojen alkua. Välillä on kestänyt viikonkin :| Clomien aikana mulla on menkat lyhentyneet, vuoto on kyllä runsasta 1-2 päivää mutta on silti niukempaa kuin ennen Clomeja. Sen takia pelkäänkin tuota limakalvon ohentumista, tosin ultrissa on todettu se ihan hyväksi. Muutamaan kiertoon ei kyllä ole ultrattu. Mutta kuten mm-72 mainitsi, jos runsaampaa vuotoa ei tule niin tee raskaustesti ainakin ennenkuin aloitat seuraavan Clomikuurin, niitähän ei saa syödä jos on pienikin epäilys raskaudesta.

Kiitos kommenteista! :flower: =)

Menkat loppujen lopuksi alkoivat, mutta aika runsaana ja "klönttimäisenä".. En sitten tiedä oliko siellä tapahtunut jotain, mutta ei sitten kiinnittynyt kunnolla, joten siksi pitkitti hieman kiertoa. Ajattelin tämän uuden kierron vielä katsoa ja sitten soitella lääkäriin, jos tapahtuu uudestaan noin. Mullakin ultrassa todettiin, että kaikki on paremmin kuin hyvin... Kuitenkin itsellänikin on tullut mieleen, että olisikohan jotain ongelmia kiinnittymisessä.. :(

Yhteistyössä