CLOMIFEN. Onko nämä normaaleja "sivuvaikutuksia"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uudesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uudesti

Vieras
Entä voiko oireet tulla vasta pari päivää sen jälkeen kun on pillerit syönyt?

Minulla nyt menossa ensimmäinen clomifen kierto ja söin niitä 3-7 kiertopäivinä. Ekana iltana särki päätä mutta muuten ei tainnut tulla kauheasti mitään sivuvaikutuksia. Itkuisuutta vähän.
Nyt on kp. 11. Ja olen ainakin 5 päivää ollut itkuherkkä. Itken ilosta ja surusta, huolesta ja stressistä, onnesta ja väsymyksestä jne. Monta kertaa päivässä.
Ja tämä ei todellakaan ole minulle normaalia. Yleensä itken kerran pari vuodessa.

Toinen oire on himot. Minusta seksi on ollut lähinnä vastenmielistä jo yli vuoden. En ole aikoihin tuntenut minkäänlaisia himoja tai halua harrastaa seksiä.
Nyt kuitenkin n. 3 päivän ajan on koko ajan tunne että pitäisi saada. Kiihotun herkästi ja alapäässä kihelmöi läpi päivän. Tosin nyt ei olla kuukautisten alun jälkeen edes harrastettu seksiä. Tänään sitä olisi luvassa mutta en jaksaisi odottaa iltaan :O Tämä jos mikä on minulle vierasta! Mieskin on kummissaan. Tosin mielissään tästä ;)

Voiko johtua clomifenista?

Naisen kohdalla varmasti vaikutta yhtä lailla nopeasti, mutta mulla ei niinkään siitä kokemusta. Meillä mies söi Clomeja loppuvuodesta, kun on azoospermia ja haluttiin ennen icsiä testata tulisiko edes muutama simppa ejakulaattiin tuolla. No ei tullut, mutta hikoili hirveästi, ja himot jylläs! Kyllä nuo hormonilääkkeet voi tehdä mitä vaan, en hämmästy enää mistään sen jälkeen kun on tullu pitkällä kaavalla munisten stimulointi käytyä läpi, ja nyt raskaus.. Tsemppiä oikein paljon, ja tärppipeukutukset! :)

Okei :D Eli taitaa kuulua asiaan :)

Mietin vain että voiko noista tulla kun en ole muutamaan päivään nyt pillereitä edes ottanut :D

Yksi oire tuli juuri lisää mieleen. kuumat aallot :O Vuoron perään hikoilen ja palelen.

Ultra on tiistaina. Nähdään onko vastetta lääkkeelle. Syön yhden pillerin pävässä.

Yhteistyössä