Clomifen + pregnyl dpo 21 ja menkat myöhässä, kohtalontovereita?

Toiveissaan123

Uusi jäsen
10.11.2016
8
0
1
27
Söin clomifen kuurin viime kierrossa ja ovuloin kp 14 pregnylin avulla, testasin testillä joten ovulaatio oli varmasti. Tällä hetkellä kp 33/27-28 eli dpo 21, mutta raskaustestit näyttää negaa. Raskausoireita on. Onko kohtalontovereita jolla clomifen olisi jättänyt menkat väliin tai sekoittanut normaalia kiertoa? Tai onko kokemusta että myöhemmällä kplla olisikin tullut plussa.

moikka! koska siis pistit pregnylin? tuolloin kp14? mulla on käytössä letrozolit ja pregnyl.. pregnylin kun pistää niin munasolu irtoaa 36-42h kuluttua pistoksesta.. mutta tosiaan menkkojen pitäisi kyllä alkaa tasan 2vkon kuluttua oviksesta. tiesithän että pregnyl antaa positiivisen tuloksen ovis testiin? oletko siis testannut ovis plussan ennen pregnyliä? mulla itellä alko ainakin menkat viime kierrossa 13pvää oviksen jälkeen.

moikka! koska siis pistit pregnylin? tuolloin kp14? mulla on käytössä letrozolit ja pregnyl.. pregnylin kun pistää niin munasolu irtoaa 36-42h kuluttua pistoksesta.. mutta tosiaan menkkojen pitäisi kyllä alkaa tasan 2vkon kuluttua oviksesta. tiesithän että pregnyl antaa positiivisen tuloksen ovis testiin? oletko siis testannut ovis plussan ennen pregnyliä? mulla itellä alko ainakin menkat viime kierrossa 13pvää oviksen jälkeen.

Moi, laitoin pregnylin kp 14 ja testasin ovulaation seuraavana päivänä. Ja testin mukaan ovulaatio oli, ja oireet sen mukaiset. En tiennytkään tuosta, mutta uskoisin kyllä siihen että ovuloin. Näin mäkin oletin että menkkojen olisi pitänyt jo alkaa. Gynen kanssa soiteltiinkin, niin hän sanoi et hyvin mahollista ja todennäköstä on että olen raskaana :) teen viikon ajan testejä hänen ohjeen mukaan joka toinen päivä, ja mikäli näyttää negaa, niin aloitetaan keltarauhashormoni. Tämä ei vaarallinen jos raskaana on, mutta jos ei ole niin aloittaa kuukautiset :)

Moi, laitoin pregnylin kp 14 ja testasin ovulaation seuraavana päivänä. Ja testin mukaan ovulaatio oli, ja oireet sen mukaiset. En tiennytkään tuosta, mutta uskoisin kyllä siihen että ovuloin. Näin mäkin oletin että menkkojen olisi pitänyt jo alkaa. Gynen kanssa soiteltiinkin, niin hän sanoi et hyvin mahollista ja todennäköstä on että olen raskaana :) teen viikon ajan testejä hänen ohjeen mukaan joka toinen päivä, ja mikäli näyttää negaa, niin aloitetaan keltarauhashormoni. Tämä ei vaarallinen jos raskaana on, mutta jos ei ole niin aloittaa kuukautiset :)

Toivotaan siis että olisit raskaana! hyvä kun olet ollut yhteydessä gyneen. Tosiaan tuoteselosteessakin lukee että antaa raskaus ja ovis testeihin positiivisen tuloksen 10pvän ajan. ja mulla ainakin näin on testasin nimittäin tässä tokassa pregnyl kierrossa r-testillä 3pvän kuluttua pistoksesta ja näytti positiivistä samoin ovis testit. mä olen saanut ohjeeksi näin että kun pistän pregnylin on ihan hölmöä tehdä ovistestejä kun muuttavat ne positiiviseksi.. pregnylhän sisältää raskaushormonia

Toivotaan siis että olisit raskaana! hyvä kun olet ollut yhteydessä gyneen. Tosiaan tuoteselosteessakin lukee että antaa raskaus ja ovis testeihin positiivisen tuloksen 10pvän ajan. ja mulla ainakin näin on testasin nimittäin tässä tokassa pregnyl kierrossa r-testillä 3pvän kuluttua pistoksesta ja näytti positiivistä samoin ovis testit. mä olen saanut ohjeeksi näin että kun pistän pregnylin on ihan hölmöä tehdä ovistestejä kun muuttavat ne positiiviseksi.. pregnylhän sisältää raskaushormonia

Toivotaan näin!

Oireet raskaudesta kyllä alkaneet oleen sellaiset että enää puuttuu se virallinen todiste tikussa. Plussatuulia sinnekin :)!

Kiitos! Täällä tänään kp25 ja ovis oli kp15 eli piinapäivät menossa! :) maanantaina pitäisi menkkojen alkaa.. sunnuntaina testipäivä tiedossa kun ei tuo pregnyl enää sunnuntaina näy testeissä... tsemppiä sinne! viimeksi alkoi menkat 13pvää oviksesta ja nyt on oviksesta 10pvää..

Nuo ovat kauheimmat päivät odottaa! Ilmoita sitten miten kävi:)
ilmoitan! ilmoita sinäkin :) onko monesko lapsi toiveissa? täällä on esikoinen toiveissa ja yritys alotettu tammikuussa 2015..eka plussa toukokuussa 2016 joka päättyi keskenmenoon kesällä...elokuussa 2016 hakeuduttiin yksityiselle tutkimuksiin ja selvis etten ovuloi..ja saatiin letrozol avuksi ja pregnyl.. tämä on toinen kierto lääkkeillä :)

hyvin minulla nämä lääkkeet saanu oviksen aikaiseksi :) minulla siis on taustalla epäsäännöllisiä pitkiä kiertoja.. pillerien lopetuksen jälkeen ja teroluteja on tullut syötyä 6kk putkeen ennen ekaa raskautta..

Apua, toivottavasti nyt olisi onni matkassa :)!
Meillä myös miehen kanssa esikoinen, vuoden alusta yritetty, mutta ei ole tärpännyt. Syytä en tiedä, kummassakaan ei pitäisi olla mitään vikaa! Pillerit lopetin itse vuoden alusta ja ollut aina säännöllinen kierto. Onko tuo letrozol samantyyppinen lääke kun tämä clomifen ?:) meillä on menossa lääkkeillä nyt ensimmäinen kierto, siksi tuntuu tosi uskomattomalta olisiko ensimmäisestä voinut tärpätä vai onko clomit vain sekottaneet kierron.

letrozol on samantapainen kuin clomit:) clomit saattaa vaikuttaa negatiivisesti kohdun limakalvoihin ja letrozolin ei pitäisi vaikuttaa niin negatiiviseti näin olen lukenut.. letrozol on myös paremmin siedetty lääke.. saanko kysyä et minkä takia teillä clomit käytössä jos ongelmia ei ole?
letrozol on rintasyöpälääke ja sitä käytetään nykyään enemmän hoidoissa kuin clomeja

Okei:) lääkärin suosittelema ja kysyi tahdonko kokeilla olisiko näistä apua kun hänen mielestään turhan kauan kestänyt raskautumise

okei hyvä että sait jo jotain apuja :) ite kävin ekan kerran yksityisellä gynellä helmikuussa 2015..kun menkkoja ei kuulunut odottelin siis silloin toisia luomumenkkoja..viimeks menkat olivat olleet joulukuussa 2014.. pillerit jätetty pois 11/2014..sain vain 3kk terolutit(keltarauhashormoni) ja alotin ne heti. terojen kanssa menkat tulivat säännöllisesti.. ultrassa myös nähtiin et ovulaatiosta ei ollut tietookaan.. söin teroja 3kk putkeen..vikan terolut kuurin söin toukokuussa 2015 ja kesäkuussa 2015 alkoivat menkat..heinäkuussa 2015 ei menkkoja tullut..elokuussa alkoivat ilman teroja...no syyskuun 2015 lopussa menkkoja ei näkynyt ja menin taas samalle gynellä joka määräs 6kk terolutit ja söinkin ne putkeen.. ja samalla käynnillä ultrattiin ja ovulaatiosta ei tietookaan. tammikuussa-helmikuussa 2016 söin vikat terot.. ja sitten oma kierto lyhentyikin niin et maaliskuussa kierto oli 37pvä ja huhtikuussa 38pvä ja toukokuussa sitten plussasin.. tämä gyne ei suostunut määräämään muita kun teroluteja jotta niillä saataisi vuodot tulemaan.. olihan niistä apuja koska uskon et ilman teroja ei tuota luomu plussaa olisi tullut :) mutta sinänsä ei niistä apuja ollut siihen ovulaatio ongelmaan ollenkaan..koska terolutien aikana mulla ei tullut ovista ollenkaan.. eli ihan väärä lääke.. raskaus mahdollisuus oli tuolloin ihan nolla.. mutta nyt on niin helpottavaa kun saadaan apuja :)

okei hyvä että sait jo jotain apuja :) ite kävin ekan kerran yksityisellä gynellä helmikuussa 2015..kun menkkoja ei kuulunut odottelin siis silloin toisia luomumenkkoja..viimeks menkat olivat olleet joulukuussa 2014.. pillerit jätetty pois 11/2014..sain vain 3kk terolutit(keltarauhashormoni) ja alotin ne heti. terojen kanssa menkat tulivat säännöllisesti.. ultrassa myös nähtiin et ovulaatiosta ei ollut tietookaan.. söin teroja 3kk putkeen..vikan terolut kuurin söin toukokuussa 2015 ja kesäkuussa 2015 alkoivat menkat..heinäkuussa 2015 ei menkkoja tullut..elokuussa alkoivat ilman teroja...no syyskuun 2015 lopussa menkkoja ei näkynyt ja menin taas samalle gynellä joka määräs 6kk terolutit ja söinkin ne putkeen.. ja samalla käynnillä ultrattiin ja ovulaatiosta ei tietookaan. tammikuussa-helmikuussa 2016 söin vikat terot.. ja sitten oma kierto lyhentyikin niin et maaliskuussa kierto oli 37pvä ja huhtikuussa 38pvä ja toukokuussa sitten plussasin.. tämä gyne ei suostunut määräämään muita kun teroluteja jotta niillä saataisi vuodot tulemaan.. olihan niistä apuja koska uskon et ilman teroja ei tuota luomu plussaa olisi tullut :) mutta sinänsä ei niistä apuja ollut siihen ovulaatio ongelmaan ollenkaan..koska terolutien aikana mulla ei tullut ovista ollenkaan.. eli ihan väärä lääke.. raskaus mahdollisuus oli tuolloin ihan nolla.. mutta nyt on niin helpottavaa kun saadaan apuja :)

No hyvä kun nyt ovat oikeat lääkkeet, turhauttavaa varmasti kun ollut tuollain. Nyt ovulaatio tulee onneksi ajallaan siis :)?

viimekierrossa oli ekaa kertaa käytössä letrozol+pregnyl ja ovis tapahtui silloin kp19-20 ja kierto oli 33pvä :) ja nyt tässä kierrossa ovis oli jo kp15 :) ja molemmilla kerroilla ovis tapahtunut oikealta puolelta :) eli hyvin toimii. syön siis kp3-kp7 yhden päivässä.

Okeii! Mulla on itsellä kp 5-9 tuo clomifen käytössä. Ei kuulu kuukautisia vieläkään , enkä jaksa kyllä uskoa että kuuluukaan. Nyt ollut kaksi päivää hirveetä päänsärkyä ja huonovointisuutta, eikä tunnu helpottavan millään. Tämä odotus on kyllä kauheeta aikaa

Yhteistyössä