Hae Anna.fi-sivustolta

Clomifen

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä äidiksi toivottavasti, 17.07.2007.

1. jassu81 Vierailija

JIPII!! Sain tänään elämäni ensimmäisen selvästi positiivisen tuloksen ovistestiin! Mut se ei kyllä taida taata, että se munis sieltä varmasti irtoaa vai kuinka? No, oon jokatapauksessa onnellinen että jotain tapahtui vihdoinkin. Tänä aamuna ei ollut enää kuumettakaan!

Saa nähdä mitä nyt sit tapahtuu, jatketaanko vaan clomien popsimista. Lääkäri nimittäin sanoi viime kierron jälkeen, jolloin ei ovista clomeilla saatu aikaan, että jos ei tupla-annoksellakaan tule niin sitten lapsettomuusklinikalle. Haluisin kyllä varmistuksen että munis varmasti irtoaa. Eikös sen pitäis näkyä verikokeessa? Mullakin vähän samat fiilikset kuin Hermiksellä, et jos sinne lapsettomuusklinikalle joutuu niin pelottaa mitä löytyy. Mä toivoisin kans, että riittäis hormoni- ja/tai pistoshoidot. Enkä tiedä haluunko pidemmälle mennäkään.

No mut ei pitäis taas etukäteen murehtia vaan nauttia nyt elämäni kenties ensimmäisestä ovulaatiosta!

2. haicu Vierailija

huomenia kaikille :) Jassu81, juu tuo ovistestissä plussan näkeminen ei tarkoita varmaks et jotain irtoais välttämättä mutta hyvältähän tuo näyttää :) Nyt vain yritystä kehiin ja parisen viikkoa sitä ainaista piinaa ;)
    Muistaakseni verikoe otettiin joskus viikko oviksen jälkee tai jotain. En ihan varma ole kun siitä on niin monta vuotta. Huh, muuten kun aika menee hurjaa vauhtia. Muistan et vuonna 2006 ekaa kerran oltiin tutkimuksissa / hoidoissa.

Juttelin gynen kanssa viimeksi kun kävin niin noista teroista. Nehän tosiaan pitäis aloittaa aina oviksen jälkeen tukemaan keltarauhashormoonia jota tarvitaan raskaudessa. sano et joka toinen gyne on sitä mieltä et niitä ei tarvita ja taas joka toinen on sitä mieltä et tarvitaan.
    Mikäli se ovis tosiaan tapahtuu niin silloinhan menkat tulee säännöllisesti n. 14 vrko oviksesta. Jos ovista ei ole tapahtunut niin kierto tosiaan saattaa olla huisin pitkä. Sovittiin että jos bongaan oviksen esim. kp 15 jatkossa niin aloitan terot vasta kp 16 tai 17 tukemaan raskauden alkamista, en samana päivänä. :)

Itsellä ei tässä kuussa tosiaan mitään odotettavaa ole muuta kuin et alkais menkat (pitäis tällä viikkoa alkaa) ja sit clomeja popsimaan 3-7 kp 2 tabl pv. Taidan vielä ottaa ne aamulla ja illalla yks tabletti. Viimeksi otin kaksi heti aamutuimaan. tiedä sit onko tälläkaan mitään merkitystä... kaikkee se pieni pää jo miettii.

Kalenteeria gynen kanssa tutkittiin ja mietittiin et folliultra ajoittuis vikalle viikolle tätä kuuta, jos menkat alkaa normaalisti heti terojen jälkeen. Tää olis aivan loistava kun joulukuun ekalla viikolla gyne on kuntoremontissa ja silloin ei voi ultrausta tehdä. Jos ultrataan ja sielä jotain on niin saan pregnylin taas :) hitsi mulla on toiveet korkeeella seuraavaa kiertoa ajatellen, ja putoamisen vaara on kova. Toivottavasti ei paljon sattuisi ;) hih.

Nyt töihin maanantai aamuna reippaana. Katotaan onko meijän poika terveenä. Yöllä tuolla tuhisi ja valitti et nenä ei toimi (tukossa). Voi reppanaa....

Palataan ja jännitetään yhdessä taas ;)

hei vaan rouvat / neidit! kumpia muuten olette? Olen itse vielä neiti vaik 10 vuotta yhteiseloa onkin jo takana niin ja ikää muuten 28 vuotta et vuonna 1981 syntynyt ja tampereen lähikunnasta ja tampereella töissä :) joojoo mä häivyn, kiitos ja kumarrus... Hih aivan päätöntä heti aamusta.... moips

3. Martsu84 Vierailija

Huomenta ladyt!

Iiik mua jänskää, huomenna alotan elämäni ensimmäiset clomit. Eli niitä siis KP 3-7 1 per päivä ja just tuossa soitin seurantaultraan ajan eli se on sit ens viikon tiistaina eli 10 kiertopäivä. Ainut pettymys et se mun ihana omalääkäri on sen viikon lomalla ja sain ajan jollekkin oudolle naiselle, mut toivottavasti on yhtä mukava sekin.

Tosin miehellä on ollut nyt viimeviikkoina paljon reissuhommia ja niitä on vielä luvassa muutamalla viikolla. Et mihin lie aikoihin sen oviksen sit pitäis tulla noiden clomien kanssa. Pitää kyllä niitä testejä ostaa, mut aika karsee tilanne jos mies on matkalla ja mittarit näyttää selvää ovista. Pitää koittaa ennen reissua heilutella peittoa jos ultrassa bongataan kasvanutta munasolua.

Jassu: Varmaan mahtavaa saada eka ovis, sitä mäki ootan ku kuuta nousevaa, et josko tässä puolen vuoden oviksettoman ajan jälkeen vihdoin lääkkeillä sais ekan oviksen ja päästäs eka kertaa oikeesti jänskäämään et tärppääkö :)

haiculle kans kovasti tsemppiä et nyt nopsaa alkaa menkat ja pääset säkin clomeja napsimaan! Eikö olis ihana joululahja itselle kun sais plussan tän vuoden puolella :)

Täällä kirjottelee siis 25v neiti, naimisiin on kyllä tarkoitus mennä, kunhan rahatilanne yms sen sallii, yhdessä tosiaan oltu 7v ja kihloissa 4v. Ja Oulun seudulla asustellaan..

4. Hermis Vierailija

Heippa vaan kaikille!

Onnea jassulle ovisplussasta!! :) Hienoo!!

Martzulla alkaa siis tänään clomit! Hyvä, että seurantaultra tulossa, kaikki eivät sitä tee. Toivottavasti clomit tuovat positiivisen tuloksen! :) Ja haiculle nopeita menkkoja, jotta saatte taas homman käyntiin! :)

Kävin eilen aukiolotutkimuksessa ja ultrassa. Ekax huonot uutiset: eilen siis oli kp 10 ja limis oli VAIN 0.3 mm!! Clomit siis ohentaneet sen melkein olemattomiin! :mad: Lääkäri oli aika ihmeissään kun ei ole seurantaultraa ollut vaikka annos niinkin suuri kuin 2 tbl/vrk!! Oon kyllä niin vihainen sille clomit määränneelle gynelle! Ja vielä pyysin tuolta puoskari-gyneltä seurantaultraa, muttei hän nähnyt sitä aiheelliseksi. Plääh! Noh, nyt sitten piikittelen eilen ja tänään itseeni Menopuria, josko se auttais. Ehkä ei kerkiä vielä tähän kiertoon avittaan, mut ens kierrossa paremmat tsäänssit. Onkos teillä mitään kotikonsteja limiksen kasvattamiseen?? Toimiikohan greippimehu?

Ja sitten hyvät uutiset: tuubat oli täysin auki :) ja siellä köllötteli 14 mm ja 17 mm munikset irtoamaisillaan! :) Eli loppuviikosta romantiikkaa.. ;) Clomit siis vaikuttaneet myös positiivisesti! :) Sain myös lisäksi lugesteron-nimistä lääkettä. Onko teillä kellään käytössä? Miten on toiminut?

Mä olen vielä neiti-ihminen, yhdessä ollaan oltu 7 vuotta ja kihloissa kohta 6 vuotta. Naimisiin mennään kun saadaan rahaa tarpeeksi. Ideana oli ensin yrittää muksuja ja sit mennä naimisiin... Ja tosiaan 25 vee olen minäkin. Pirkanmaalla asustellaan.

Koskas teidän jännäyspäivät ovat? Mulla 26.11...

5. Sanski80 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Meille on tehty kolme inssiä, viimeinen tehtiin viime viikolla. Joten jännitetään nyt. Pelkäsin tällä kierrolla että limakalvo on liika ohut, mutta eipä ollukkaan :) Liekkö greippimehulla osuutensa? Pahaa se on mutta omaksi hyväksi juon ;)
    Nyt ei enää inssiä tehdä vaan keväällä koeputki-juttuihin. Koska syytä ei löydy, rakkulat on hyvät ja siemenneste täydellistä. Lääkäri tuumas ettei enää kiusata.
    Nyt tietysti on kovat odotukset koska clomit kasvatti johtofollin tosi isoksi versus ennen.
    Viikonlopun ensi viikon alun aikana kriittiset hetket. Toivotaan että täti jättäis vihdoinkin käynnin väliin!

Muutto omaan taloon odottaa ennen joulua <3

Olen ns. naitu neiti ;) Ei olla naimisissa, kihloissa kylläkin. Pohjois-Savon alueella asutaan ja ikää kohta 30v.

6. jassu81 Vierailija

Mä oon ihan mielenkiinnosta sen ekan positiivisen ovistestituloksen jälkeen nyt testaillut vieläkin ja tikku näytti kaiken kaikkiaan neljä päivää plussaa! Tänään oli jo vähän haaleampi se toinen viiva. Mitähän se meinaa, oon lukenut et sen pitäis vaan pari vuorokautta olla plussan puolella?En nyt sitten oikein tiedä koska mun jännäyspäiväkään on, mut ehkä samoihin aikoihin kuin Hermikselläkin.

On kyllä vähän ärsyttävää kun ei tiedä yhtään miten clomit vaikuttaa limiksiin ja muutenkin kun ei oo seurantaultraa eikä mitään. Mut ehkä nää pari kuukautta oli nyt tällaiset testikierrot... Saa nähä mitä nyt sit seuraavaksi. Lääkäri siis pyysi taas soittamaan tän kierron jälkeen.

Mä oon 28-vuotias naikkonen pääkaupunkiseudulta. Kihloissa ollaan oltu kolmisen vuotta, muttei oo naimisiin vielä ehditty kiireiltämme. :)

7. haicu Vierailija

keskellä viikkoa on keskiviikko :) eli iltaa taloon arvon neidit :)
    Neitejä täälä näyttää olevan tupa täynnä... kukaan ei vielä oo kerenny vaimon rooliin asti kun on tällaiset operaatiot meneillään. ;)

tänään popsin vikan teron naamariin ja nyt tosiaan odotan et josko vuoto alkaisi. Toisaalta olis oireita ja toisaalta ei... saas nähdä monta viikkoa joutuu odotteleen. :(

Alkais vaan nopeesti niin pääsis tositoimiin. Ittellä taitaa olla liian korkeella noi odotukset tän tuulimunan jälkeen. Uskon ihan 99 % et heti tulis plussa mut kun oon kuitenkin NIIN väärässä että. Ihan varmaan meidän säkällä sitä aletaan yrittään ja menee monta vuotta ku edellisestäkin. :(
    huomatkaa et hetkittäin erittäin positiivisia ajatuksia ja heti perään niitä negatiivisia, mikään ei onnistu... olisko pääkopassa jotain vikaa? ;)

Alettiin kaverin kanssa seuraan painon laskua ihan yhdessä ku kummallakin on reippaasti sata mittarissa. Parikertaa viikossa on punnitukset ja ne aina facebookin kautta ilmoitetaan toisellemme. Pidetään sielä sellaista kirjoitusketjua pystyssä et pystytään tsemppaan ja tukeen toisiamme.
    Tää kaveri kans on lapsettomuus polilla hoidossa. Sillä siis kans ylipainoo reippaasti, pco ja miehellä hieman alentuneet siittiöt tai jotain. Et samassa veneessä ollaan ja toisiamme tuetaan. Jopa lääkkeitä olemme toisillemme lainailleet jos toinen ei oo apteekista saanu aikaseks haettua :) siis toki kummallakin on reseptit niihin ja ohjeet et ei ihan omasta päästä niitä toisillemme syötetä ;)
    Ollaan mekin kans yksiä. kahvipöydässäkin miesten seurassa saatetaan vuodattaa kiertopäivien kulut ym limapuheet. Miehet kyll katoo paikalta hyvinkin nopeeta, hih.

Eli tänään kp 24/28 et hieman joutuu odotteleen enne violetteja pillereitä.

Hermis ja Jassu80 taidatte olla seuraavat mitä oikeen tosiaan jänskätään noitten kiertojen kanssa. :)

palataan taas, kiitos kun sain sekoilla jutuillani tänne ystäväiseni...

8. haicu Vierailija

Ens viikolla jänskätään sanskin tilannetta aivan tosiaan :) Pidetään peukkuja sulle ja puhalletaan positiivista asennetta.

9. Martsu84 Vierailija

Iltaa taloon!

Toinen päivä clomien kera menossa, ei ainakaan vielä mitään sivuoireita, mut nehän ehtii tulla jos on tullakseen..

Raskausuutisia kaveripiirissa senkun satelee. Kaks läheistä ystävää siis raskaana, toinen tosin jo yli puolivälin menossa. Molemmilla tärppäs eka tai toka kierrosta, kun ehkäisy jäi pois. Lisäksi tiedän ystäväpiirissä 5 raskaana olevaa tuttavaa. Lisäksi parilla ystävällä myös yrittely alkanut. Tuntuuko se vaan et kauhea vauvabuumi tärähti kerralla päälle vai kiinnittääkö niihin nyt jotenkin erityistä huomiota, kun itsellä kuume niin kova? Oletteko huomanneet samaa? Tosin saattaahan se tämä ikäkin olla.. Tottakai ystävieni puolesta olen todella onnellinen, että tärpit tuli heti, mutta ainahan se pieni pisto tuntuu omassa sydämessä, et voi kumpa se meilläkin olisi vain noin helppoa. Onneksi ystävät kyllä kannustaa meitä et tsemppaajia riittää :)

haicu: Kuulostaa tosi hyvältä tuo sun ja kaverin laihdutus tsemppityyli! Jospa ne kilot alkais hiljalleen karista, kun on ystävä tsemppaamassa :) Mulla siis hieman reilu 80 kiloa et 72 kg olis mulla se raja et pääsis normaalipainon puolelle, joten kymmenen kilon tavoite tässä olisi vielä edessä, mut tuntuu ettei kilot tipu vaikka mitä tekisi. Mut sekin projekti jatkuu koko ajan tässä rinnalla ja joka kilo mitä ehtis saada pois on aina hyväksi raskausaikaa ajatelleen :)

Tsemppiä kaikille!

10. Sanski80 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos :)
    Tsemppiä yritykseen ja laihdutus projektiin!

11. Pco84 Vierailija

Heipsan! Minä olen jo ehtinyt juuri rouvaksi asti. :) kk sitten käväistiin maistraatissa salaa ja juhlallisuudet on sitte lopputalvesta. :)
    ens viikon pe syön sitten sen viimeisen e-pillerin ja sitte aloitan ekaa kertaa clomit. :) jännää..
    Niin ja 25-v olen myöskin ja Tampereelle ajaa meiltä alle tunnissa hienosti. :)

12. haicu Vierailija

Onnittelut Pco84 :)

ON: Tänään ne sit alko, vau!!! tää hyppii korkeelle koko päivän ilosta. Nyt vaan sunnuntaina pillereitä popsimaan ja toivotaan et tuottavat taas hyvin tulosta. Tosin paremmalla onnella hyvälaatuisia ;)

Jippii ;) kyll taas hymy irtoo. Tänään siis kp 26 et kierto taitaa olla terojen ansiosta set 26 tällähetkellä.

perjantaita kaikille :)

13. haicu Vierailija

Niin siis tänäänhän on tosiaan kp 1/26-28 :) eikä 26/28,mitähän mä oikeen sekoilen... moikkelis taas

14. Hermis Vierailija

Heiiii!

Täällähän on hyviä uutisia! Ensinnäkin onnittelut minunkin puolesta Pco84! Ootte ihan salaa menneet naimisiin.. :) Ihanan romanttista! Onnea! <3

Ja haicullekin onnea tädin kurvaamisesta! Hassua onnitella menkoista, mutta tässä vaiheessa hyvä juttu!

Lisäänpä minäkin iloisen uutisen: nimittäin sain tänään eka kertaa elämässäni selkeän OVISplussan testiin! :) :) Oujee!

Iloista vkonloppua kaikille!

15. haicu Vierailija

Hienoo Hermis ja nyt sit täysi tohina päälle ;) Nyt kyll laitetaan rytiseen ens kuussa noi plussat, eks joo??
    eipä muuta ku perjantai iltaa kaikille kaiken kivan merkeissä ;)

16. haicu Vierailija

Huomenia vaan, tuntuu välillä et yksin täälä juttelen, mut ei se mitään ;) Tajuun et kaikilla muilla on muutakin elämää ku meikäläisellä... hih. Eipä siinä mitään, tää käy terapiasta.

No asiaan. Tänään kp 5/25 tai kierrosta en ihan varma voi olla mut näin arvelisin...
    Niin, testasin ovista tänään heti aamusta, ja kunnon viivahan siihen tuli mut ei kuitenkaan yhtä tumma ku kontrolli... häh? mitä tää on? Testailin siks ku eilen tuli postissa testejä ja eilisestä asti ollu kunnon limasuutta jota ei ikänä ole tässä vaiheessa kiertoo ennen ollu... tää on kumma. Oliskohan ovis tulossa ajoissa tai jotain? Jos ajattelis et kierto olis 25 niin silloinhan ovis olis 10-11 paikkeilla jos oikein laskee.. Seuranta ultra on vasta kp 13 joten sielä sit selviää onko ovis jo ollu vai onko sielä mitään kasvamassa. :) elämme jänniä aikoja neidit + rouva(t) :)

Ajattelin alkaa sit oviksen jälkeen terot taas mut vasta parinpäivän päästä oviksesta.
    noh, taas meen pariviikkoo edellee aikataulusta ja kaikkee ehtii tapahtuun tässä välissä...
    Hui ku kello on paljon, poika tarhaan ja itse palaveriin... hei vaan ja palaan taas ;)

17. Martsu84 Vierailija

Nyt kyllä vituttaa niin et verisuoni poksahtaa päästä..kävin just lääkärissä seurantaultrassa katsomassa mikä on tilanne, kun clomeja napsittu 1 per päivä Kp 3 - 7. Nyt siis KP10 menossa. Ei mitään vaikutusta niillä clomeilla, ei yhtään munasolua ollut isompaa kasvamassa. Oli eri lääkäri nyt enkä siitäkään tykännyt yhtään. Naureskeli vaan et herrajumala sulla sulla on paljo näitä pco rakkuloita täällä, et lääkkeet ku sais tehoamaan niin näistähän tulis kolmekymmentä munasolua, et todella paha pco kyllä on, että voi olla ettei clomit ala kasvattamaan mitään ku niitä rakkoja on niin mielettömästi. Ja taas sano et limakalvo on tosi ohut.

Ehotti et voin alkaa jo tässä kierrossa piikityshoitoihin et sillä kypsys munasolu mut ne tuntu maksavan satasia ja ultrat päälle niin en alota niitä vielä. Nyt sitten taas terolutteja et saadaan menkat. Seuraavasta kierrosta koitetaan vielä clomeja 2 tablettia päivässä annostuksella. Sitten taas ultrataan ja jos ei taaskaan mitään vaikutusta niin sitten kai aloitettava ne piikityshoidot. Se on nyt kuitenki tullut selväksi et ilman hoitoja lasta en saa, joten se on maksettava hoidot mitä eteen tulee. Sivuoireita on tosiaan clomeista mahakipu ja yöllä en saa nukuttua kun on niin hiki ja kuuma. Oon vaan kestäny ne siinä toivossa, et vihdoin päästäs ekaa kertaa tikuttelemaan ovista ja tositoimiin, mut ei vieläkään :( Joku kai tooodella pieni mahis on et vielä lähtis kasvamaan munasolu ja olis ovis myöhemmin, mut yleensä kyllä pitäisi jo KP10 näkyä jotain kasvua, joten tuskimpa mitään enää tapahtuu.

Metafora lääkkeet sain kans. Pitäs auttaa mm. laihtumisessa, etenki pco ihmisillä.

Pahoittelut etten nyt jaksa kommentoida muiden kirjoituksia, ottaa vaan niin paljon pattiin tällä hetkellä, että...

Eikai muuta taas kuun terolutteja kohta syömään ja menkkoja odottelemaan...

18. Sanski80 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Täällä vituttaa niin paljon että naama irtoo!!!!
    Olen elänyt jännityksessä perjantaista lukien ja ajattelin että töiden jälkeen tänään teen testin. Mutta EI TARVINNUT!! Töissä alkoi tuntua että nyt alkaa ja niinhän se täti sieltä tuli.
    Pettymys todella kova. Onneksi mies haki töistä, itkin koko matkan kotiin. Aamulla menen työterveys asemalla ja pyydän huomisen ainakin vapaaksi. Pakko saada levähtää ja muuta ajateltavaa. Jos lähtis vaikka ostoksille tms.
    Tänään oli kierronpäivä 28.

Nyt sitten jäädään odottamaan koeputki-hommia, joten täältä siirryn pois :(
    Käyn välillä katsomassa kuitenkin kuulumisianne.

Toivon teille kaikille onnea ja voimia. Tämä on raskas laji!

19. jassu81 Vierailija

No nyt on tää viikko taas näköjään alkanut alavireisissä tunnelmissa ainakin martsulla ja sanskilla. Tuli itseltäkin itku kun luin teidän vitutusviestejä. Koko ajan itselläkin pieni ahdistus päällä ja itku kyllä tosi herkässä. Itsellä ei pitäisi varsinaisesti itkuun olla aihetta, kun nyt ekakertaa odotukset tosikorkealla ekan oviksen jälkeen. Perjantaina aattelin testailla. Mut kai sitä jo etukäteen sitä pettymystä pelkää. Tuli vaan teidän viesteistä semmonen vitutus meidän kaikkien puolesta, että miks tän maailman luonnollisimman asian täytyy olla meille maailman vaikein!!!

Martsulle lohdutukseksi, että mullakaan ei tapahtunut mitään yhdellä clomilla per päivä, mut nyt kahdella tuli ovisplussa!

Sanskille voimia ja halauksia! En tiedä mitä muuta oikein sanoa. Olisi kiva kuulla jossain vaiheessa kuulumisiasi...

20. Martsu84 Vierailija

Joo ei ollut meillä Sanskin kanssa eilen mikään kiva päivä. Tämä päivä näyttää jo vähän valoisammalta, kun asiaa on saanut purkaa ja käsitellä.

Jassu: Olen muiltakin lukenut, että yhdellä clomiannoksella ei ole tapahtunut mitään ja isommalla annoksella on, ja niinkuin sinäkin tuosta laitoit. Tuo lohduttaa ajatuksena ihan hirveesti, että onhan mulla vielä hyvin toivoa et isompi clomimäärä yhdistettynä metuihin tuottaiskin tulosta. Ehkä se lääkärin reaktio oli vaan niin torjuva, et se sai asian vaikuttamaan siltä et peli on menetetty ja sama siirtyä suoraan piikityksiin. Vaikka mitä netistä olen lukenut niin moni tuntuu et on syönyt clomeja isommalla annostukella jopa kolmea päivässä useamman kierron ja sit vasta piikitykset ja muut avuksi.

Mut taatusti seuraava ultra jännittää aivan törkeesti, sit kun olen syönyt tulpamäärät, että jos taas tulos on, ettei mitään reaktiota niin sit tuntuu jo pahalta. Mut ei passaa nyt etukäteen olettaa mitään kumpaankaan suuntaan. Mitä tuossa laskeskelin et kun terolutit pääsen aloittamaan sunnuntaina niin joulukuussa olis joskus 16 päivän tienoilla se seuraava ultra-aika sitten.

Sanskille vielä pahoittelut, että tuossa kävi noin :( Todella paljon tsemppiä tuleviin hoitoihin ja tule kertomaan meille kuulumisiasi jatkossakin!

Jassulle pidän myös valtavasti peukkuja, että menkat jäisi nyt tulematta ja saatas tännekkin palstalle vähän iloisia uutisia kannustamaan, että me muutkin onnistutaan!

Pco84: Paljon onnea rouviintumisen johdosta! Kerrothan sitten kun clomit aloitat miten ne sinulla toimii. Mulla on nyt sivuoireet onneksi hieman lieventyneet. Yöllä tulee noin 1-2 välillä joka yö se kuumat aallot, hikoiluhetki, mutta kai siihenkin alkaa tottumaan :)

Haicu: Tosi kiva kun kirjottelet tänne paljon, vaikka susta tuntuukin että väliin ihan yksinpuhelua. Käyn aina innossani kuikkimassa onko tänne tullut uusia juttuja, joten jatka kirjottelua entiseen malliin. Todella aikainen ovis sulla kyllä testien mukaan. Testailitko vielä seuraavina päivinä, että näyttikö se ovista vaan sillon viidentenä kiertopäivänä? No vajaa viikko ja ultrassahan se sitten selviää tilanne. Pidetään peukkuja!

Hermis: Jee, täällähän ovisplussia nyt satelee ihan urakalla. Sullahan on pian jänskät paikat sitten edessä, että mikä on oviksien jälkeinen tulos :) Sulla on limakalvo siis kans samaa ohuusluokkaa mitä mulla. Vaikka ei nyt tuo eri lääkäri sanonut tarkkaa sitä paksuutta, muuta kun, että tosi ohut on. Kysyin siltä että mites noi clomit sitten, että jos annosta vielä entisestään nostetaan niin eikö se limakalvo mene olemattomiin. Tämä lääkäri sanoi, että siinä vaiheessa kun munasolu lähtee kunnolla kasvamaan niin limakalvo paksuuntuu mukana, että ei huolta. Jotenkin jäi vaan epäileväinen olo tuosta lauseesta, koska muistelen lukeneeni, että muillekkin joilla on ennestään ohut limakalvo ja käyttää clomeja on määrätty muitakin lääkkeitä jotka tukis limakalvoa. En tiedä sitten onko nuilla saamillani metuilla mitään vaikutusta asiaan, mutta tuskin.

21. haicu Vierailija

iltaa taloon :)
    Niin noista mun oviksista et ei vielä siis ole ovista ollut mut jotain viivoja kuitenkin testeissä mut EI YHTÄ vahvaa ku kontrolli et ei vielä... Noh taas meni sekavaks. Lyhennys: odottelen toivottua ovista innolla.

hih :) mä oon oikeesti aikas väsyny tähän mut mulla epätoivo ja odotus tulee purkautuun tällaisena sekoiluna ja taidan olla aika tehopakkaus ku odottelen jotain... hyvä tai paha, tiedä häntä. :)

Eli nyt kp 6/25 ja edelleen ovistestissä viiva, mut ei yhtä vahva ku kontrolli. Toivon et olis mahdollinen oikee ovis bongattavissa tässä kierrossa. Noh, sen näkee viikonpäästä ultrassa :)

Menenpä nyt iltapesuille pojan kanssa, moikka.
    Niin saatiin tänään pojalle muuten possurokote ja mitään oireita ei vielä ole tullut muuta ku välillä muistaa sanoa et jalkaan vähän sattuu, ei muuta.

Moi

22. Hermis Vierailija

Moikka pitkästä aikaa!

Olen vähän "yrittänyt" ottaa välimatkaa näiden vauvatouhujen kanssa, mutta aika heikolta näyttää! :) Oon käynyt täällä välillä kurkkimassa teidän kuulumisia..hih..

Onpas haiculla aikainen ovis pamahtamassa. :O Tai oon kyllä kuullut niinkin päin, että pcolaisilla tuo ovistesti saattaa näyttää jatkuvasti hailakoita viivoja, miltei läpi kierron. Mutta jos oikein ymmärsin, ni kyllä se viiva sitten vahvistuu, kun ovis on. Mulla kävi ainaski näin. Eli tsemppiä bongaamiseen!

Martsu84: jeps, eli mä syön clomeja 2 tbl/vrk, kierron 3-7 päivinä. Alusta asti olen näin syönyt. Mun lääkäri kyllä vahvasti sitä mieltä, että clomit aiheuttaneet limiksen ohentumisen ja kysyin kanssa, et kandeeko mun enää sitten clomeja syödä. Hän oli sitä mieltä, että joo, kun oli niin komeet munikset kasvaneet, mutta antoi toki mulle menopur-piikit vahvistamaan limistä. Kyllähän se limis kasvaa kierron edetessä, mutta kerkiääkö tosiaan ennen kiinnittymistä tuosta 0.3 mm noin 5 mm:iin?? En usko.. Joten mulla haaveet siirtyy ensi kiertoon. Metujen vaikutuksesta limiksen paksuuntumiseen en valitettavasti tiedä.

Voi, Sanski! Olen pahoillani sun puolesta.. Ihan tyhmää.. :( Toivon sulle kovasti voimia tuleviin koitoksiin ja plussatuulia! tulehan tänne välillä kertomaan kuulumisia!

Wau, jassu testailee huomenna.. :) Ihanaa! Pidän kovasi peukkuja, että nyt lykästi! :) Tulethan kertomaan tuloksista tänne?!

Mulle ei siis ihmeitä.. Kotona sairaslomalla olen ihan tavallisen flunssan takia.. Suuria odotuksia ei tähän kiertoon siis ole ton limiksen vuoksi. Lugeja olen nyt su asti käyttänyt. Käyttääkö niitä ketkään muut? Ja mitään oireita ei ole havaittavissa.

Tsemppiä kaikille! :)

23. haicu Vierailija

Huomenta kaverit :)

Täälä aivan mieletöntä krapulaa kärsitty eilisestä asti. Tuli sellanen ekstemporee lähtö viihteelle lauantaina... Ja tässä tulos. uskomatonta mut nyt muistaa taas et vuoteen ei tarvi mitään ottaa :(

Tänään kp 11 meneillään ja viiva ovistestissä alkaa tosiaan pikkuhiljaa tummuun. Alkaa oleen munasarjat taas hellänä et kait sielä jotain kasvelee. Limaista vuotoa ollut jo viikon verran ja nyt halutkin on aivan kympissä... Miestä vietiin eilen jopa kolmekertaa, hih :) Neljättäkin olisin illalla vienyt mut mies tuumas et nyt ei enään kyllä pysty. Loppuu tipat kesken ;) heh, ehkä tuo rentoutus lauantaina vaikuttaa jotenkin tähän fiilikseenkin.

Tänään pitäis töihin raahautua ja jaksaa vielä skarppina olla. Keskiviikko aamuna taas folliultraan. Et saas nähdä.

Hermis, toivotaan et noi menopurit auttaa tohon limiksen kasvuun... Inhottavaa ku aina jossain jotain häikkää :(

Jassu?? Oletko vielä meiningeissä mukana ;) mikä on tilanne?

Poika itkee ja heräilee, täytyy mennä. :) moips

24. jassu81 Vierailija

Maanantaita kaikille!
    Sori muutaman päivän hiljaiselosta...Tein pe kp 28 raskaustestin ja negetiivinenhan se oli, viikonloppuna oli kahdet kosteat kekkerit niin tein jo ehkä turhankin aikaisin. Tänä aamuna kp 31 uusiks ja edelleen negatiivinen. :( Perjantaista lähtien ollut outoa hieman toispuoleista kipua alavatsalla. Mitäköhän se tässä vaiheessa meinaa? Menkkoja varmaan, mut alkoi myös pelottamaan ettei oo mitään ylistimulaatiota clomeista? Onko kellään tietoa tai kokemusta? Pieni toivo vielä raskaudestakin, mut aika heikko...

Eilen tuli taas vauvauutisia lähipiiristä, kirpaisi aikalailla kun itsellä turhautumis- ja epätoivofiilikset menossa. Taidan soittaa sille mun lääkärille, kun alkaa todella turhauttamaan nää mun hoitokuviot. Mulla todettiin heinäkuun lopulla pco ja sain clomireseptin ja sen jälkeen on ollut kaksi kiertoa. Mun systeemi siis on ollut, että odotetaan kp 40 asti alkaako omat menkat ja sit vasta alotetaan 10 pv proverat(joita en oo kuullut kenenkään muun syövän), joilla sit saadaan menkat ja sit clomeja 3.-7.kp. Ja seurantaltrakin ois ihan kiva!!

No nyt tuli taas "omaa napaa" kerrakseen, mut on taas tällanen päivä. Soitan nyt sille lääkärille ja palaan tänne palstalle, kun oon vähän rauhoittunut... :)

25. Martsu84 Vierailija

Jassu: Voi harmi, että pitkin negaa vaan näyttää. Mut pidetään nyt viimeiseen asti peukkuja, et josko kuitenkin siellä sintti olisi mahassa ja menkat jäisi tulematta. Kannattaa kyllä ehdottomasti soitella lääkärille, että muokkaatte hieman tehokkaammaksi tuota sun hoitosuunnitelmaa. Mulla on nyt ainakin ollut, että terolutit aloitan Kp15 eli Kp25 viimenen pilleri niin menkat alkaa siinä Kp28 tai kp29 eli kierto pysyy säännöllisenä ja pääsee aina kerran kuussa yrittämään mitä nyt milloinki yritetään. Tosin se lääkäri mullekkin sanoi, et jos kunnon ovis saataisiin niin kierron pitäisi käynnistyä pelkillä clomeillakin, ettei terolutteja välttämättä tarvi, mutta kun niistä ei haittaakaan ole. Siltikin tuntuu pitkältä malttaa odottaa aina seuraaviin kuukautisiin, kerrankin elämässä oikein toivoo et tulispa nopeesti uudet menkat et pääsis koittamaan taas.

Omaa napaa sen verran et metformiinista tuli alkuun tosiaan melkoista maha kipua, ripulia muuan päivä ja metalli maistui suussa. Nyt alkaa olo olemaan suht normaali, joskus iltaisin maha hieman kipeä, mut pärjää jo mainiosti. Kp 16 menossa ja terolutit eilen aloitettu, joten nyt vaan menkkoja odotellessa :)

Näin viikonloppuna raskaana olevan ystäväni. Voi että tahtoisin samanlaisen kummun itsellekkin enemmän kun mitään muuta tällä hetkellä, mutta pakko se munkin aika on vielä koittaa :)

Tsemppiä meille kaikille alkavalle viikolle!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri