clomifenillä raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti24
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neiti24

Vieras
heips tästä aiheesta on käyty keskustelua jo aikaisemminkin mutta olisin silti kiitollinen jos joku viitsisi vielä vastata eli jos kokemusta löytyy niin miten pian olette raskautuneet clomien aloituksen jälkeen?olen itse aloittamassa kyseisen lääkkeen ja kaikki tieto on tervetullutta :) ! onnea odotukseen kaikille! =)

Hei!

Mä olen tullut clomeilla kahdesti raskaaksi. Ekan kerran tulin ensimmäisestä kierrosta, mutta raskaus meni kesken rv 11+6 (keskeytynyt km, huomattiin vasta ultrassa). Sitten muutama kuukausi taukoa, sitten kolmannesta clomikierrosta raskaaksi ja nyt viikkoja on 20+5. Mulla annostus oli 2 tbl päivässä kp 5-7.

Toivottavasti teillä tärppää pian!

Täällä myös yksi Clomeilla raskautunut. Määrättiin ovuloimattomuuteen ja jo ensimmäisestä kierrosta onnisti. Mulla annostus oli 1 tbl / kp3-7. Nyt rv22+.

Sivuoireina kuumia aaltoja ja päänsärkyä. Muista vaatia seurantauä, jossa nähdään lääkkeen vaste!

Onnea matkaan!

kiitos pikaisista vastauksistanne. minulla aloitetaan 1/2 tbl pvässä kp 3-7, olen niin hentorakenteinen että tohtori arveli sen riittävän, syynä selittämätön lapsettomuus. Tarvittaessa sitten lähdetään nostamaan.kiva kuulla että teitä on onnistanut :) mukavaa loppuodotusta! ultra varattu kp 12, toiv.edes yksi kunnollinen kypsyisi.

toisesta clomikierrosta(01/05) tärppäs kesken rv 6+(02/05)

kuudennesta(06/05) kierrosta tärppäs keskeytys rv 20+(11/05)

triploidian vuoksi

seitsemmännestä kierrosta(01/06) tärppäs nyt menossa rv7+6

Sinulla on Akiram ollut aika rankka vuosi. Onnea ja tsemppiä nyt uuteen raskauteen. Mikä triploidia on, jokin kromosomipoikkeavuus? Itse raskauduin vasta kuudennesta clomikierrosta yhdistettynä inssiin (palkintona ihana esikoisemme) ja toinen raskaus sai taasen alkunsa luomusti lyhyellä yrittämisellä. Taustalla pcos.

Itse tulin raskaaksi ekasta Clomi kierrosta 9/05, mikä johti rv. 12 keskeytyneeseen keskenmenoon ja kaavintaan. Nyt neljäs kierto menossa, kiertopäivä 32/ 28-29, että piakkoin alan testaamaan, kun on nippailuja ollut alavatsassa useamman päivän ajan. Mulla annostus 1x50mg /pvä.

Mulla todettiin viime kesänä PCO ja ovuloimattomuus ja sain siihen clomit nousevin annoksin. Koska mulla on todella pitkä kierto, kiertoja ehti tulla vain 4 6kk:n aikana. Aloitus oli heti 2 tbl kp 3-7 ja viimeisessä kierrossa 4 tbl/pv kp 3-7. Seurantaultrissa ei kertaakaan näkynyt kunnollista johtofollikkelia ja lääkäri totesi, ettei clomeista ole apua ja kirjoitti lähetteen keskussairaalan lapsettomuuspolille.

Viimeinen clomikierto (vm 20.12.) venyi ja paukkui, ultrassa kp 14 ei näkynyt mitään. Kuitenkin vihdoin 19.2. (kp 59) plussasin. Pidän plussaa ""puoliluomuna"", vaikka virallisesti olikin vielä clomikierto kyseessä. Ovulaatio on tapahtunut tod. näk. vasta kp 35 tienoilla ja raskausviikkoja uskon nyt olevan 6-7. Viikon päästä ultrassa selviää.

Yritykseen meillä kului 1v 4kk. Nyt vaan toivotaan ja jännätään, että kaikki menee hyvin (=

Äippä: Olipa kiva kuulla, että ""kakkonen"" tärppäsi niin helposti. Olen muualtakin kuullut, että raskaus ja synnytys usein parantaa hormonitoimintaa ja sitä kautta PCOta. Vaikka täällä vasta esikoinen aluillaan tulossa, niin on jo mietityttänyt, joutuuko tähän rumbaan joskus uudelleen.

Ja alkuperäiselle plussatuulia.

Yhteistyössä