Clomit ja kovat vatsakivut juuri ennen menkkoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nyt olen kyllä aika ihmeissäni. Eilen illalla alkoi oikealla puolella kipu. Pahenee vaan kokoajan. Kaikki taivutukset ja oikeastaan kaikki liike sattuu mahaan, munasarjojen seudulle ja siitä ylemmäksi. Koskaan ennen ei ole tällaista kipua ollut, vähän tuntuu samalta kuin lihaskipu mutta ei tämä sitäkään ole. Ja aina kun yskäisee tms. niin sattuu tosi paljon.

Ja nyt sitten alkoi sattumaan ihan kunnolla myös vasemmalle puolelle, vähän ylemmäksi vain.

Mitä ihmettä tää on? Tarviiko olla huolissaan jostain? Kun ei ole noista clomeista niin tietoa..

Clomit voi lisätä menkkakipuja kovastikkin ja mulla oli kaikki menkkatuntemukset ihan eri maata kun normaalisti..Onhan sut kuitenkin ultrattu ovulaation aikaan, ettei nyt ole kyse myöhästyneestä ovulaatiosta?

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Piti myös sanoa, että vihlontakipu voi johtua myös hedelmöittymisestä ;) tsemppiä!

Tätä vaihtoehtoa en uskalla edes ajatella, saati sitten toivoa.. ;)

Tuli vaan mieleen lähinnä kohdun ulkoisen mahdollisuus. Niin oudolta tämä tuntuu. Ei ole mitään menkkakivun tuntoista edes.

kohdun ulkoinen ei vielä oireile vaan vasta parinviikonpäästä kun kasvaa, koska vielä se on pieni eli sen kokoinen kun irtoamis ja hedelmöittymis hetkellä. mikä kp sulla nyt on?

Ajattelin vielä palata tähän asiaan. Nyt on kp26 eikä minkäänlaista tunnettakaan alkavista menkoista. Kipu on edelleen tuossa oikealla puolella, vasemmalta puolelta se on jo lakannut.

Jännittää nyt aika kovasti. En uskalla edes toivoa..

No kuis kävi? Täällä kans clomittaja eka kierto menossa.Eilen hurjat kivut molemmin puolin ja tänään vielä pikkasen,auts.Jospa se ois ollu ovis hitsi ku ovis-tikut loppu kesken alotin tikutuksen 10pv ja ny menos 16/24-25...Vaikka en oo bongannu ovista ku sil kaliilla digi-mittarilla kerran(12/24-25) vaikka oon tikuttanu ainaki 10 kiertoa,josko noi clomit auttas,vaikka en oikeen enää jaksa uskoa.

Yhteistyössä