Clomit ja särkylääkkeet!!!???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marianne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marianne

Jäsen
17.09.2004
59
0
6
Aloitin eilen elämäni ensimmäisen clomi kuurin ja kaipaisin neuvoja teiltä viisaammilta!
Eli syön clomeja annostuksella 2 tbl/pv kierron 3-7 pv. Onko siitä ahittaa jos otan särkylääkettä samanaikaisesti clomien kanssa? Minulla on aivan älyttömät vatsakivut, aivan kuin menkkakipuja, mutta vielä laajemmalla alueella! Koko vatsaa särkee navasta alaspäin. kestääkö tämä kipu koko kierron ajan?
Millaisia sivupireita teille on tullut ja missä vaiheessa kiertoa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 15:04 Marianne kirjoitti:
Aloitin eilen elämäni ensimmäisen clomi kuurin ja kaipaisin neuvoja teiltä viisaammilta!
Eli syön clomeja annostuksella 2 tbl/pv kierron 3-7 pv. Onko siitä ahittaa jos otan särkylääkettä samanaikaisesti clomien kanssa? Minulla on aivan älyttömät vatsakivut, aivan kuin menkkakipuja, mutta vielä laajemmalla alueella! Koko vatsaa särkee navasta alaspäin. kestääkö tämä kipu koko kierron ajan?
Millaisia sivupireita teille on tullut ja missä vaiheessa kiertoa?

Minä olen syönyt kolme clomi kuuria ja kahden viimeisen aikana olen joutunut syömään särkylääkkeitä koska minulla on kystataipumusta ja clomit on vaikuttaneet tähän. Vatsa on todella kipeä ja turvoksissa. Neljäs kuuri olisi alkanut perjantaina, mutta en ota enää. Nyt pitää löytää uusi keino. Syyskuussa on aika lääkärille.

Lapsettomuuslääkäri sanoi viime käynnillä, että särkylääkkeitä ei kannata ottaa ovulaation aikaan, niistä voi olla haittaa, en nyt muista miten, mutta voi vaikuttaa ovulaation tapahtumiseen. Tietysti jos kivut on kovat, niin kyllä minä ainakin ottaisin särkylääkettä.

Yhteistyössä