Clomit ja tuskaiset alavatsakivut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heluna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

heluna

Jäsen
14.01.2005
142
0
16
Onko muilla clomit aiheuttaneet menkkamaisia alavatsakipuja? Nyt menossa kp 16 ja kvut alavatsalla kamalat, ihan samanlaiset kuin menkoissa, tuntuukin, että ne voisi alkaa milloin vain!
Ovistesti näytti plussaa kp10-11, joten en sitten tiedä voisiko nämä kipuilut johtua oviksesta..epäilen! :attn:
särkylääkkeitä en uskalla ottaa, luin jostain, että niistä olii jotain haittaa. Kai se on vain kärsittävä! :attn:

Hei!Minullakin sama ongelma. Clomit aiheuttavat vatsakivun juuri ovulaatioaikaan. Kohtu ikään kuin kipeytyy. Kahden kierron jälkeen alan epäilemään, että valmiste ei sovi. Olen kysellyt lääkäriltä, jonka mielestä se on ihan normaalia. Nyt pitäisi juuri päättää jatkanko seuraavassa kierrossa clomien käyttöä. Olisi todella mielenkiintoista kuulla onko muillakin samanlaisia oireita. Monta vuotta aikaisemmin olen käyttänyt clomeja yhden kierron ajan ja silloin ei ollut mitään oireita.

Onko sua clomien aikana ultrattu, katottu paljonko niitä mahdollisia munarakkuloita on kasvamassa?

Nimittäin jos niitä on runsaammin tai siellä on muuten nestettä se kyllä aiheuttaa kunnon kipuilua.

Itelläni clomit sai aikaan myös PCOn ryöstäytymisen.

Ei ole ultrattu, gyne ei pitnyt sitä tarpeellisena (?).
Kipuja on edelleen, myös selkäpuolelle samaan kohtaan sattuu, vihloo oikealle puolelle alavatsaan. yö tuli nukuttua huonosti. Pieninkin tärähdys vihlaisee, myös paineltaessa vatsaa kipu tuntuu, mutta vain siis oikealla puolella...
en tiedä onko asiolla yhteistä mitenkään se, että 4 päivää sitten minulta tuli pari pisaraa veristä vuotoa, mtta silloin ei ollut minkäänlaisia kipuja! :headwall: :headwall: :headwall:
Hulluksi tässä tulee!!! :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2005 klo 12:03 Heluna kirjoitti:
Ei ole ultrattu, gyne ei pitnyt sitä tarpeellisena (?).
Kipuja on edelleen, myös selkäpuolelle samaan kohtaan sattuu, vihloo oikealle puolelle alavatsaan. yö tuli nukuttua huonosti. Pieninkin tärähdys vihlaisee, myös paineltaessa vatsaa kipu tuntuu, mutta vain siis oikealla puolella...
en tiedä onko asiolla yhteistä mitenkään se, että 4 päivää sitten minulta tuli pari pisaraa veristä vuotoa, mtta silloin ei ollut minkäänlaisia kipuja! :headwall: :headwall: :headwall:
Hulluksi tässä tulee!!! :'(

Mikäli sun kivut jatkuu käväse lekurilla, noi kivut saattaa olla ihan sitäki et siellä on ollu useampi rakkula kun ovat puhkeilleet (ovulaatio).

Onko sulla alavatsan tai yleensäkin vatsan seudulla turvotusta?

Nyo on kivut jo hellittäny, välillä vaan vihlaisee oikeaan munasarjaan, mutta jatkuva jomotus on laantunut. =) Vihdoinkin!
On mulla ollut turvotusta alavatsalla, näyttäisi melkein siltä kun olisin 3-4 kuulla raskaana! :laugh: Onko sekin Clomien sivuoire vai mistä johtuu?
Myt sitten vaan jännäilemään oisko tärppi käyny tässä kierrossa! tai eipä oikein jännäämistä kyllä ole kun olen melkein varma, ettei niin taaskaan ole päässyt käymään :'( :'( :'(
En jaksa uskoa, että Clomeista olisi minulle apua! :'(

Mutta toivossa on hyvä elää! =)
Huomasin eilen illalla myös uuden oireen; nännejäni tavallaan särkee tai sillein ovelasti nipistelee...ikinä, koskaan aikaisemmin ei tuollaista ole ollut! Voiko sekin johtua Clomeista?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2005 klo 11:55 Heluna kirjoitti:
Nyo on kivut jo hellittäny, välillä vaan vihlaisee oikeaan munasarjaan, mutta jatkuva jomotus on laantunut. =) Vihdoinkin!
On mulla ollut turvotusta alavatsalla, näyttäisi melkein siltä kun olisin 3-4 kuulla raskaana! :laugh: Onko sekin Clomien sivuoire vai mistä johtuu?
Myt sitten vaan jännäilemään oisko tärppi käyny tässä kierrossa! tai eipä oikein jännäämistä kyllä ole kun olen melkein varma, ettei niin taaskaan ole päässyt käymään :'( :'( :'(
En jaksa uskoa, että Clomeista olisi minulle apua! :'(

Mutta toivossa on hyvä elää! =)
Huomasin eilen illalla myös uuden oireen; nännejäni tavallaan särkee tai sillein ovelasti nipistelee...ikinä, koskaan aikaisemmin ei tuollaista ole ollut! Voiko sekin johtua Clomeista?

Toi turvotus on just mulla ainaki ollu siitä oire et siellä on ollu useampia rakkuloita jotka on puhjennu ja nännien nipistely voi olla oire clomeista ja siitäki et on ollu voimakas ovulaatio ja onhan se monilla ensimmäinen oire raskaudestaki.

Toivoa pitääkin

Yhteistyössä