clomit, ovulaatio - apuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaaksi haluava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaaksi haluava

Vieras
Viime kierto oli eka clomi-kierto. Eivät tainneet tehota :( Normikierto mulla 45-60 välillä. Viime kierrossa söon clomeja kp 5-9 ja pituudeksi tuli 37 päivää.
Nyt kolmas päiv clomeja menossa ja mietin jo ovista :) Elänkö edellisen kierron mukaan vai miten teen? Ostin kasan ovistikkujakin et milloin niitä kannattaisi rueta käyttää?
Mulla ei ole määrätty seurantaultria. Kaks kuukautta määrättiin syömään ja sit näytille, samalla kun mun puolenvuoden metformiini-kuuri loppuu.

Mulle määrättiin seurantaultra kp 10-14 päiville joten aloittaisin testaamisen niihin aikoihin :) Ovulaationhan pitäisi olla pian viimeisen clomin jälkeen. Jos kuitenkin kävisi niin, että et saa plussaa ovistestiin, aloita testaaminen uudelleen joskus kp 20 jälkeen koska voihan sulla on luonnollinen ovulaatio ja se ajottuisi siihen 14 päivää ennen menkkoja eli n. kp 23 :) Ja muista, plussa tulee ovistestiin jo 24-48 tuntia ennen ovulaatiota joten testaaminen pitää aloittaa jo hyvissä ajoin ennen ovulaatiota jos haluaa sen LH-huipun saada testiin.

Mulla clomit yhdistettynä teroihin tehosivat hyvin. Kierto joka oli yleensä jotain väliltä 50-100 päivää :/ niin lyheni samantien säännölliseksi 27 päivän kierroksi :) Onnea oviksen metsästykseen! Älä lannistu, monilla ei clomit tehoa heti ensimmäisessä kierrossa :)

Mä varmaan testailisin ovista jo lähempänä sitä 14 vrk, koska jos noi toimii saattaa se ovis aikaistua huomattavastikin.

Paras olis ku pääsisit ultraan tossa kp10 tienoihin, jolloin nähtäis missä vaiheessa ne munarakkulat siellä on.

Mietin kyllä ultran tilaamista kp 10 tietämille mut rahatilanne kauheen heikko :( Toivon et kesäkuussa olis tilanne parempi kun pitää joka tapauksessa mennä. Vaikka tietysti kovasti toivon ettei tartteis enää reseptien uusimisasioissa mennä :)

Minäkin söin clomeja kp5-9, koska aiemminkin oli ollut pitkiä kiertoja ja kierrot oli clomien myötäkin aika pitkät. Kävin seurantaultrassa ensin kp 13 ja toisella kertaa kp14 ja kummallakin kerralla sanottiin, että ovulaatio on tapahtumassa 2-3 päivän sisällä ja ovis taisi olla kp 17 ja 18. Toisesta kierrosta tulin raskaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mietin kyllä ultran tilaamista kp 10 tietämille mut rahatilanne kauheen heikko :( Toivon et kesäkuussa olis tilanne parempi kun pitää joka tapauksessa mennä. Vaikka tietysti kovasti toivon ettei tartteis enää reseptien uusimisasioissa mennä :)

Et sais lähetettä lekurilta sit johonki naistentautien polille ultraan jollon se olis huomattavasti edullisempaa mitä yksityisen ultrat?

Nostan tän ketjun kun mietin taas tilannettani.
Nyt siis kp 8 ja märkäolo, tulee valkeaa venyvää limaa sekä menkkajomotusta. Eihän ovis voi olla jo nyt?! Vai onko tää jotain menkkojen jälkimaininkeja vaan?

Yhteistyössä