Coca-colassa zeron ja light:n erot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysympä vaan..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysympä vaan..

Vieras
Mitä eroa on noissa coca-cola zerossa ja light:ssa? Ostin lightia, kun muistelin että se oli parempi maultaa noissa sokerittomissa, mutta siitä jää kamala jälkimaku suuhun. :/ Onkohan se zero parempaa?

Muuten sitä lightia voisi juoda, mutta se jälkimaku puistattaa. Luulin että olen ainoa, joka sen jälkimaun maistaa, mutta näkyy olevan muitakin. Pitää siis kokeilla Zeroa sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Muuten sitä lightia voisi juoda, mutta se jälkimaku puistattaa. Luulin että olen ainoa, joka sen jälkimaun maistaa, mutta näkyy olevan muitakin. Pitää siis kokeilla Zeroa sitten.

Joo sehän siitä etoo... Ja ne on kyllä vaihtanu tota reseptiään koska aina aikasemmin mä oon siitä tykänny, enää en.

Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kumpaa noista makeutusaineista ei suositeltu raskausaikana...? Muistaako joku?

Molempia saa käyttää. Vain sakkariini ja syklamaatti on kiellettyjä.
Lidlin lighteissa on niitä.

apua! Olen koko raskausajan juonut lidlin laittikolaa :'( mitäköhän kauheaa olen lapselleni aiheuttanut? Olen rv 32 menossa

Alkuperäinen kirjoittaja paniikki:
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kumpaa noista makeutusaineista ei suositeltu raskausaikana...? Muistaako joku?

Molempia saa käyttää. Vain sakkariini ja syklamaatti on kiellettyjä.
Lidlin lighteissa on niitä.

apua! Olen koko raskausajan juonut lidlin laittikolaa :'( mitäköhän kauheaa olen lapselleni aiheuttanut? Olen rv 32 menossa

sitä zeroa siis juon, onko siinä samat makeutusaineet kuin lightissa?

Minä join raskausaikana Pepsi Maxia. Lääkäri sanoi että jos tekee jotain makeaa mieli, varaa Pepsi Maxia jääkaappiin, parempi vaihtoehto kuin karkin syöminen.

Jotenkin en enää tykkää sen Maxin mausta. :/

Yhteistyössä