K
Kysympä vaan..
Vieras
Mitä eroa on noissa coca-cola zerossa ja light:ssa? Ostin lightia, kun muistelin että se oli parempi maultaa noissa sokerittomissa, mutta siitä jää kamala jälkimaku suuhun. :/ Onkohan se zero parempaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kumpaa noista makeutusaineista ei suositeltu raskausaikana...? Muistaako joku?
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kumpaa noista makeutusaineista ei suositeltu raskausaikana...? Muistaako joku?
Molempia saa käyttää. Vain sakkariini ja syklamaatti on kiellettyjä.
Lidlin lighteissa on niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Muuten sitä lightia voisi juoda, mutta se jälkimaku puistattaa. Luulin että olen ainoa, joka sen jälkimaun maistaa, mutta näkyy olevan muitakin. Pitää siis kokeilla Zeroa sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Muuten sitä lightia voisi juoda, mutta se jälkimaku puistattaa. Luulin että olen ainoa, joka sen jälkimaun maistaa, mutta näkyy olevan muitakin. Pitää siis kokeilla Zeroa sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko niissä mauissa silti eroa vaikka kummassakin nykyään samat ainesosat vai onko siinä zerossakin jälkimaku?
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kumpaa noista makeutusaineista ei suositeltu raskausaikana...? Muistaako joku?
Alkuperäinen kirjoittaja paniikki:Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kumpaa noista makeutusaineista ei suositeltu raskausaikana...? Muistaako joku?
apua! Olen koko raskausajan juonut lidlin laittikolaa :'( mitäköhän kauheaa olen lapselleni aiheuttanut? Olen rv 32 menossa
Alkuperäinen kirjoittaja ..:molemmissa on nykyään aspartaamia