Coca-colassa zeron ja light:n erot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysympä vaan..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja paniikki:
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kumpaa noista makeutusaineista ei suositeltu raskausaikana...? Muistaako joku?

Molempia saa käyttää. Vain sakkariini ja syklamaatti on kiellettyjä.
Lidlin lighteissa on niitä.

apua! Olen koko raskausajan juonut lidlin laittikolaa :'( mitäköhän kauheaa olen lapselleni aiheuttanut? Olen rv 32 menossa

Tuskin mitään! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rauhoitu!:

apua! Olen koko raskausajan juonut lidlin laittikolaa :'( mitäköhän kauheaa olen lapselleni aiheuttanut? Olen rv 32 menossa

Tuskin mitään! :)

Meillä neuvolassa sanottiin että jos haluaa juoda virvoitusjuomia niin parempi vaihtoehto on light limut. Ei alettu kyllä eritteleen mitään makeutusaineita. Voit varmasti olla huoleti =)

sitä zeroa siis juon, onko siinä samat makeutusaineet kuin lightissa?

Mä muistan vaan että sitä en oo voinut käyttää.. en muista onko light vai zero.. Luulisin että molemmat.. koitan kaivaa sulle jostain tietoa.

kävin jo kaapista katsomassa ja yhtään tyhjää pulloa ei ollut, mies on ehtinyt viedä ne kauppaan :( enkä kyllä pysty lidliinkään kävelemään katsomaan, liitoskivut vaivaavat sen verran pahasti. neuvolaan täytyy sitten soitella huomenna, tähän aikaan eivät ole enää paikalla.

oikeasti nyt kyllä pelottaa :'(

Hänellä voi olla keskimääräistä suurempi vaara tykästyä bratwurstin makuun ja outo halu juoda olutta litran tuopeista sitten isompana.

kävin jo kaapista katsomassa ja yhtään tyhjää pulloa ei ollut, mies on ehtinyt viedä ne kauppaan :( enkä kyllä pysty lidliinkään kävelemään katsomaan, liitoskivut vaivaavat sen verran pahasti. neuvolaan täytyy sitten soitella huomenna, tähän aikaan eivät ole enää paikalla.

oikeasti nyt kyllä pelottaa :'(

Meillä taitaa olla niitä pulloja kun mies pitää autossa töissä sitä. Yritän tsekata sulle ton hetken päästä :)

Juokaa ihmiset oikeaa sokerilimsaa jos mieli tekee. Ei mitään aspartaami yms. ihmeellisyyksiä. Kohtuudella sitäkin niin ei tarvi kaloreita kurkkia. Ei kai kukaan niitä janojuomaksi oikeasti vetele???

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Juokaa ihmiset oikeaa sokerilimsaa jos mieli tekee. Ei mitään aspartaami yms. ihmeellisyyksiä. Kohtuudella sitäkin niin ei tarvi kaloreita kurkkia. Ei kai kukaan niitä janojuomaksi oikeasti vetele???

vähän paha näin raskausdiabeetikkona juoda sokerilimsaa

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

vähän paha näin raskausdiabeetikkona juoda sokerilimsaa

Olisko mitään muuta mielitekoa? Kuka mitäkin kauhistelee ja mulle ne on nuo ihmeelliset teolliset makeutusaineet. Mutta juu, hankalaa varmaan keksiänameja tuossa kohtaa ja epäilemättä mieli tekee. Varmaan kuitenkin nuo on siulle parempia kun liika sokeri :)

Yhteistyössä