cokis & karkki riippuvuus!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kutmula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kutmula

Jäsen
30.09.2004
263
0
16
raskaus aikana tuli juotua tota cokista aikalailla ja nyt en pääse siitä eroon...oisko vinkkejä mitä tekisin,karkin kanssa vähä sama homma mut siitä oon onneks pääsy eroon,siis suurimmaksi osaksi,syön karkkia kerran viikossa jos nyt pystyn pidättelemään itseäni.kaupassa täytyy aina kiertää karkkihyllyt kaukaa :(

miuta jotka "yrittää" laihuttaa painonvartioiden pisteillä???itse lasken,mutta suunnilleen joka toinen päivä retkahdan syömään liikaa
ärsyttää tää oma heikko itsekuri \|O

mie pystyin lopettaan karamellin ja kaiken muunkin hyvän syönnin, kun menin PV:hin. On tehonnut mulle, vaikka olen itsekin melkoinen herkkusuu... ehkä se johtuu siitä, kun olen vihdoin päättänyt laihtua!!

voi miten sait karkin syöntiä vähennettyä?minulla se on jokapäiväistä,aina pitää saada jotain makeaa.aina kun käy kaupassa pitää jotain ostaa vaikka ei tekisi mielikään,kai tämä on melkoisen tapa jo..limsasra,minäkin join raskaus aikana tavallista limsaa ja nyt olen vaihtanut lightiin..siskoni laihdutta vasta 15kg,hän vaihtoi karkit juuri limsaan,mutta eihän sama onnistu minulta kun olen muutenkin tottunut juomaan limsaa vielä krkkien päälle..olisi ihanaa olla kerrankin tyytyväinen omaan vartaloonsa..en tosin vielä ole ajatellut alkaa kunnolla laihduttamaan,kun synnytyksestä on vasta 6viikkoa ja täysimetän..mutta tuo karkin syönti,argh...

Kohtalotovereita... en ole siis asiani kanssa yksin!! Cokista, karkkia, keksejä, leivoksia, pullaa... Juon cokista ainakin puoltoista litraa päivässä ja koska olen pienikokoinen niin se on aiiivan liikaa!! ja kaikkia herkkuja on aina saatavilla.. tässä ei ole mitään järkeä! Kunnon ruoka ei maistu kun vähän väliä napsii herkkuja. Cokista oon yrittänyt vähentää useasti, mutta vierotusoireista kärsii koko perhe. Ja kaikille epäileville tiedoksi Cokikseenkin voi jäädä koukkuun! Mutta Nyt päätän tänään tässä ja nyt ettei tähän huusholliin osteta enää yhtään pulloa cokista :headwall:
Tsemppiä kaikille kanssasisarille :heart:

Colaa voi light-versiona juoda niin paljon kuin mahaan mahtuu. Siitä on haittaa ainoastaan hampaille. Hapot kun syövyttävät hammaskiillettä. Ja mitä tulee riippuvuuteen, se taitaa olla korvien välissä. Jokin aika sitten oli lehdessä nimittäin juttu siitä, ettei colassa ole juuri nimeksikään enää kofeiinia. Ei siis riippuvuutta aiheuttavia ainesosia. :)

Karkinhimoon suosittelen kromivalmisteita.

Yhteistyössä