Hae Anna.fi-sivustolta

Colonic plus

Viestiketju osiossa 'Kilot kuriin' , käynnistäjänä miumau, 20.08.2005.

1. miumau Vierailija

oon käyttänyt kolme viikkoa tota colonic plussaa. 0stin anttilasta ja maksoi 4,90. siinä on 180tablettia. se tehoaa aika hyvin. kolmessa viikossa 9kg pois. vyötäröstä on lähtenyt 6cm pois. vatsa toimii tosi hyvin ja nesteet on lähteneet. on tosi kevyt olo vaikka vaaka näyttääkin vielä 109kg! ruokaremonttia tein niin että syön vaan kolmanneksen siitä mitä aikaisemmin söin. esim jos ennen otin 6 perunaa niin nyt otan kaksi. aattelin vaan kirjoitella kun on hyviä kokemuksia tosta colonic plussasta!

2. Hehheh Vierailija

Heh heh heee!!!!

Uskoo ken tahtoo! Heh heh hee!

No niin, nyt on päivän naurut saatu!

3. Malu Vierailija

Hei!

Ottakaahan toisetkin kantaa ko. tuotteen ominaisuuksista!
    Minäkin ajattelin ostaa, jos noin hyviä tuloksia olet saanut. saakohan sitä apteekista?

4. Sanni Vierailija

Et kai Malu tosissasi usko tuohon hölynpölyyn!

5. hehehe Vierailija

Juu ja lehmätkin lentävät :D !!!!

6. Tosion Vierailija

No tottakai sitä laihtuu jos pudottaa nauttimansa ruoan määrään kolmannekseen vanhasta!!! Siinä ei millään pillereillä ole mitään tekemistä!

7. vivili Vierailija

9 kg x 7000 kcal = 63.000 kcal
    63000 kcal/ 3 vko =21.000 kcal/1 vko
    1 läskikilo on 7000 kcal
    täysin mahdoton yhtälö
    edes ruokaremontilla tämä ei ole mahdollista.
    3 kg /viikko
    täytyy olla pelkkää nestettä ja sehän ei ole laihtumista.
    Kun läski lähtee se on laihtumista!
    Kommenttia jos laskussa on jotain vialla.

8. ! Vierailija

Valmistetta mainostetaan elimistön puhdistajana ja ylimääräisen nesteen poistajana, minkä se alkuperäisen viestin kirjoittajalle on tehnytkin. Eli osaltaan pudotus on suoleen jumittunutta ulostetta ja nestettä, kuten ap on todennutkin. Tästä on hyvä jatkaa painonpudottamista.

9. Kamalaa! Vierailija

Minua kyseinen valmiste turvottaa vaan ja sain kamalat ilmavaivat! Olen ottanut ohjeiden mukaan 3 + 3 päivässä kuukauden ajan.

10. ms. calculator Vierailija

kommentoin vain laskuasi, en tuotetta:
    kulutuksen osuus on missä? 109-kiloinen kuluttaa suurempia liikkumatta 2200kcal/vrk . jos urheilee vaikka 1500 kcal /pvä (=kute minä esim. teen), niin laskennaallisesti onnistuu tuo painonpudotus 3 kg/vko ihan hyvin. käytännössä eri juttu -TODELLAKIN!

11. *J* Vierailija

Eikös ne kilot lähde ilman colonic plussaakin, jos vähentää syömisiään kolmanneksella?

12. vierailija Vierailija

Vaan kun ei lahe olen jo 2 vuotta yrittany liikkumalla ja terveelliseti syoden vaan ei lahe ei. Tasan en syo ylimaaraista vaan se vika on enemmanki hormoonitoiminnassa! En syo herkkuja ne ei ole koskaan houkuttanu enka syo mitaan paitsi kasvista ja kananmunia salaatteja keittoja, ja kalaa en tieda miten enaa voi muuten yrittaa alkaa jo potuttaa kun ei laihtumista tapahdu. Koskaan en ole syony mitenkaan paljoa eli se ei ole annosten koosta kiinni vaan myos siita et keho ei toimi jos se kay saastoliekilla.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri