Confetista tilanneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Tilasin Confetista vähän kakkutarvikkeita viikko sitten, maksoin tilauksen heti. Sähköpostiin tuli ilmoitus että tilaus on katsottu, maksetuksi tai lähetetyksi sitä ei ole ilmoitettu. Nyt kävin kurkistamassa tilauksen tilannetta Confetin oman sivun kautta, siellä luki että tila on arkistoitu. Arkistoitu? Mitä ihmettä se tarkoittaa?

Laitoin mä sinne sähköpostitse kyselyä tilauksestani eilen mutta ei ole vastattu... Hitto jos mä en saa niitä kamoja perjantaiksi, menee synttäritarjoilut uusiksi. |O

Mä en tiedä mikä siellä nyt kestää. :/ Täytyy varmaan soittaa huomenna ja kysäistä mikä on tilanne.

Hämää tuo tilauksen status. Arkistoitu. Tilaushan mitätöidään jos maksu ei tapahdu viiden arkipäivän sisällä, onkohan niillä jäänyt mun maksu huomaamatta.... Hittolainen.

Vanha ketju mutta omat kokemukset huonoja...

Tilasin ison määrän 1-vuotis synttäritarvikkeita confetin nettikaupan kautta. En koskaan saanut pakettia vaikka maksu meni tililtäni. Asiakaspalvelussa sanoivat ensin että tilaus on unohtunut ja myöhemmin syyttelivät postia mutta eivät pystyneet antamaan lähetystunnusta paketille. Lopulta en ehtinyt tilata enkä pystynyt lähteä hakemaan tavaroita muualta. Harmitti paljon kun oli ainoan lapsen 1. synttäri.