Crinone, kokemuksia?

08.06.2009
842
0
16
Heips :wave:

Onko kokemusta Crinone-geelistä Lugesteronien sijaan alkion siirron jälkeen keltarauhashormonitukena? Itse valitsin sen, kun on kuulemma mukavampi käyttää ja mielelläni kuulisin myös muiden kokemuksia lääkkeestä :)

Moikka, mulla on ollu toi Crinone joka siirrossa kun Lugeissa on pähkinäöljyä jolle mä olen allerginen. Mulla ei siis oikein ole mitään vertailukohtaa muihin lääkkeisiin, mutta aika helppokäyttöisenä pidän tota Crinonea kyllä - ainoa vaan että valuu ihan hirveästi ja pitkin päivää, joten ilman pikkuhousunsuojaa/sidettä ei pärjää. Samanlaisia raskausoireita se tuntuu aiheuttavan kuin Lugetkin, lopputuloksesta riippumatta.
En tiedä mitä Luget maksavat, Crinone on noin 85 euroa per 15 annoksen pakkaus, eikä siitä saa mitään Kela-korvauksia. Melko kalliiksi tulee siis, jos pitää ottaa esim 2 viikkoa 2 annosta päivässä.

eevi-antero - kiitos :) Mä laitoin sitä eilen illalla ensimmäisen kerran, mulla annos on vain 1 päivässä. Jostain eilen lueskelin, että se on miedompaa kuin Lugesteron.. mietin vaan että antaahan se varmasti yhtä hyvän keltarauhashormonituen kuin Luget? Ettei ainakaan jää raskauden alkaminen siitä kiinni? :$

Yhteistyössä