crystalblue on kyllä niin itserakas kuin olla voi... ja tääkö koskee JUST sua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eiii

Vieras
Vesimies on epäitsekäs henkilö, herkkä, antelias ja välitön, hyvin itsenäinen ja usein kapinallinen.

Häntä hallitsevat epämääräiset, alitajunnassa piilevät voimat, jotka panevat hänet toimimaan hyvin ristiriitaisesti. Se saa muut pitämään häntä hyvin omalaatuisena ja eriskummallisena.
Hän ei pidä siitä, että häntä kuulustellaan tai hemmotellaan. Hän on täysin tietoinen omasta älykkyydestään ja viihtyy paremmin mies- kuin naisseurassa.
Hänen on vaikea alistua virkavallan ja muiden ihmisten tahtoon. Hän haluaa itse hallita. Hänen ajatuksensa ja filosofiset tai yhteiskunnalliset käsitteensä ovat aina aikaansa edellä.

Tunne-elämä

Vesimies pysyy ystävänä, kävi miten kävi.
Hän kykenee paneutumaan itsensä ja kumppaninsa välisiin ongelmiin, olivatpa ne minkälaisia tahansa ja yrittää ratkaista ne parhaalla mahdollisella tavalla.

Ammatit

Koska Vesimiehen älylliset lahjat ovat merkittävät, hänen on helppo sulattaa suuriakin tietomääriä. Sen vuoksi hänestä voi hyvinkin tulla erittäin oppinut. Hänen kykynsä tehdä keksintöjö tai uudelleen muokata ja täydensää saavat hänet aina työskentelemään jollain muulla kuin jo hyväksytyllä ja vanhoillisella saralla.

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:
mitä mitä???Crystal :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

joo en mä tiedä joku sekoilee..
tuntuu et tosiaan luulee et mä olen ton ittestäni kirjottanu, vai mitä ihmettä se ajaa takaa?

varmaan sitä, että omassa profiilissa on yleensä kuvaus itsestä. ap:n mielestä et ilmeisesti voi omia tällaista yleistä horoskooppikirjoitusta. taisi olla liian positiivinen teksti. jos siinä oltais lueteltu vesimiehen luonteen huonot puolet, se olis ollut varmaan ok. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:
mitä mitä???Crystal :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

joo en mä tiedä joku sekoilee..
tuntuu et tosiaan luulee et mä olen ton ittestäni kirjottanu, vai mitä ihmettä se ajaa takaa?

varmaan sitä, että omassa profiilissa on yleensä kuvaus itsestä. ap:n mielestä et ilmeisesti voi omia tällaista yleistä horoskooppikirjoitusta. taisi olla liian positiivinen teksti. jos siinä oltais lueteltu vesimiehen luonteen huonot puolet, se olis ollut varmaan ok. :D

varmaan jotain sellasta :D
.. muuten toi _lisbet_ ennustaja sai musta hyvinkin postiivisia fiilareita että .. kyllähän tuo nyt tietty paikkansa pitää :D

Yhteistyössä