cytotec ja keskeytys kotosalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Neith";22636792]jos ei halua lasta niin sitä lasta ei kannata synnyttää. hyvin yksinkertaista.
jos ei ole rahaa, tai elämä muiltakaan osilta kunnossa niin silloin se on parempi tehdä päätös järkisyistä. ei toivottuja lapsia on maailma väärällään ja kun se kerran nykyisin on mahdollista estää se syntymä niin miksi ei toimisi järkevästi.
se on turha pilata omaa elämäänsä ja lapsen elämää sillä että pitää lapsen jota ei halua[/QUOTE]

Ei lasta ole pakko pitää vaikka sen synnyttääkin.

Ei lasta ole pakko pitää vaikka sen synnyttääkin.

niin juu, voihan sen antaa adoptioon.. paitsi että kaikki ei siihen pystyisi eikä haluaisi.
mä en haluaisi tietää että mulla on jossain lapsi, teen mieluummin keskeytyksen jos en lasta itse halua.
raskausaika on kuitenkin oma haasteensa ja haittansa, sen lisäksi tuomitseminen perheeltä,lähipiiriltä ja ulkopuolisilta saattaa olla turhan kova paikka. ei se adoptio ole helppo juttu. sen lisäksi että se lapsi ei suinkaan heti pääse siihen mukavaan perheeseen jossa loppuikänsä elää, vaan ensin odotellaan ja pahimmillaan pompotellaan paikasta toiseen ja mikäli palstaa on uskominen niin se viimeistään tuhoaa koko lapsen psyykkeen..
helpompi kaikille osapuolille on tehdä keskeytys alkuvaiheessa jolloin lapsi on vain alkio (sieluun en usko joten ehkä siksi kykenen ajattelemaan asian näin)

[QUOTE="Neith";22636893]niin juu, voihan sen antaa adoptioon.. paitsi että kaikki ei siihen pystyisi eikä haluaisi.
mä en haluaisi tietää että mulla on jossain lapsi, teen mieluummin keskeytyksen jos en lasta itse halua.
raskausaika on kuitenkin oma haasteensa ja haittansa, sen lisäksi tuomitseminen perheeltä,lähipiiriltä ja ulkopuolisilta saattaa olla turhan kova paikka. ei se adoptio ole helppo juttu. sen lisäksi että se lapsi ei suinkaan heti pääse siihen mukavaan perheeseen jossa loppuikänsä elää, vaan ensin odotellaan ja pahimmillaan pompotellaan paikasta toiseen ja mikäli palstaa on uskominen niin se viimeistään tuhoaa koko lapsen psyykkeen..
helpompi kaikille osapuolille on tehdä keskeytys alkuvaiheessa jolloin lapsi on vain alkio (sieluun en usko joten ehkä siksi kykenen ajattelemaan asian näin)[/QUOTE]

Niinpä niin, on se itsekkyys vaan niin ihana asia. :) Sama se, että tapan ihmisen, kunhan en itse mitenkään joudu kärsimään tai näkemään vaivaa.

Itse sain eilen sairaalasta kyseiset lääkkeet ja aion kohta laittaa "paikalleen" emättimeen. Jäi vain epäselväksi, että sormella vain laitetaan emättimeen ja sitten odotetaan(ko)? Kauan menee kun alkavat vaikuttaa.

Olenko minä nyt syntinen, olen kohta 20v ja olen tunkemassa tässä parhaillaan noita kapseleita sisuksiin että saisin ulos n6vk ihmisenalun, jolla ei ole käsitystä omasta olemassa olostaan. En ole töissä, en koulussa, käytän päihteitä siinä missä muutkin, pitäisikö minun mestari-äidit pitää tämä "lapsi" sisälläni ihan vaan sen takia että se sais elämän, eipä olis kehumista. Miten voitte käyttää ehkäsyä, siinä tapetaa ja heitetää hukkaa miljoonia lapsen alkuja, herran jumala! Ja se sydämmen lyönti, voi kilinpillu sentää... Otan mielummin vaikka koiran...

OT, mutta jos alkuraskaudessa cytotec keskeyttää raskauden niin miten (onneksi) se ei tapa sikiötä myös käynnistysyrityksissä raskauden lopussa?
Se aiheuttaa kohdun supistelun. Loppuraskaudessa se kuuluukin tapahtua ja on käynnistyksen tarkoitus. Supistelut johtavat tällöin synnytykseen. Periaatteessa sama homma voidaan toteuttaa millä viikolla tahansa, mutta esim. viikolla 7 ei puhuta käynnistyksestä vaan abortista, koska lapsella ei ole edellytyksiä jäädä henkiin, eikä istukka kestä "synnytystä".

Se aiheuttaa kohdun supistelun. Loppuraskaudessa se kuuluukin tapahtua ja on käynnistyksen tarkoitus. Supistelut johtavat tällöin synnytykseen. Periaatteessa sama homma voidaan toteuttaa millä viikolla tahansa, mutta esim. viikolla 7 ei puhuta käynnistyksestä vaan abortista, koska lapsella ei ole edellytyksiä jäädä henkiin, eikä istukka kestä "synnytystä".

Periaatteessa joo, mutta keskeytyksessä annos on yleensä 8-16 kertainen synnytyksen käynnistykseen verrattuna.

itse voin kertoa että olen 17 ja koulut kesken elämä edessä, itsekkin vielä lapsi enkä todellakaan valmis vielä äidiksi joten olen päätöksessäni pysynyt! huomenna nuo cytotecit otan olisiitä kuka sitten mitä mieltä tahansa! ja mielestäni en tee väärin kun entodellakaan ole tahtonut raskaaksi enkä edes omasta tahdosta seksiä harrastanut vaan minut raiskattiin ja jos jollain lyhyt näköisellä jeesustelijalla on siihen valittamista niin voin kertoa etten todellakaan aio raiskarin lasta synnyttää ja mielestäni ei ole väärin että haluan ensin kasvaa aikuiseksi, löytä sen miehen jonkakanssa RAKKAUDESTA tehdä niitä lapsia! koittakaa luupäät ajatella itsenne muiden tilanteessa!

Kamalan lyhytnäköistä porukkaa täällä.. itsellä cytotecit tänään aloitettu tuulimuna raskauden vuoksi, joskus tyhjennykseen joudutaan myös pakosti vaikka raskaus olisi toivottu, ei cytotecit ole ainoastaan heitä varten, jotka eivät lasta tilanteen tai toisen vuoksi halua.. myös tämä on hyvä pitää mielessä kun huutelee täällä mielipiteitään ilman, että tietää toisten syytä raskauden keskeytykseen.. tämä mulla jo kolmaskerta cytoteceillä tyhjennykseen.

Yhteistyössä