:D ihq

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *kopsattu*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

*kopsattu*

Vieras
Tää kyllä kuulostaa oikeesti joltain pikkulissun fanitustekstiltä mutta.. mä oon oikeesti ihastunu nii palavasti Smakin laulajaan, Kalleen ettei mitää rajaa. Eilenki mä sain unta vasta kolmelta aamulla, ku olin pyöriny kolme tuntii sängyssä ja ajatellu sitä. Ja kuunnellu Smakkia ja kaikkia Kallen esittämiä biisejä koska mä en vaan voi ELÄÄ ilman sitä.

nyt heräsin aamulla joskus kuudelta ja oon selaillu sen kuvia netistä ku mä en vaan pystyny nukkumaan ku aattelin vaa Kallee. Ja mua ahistaa nii hitosti ku mä en kuitenkaa voi tehä tälle asialle mitää koska en mä sitä tunne ja se asuu nii kaukana, ja aika varmalla todennäköisyydellä sitä kiinnostas paskan vertaa.

mut tää on oikeesti jo sairasta, ku multa menee tän takii yöunet, en pysty syömään mitään ja oon riippuvainen sen musiikista ja kuvista. AUTTAKAA MUA MITÄ MÄ TEEN?!?

Ku se on oikeesti nii ihana, söpö, mukava (näin sitä summerikiertueella), lutunen, hyvä laulaja, komee, hyvännäkönen.... voisin jatkaa tätä listaa äärettömiin. Kuulostaa niin hullulta, mut mä oikeesti rakastan sitä O_o Ja mua itkettää ku aattelen etten voi saada sitä koskaan.

En oo muuten koskaan ihastunu kehenkään yhtä paljon ku mitä mä nyt tunnen Kallee kohtaan.

Ja oon sit tosissani, tää ei oo mikään läppä tai trolli, vaikka siltä tää todella kuulostaa.

Yhteistyössä