D&J lastenvaatekerho - kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nelba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nelba

Vieras
Hei
onko kenelläkään kokemuksia D&J lastenvaatekerhosta? Onko todellakin niin, että mitään ostopakkoa ei ole ja voi erota milloin vaan? Entä vaatteet, onko ollut laadukkaita?

Olin jonkin aikaa kyseisessä kerhossa. Periaate on sama kuin kirjakerhoillakin, eli joka kuukausi on vaatepaketti, josta tulee kirjallinen kuvaus ja jonka saa perua, jos ei pakettia halua. Vaatteet ovat ihan mukavia ja kestävät sen verran kulutusta kuin muutkin vaatteet. Itse erosin kerhosta, koska tuntui, että kaupasta saa halvemmalla vaatteita... Aloituspaketti oli edullinen vaatemäärään nähden. Kerhosta voi erota milloin vain, kun vaan ilmoittaa asiasta kerhoon. Itselleni ei ole sen koommin tullut mitään mainoksia tai tarjouksia.

Itse tykkään kerhosta, nuorin on ollu syntymästään asti siinä. Joka vaatepaketissa on 3 vaatetta ja maksaa 24e. Että minusta ei paha...

Ja olen katsonut vaatteet ensin ja sitten laittanut takasi jos en tykkää. Ja paketti ei tuu joka kk, vaan joka 2 tai joka 3s kuukausi.

ei siihen voi liittyä netin kautta mulle tuli postin mukana ja sit liityin ja jos sinulla on tuttuja jotka on siinä niin heille tulee aina paketin mukana lappu et jos uusia ihmisiä haluaa mukaan niin laittaa nimi siihen.

Yhteistyössä