E
ei onnistu
Vieras
Meillä on joka aamu valtava taistelu d-vitamiinien kanssa. Vauva on 9 kk eikä millään suostu ottamaan tippoja. Aamupuuron kanssa ne yritän saada alas menemään, mutta heti kun lusikassa on tippoja niin laitetaan suu kiinni. Olen yrittänyt peittää tipat puurolla, mutta sama juttu. Jos erehdyksessä ottaa lusikallisen suuhunsa ei sinne enää mitään saa menemään ts. puuron syönti jää sitten siihen. Yritän antaa ne aika myöhäisessä vaiheessa, että masu olis jo aika täynnä puurosta, mutta edes vettä ei saa sen jälkeen menemään. Olen itse maistanut tippoja ja ymmärrän hyvin, ettei enää mikään sen jälkeen maistu. Ne on aivan järkyttävän pahan makuisia. Käytetään Jekovitteja. Onko kaikki tipat yhtä pahoja?
Miten teillä muilla? Jotkut sanovat, että sen kun tiputtaa tipat kielelle. Meillä tämä ei todellakaan onnistu. Tulee itselle paha mieli tästä ja vauvalle myös kun joskus joutuu ne joskus väkisin suuhun tunkea.
Miten teillä muilla? Jotkut sanovat, että sen kun tiputtaa tipat kielelle. Meillä tämä ei todellakaan onnistu. Tulee itselle paha mieli tästä ja vauvalle myös kun joskus joutuu ne joskus väkisin suuhun tunkea.