S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:noi ei vissiin montaa euroa uutena maksa?
Alkuperäinen kirjoittaja saara:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:noi ei vissiin montaa euroa uutena maksa?
Nyt näky olevan cdOn.comissa 9.95 kpl
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja saara:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:noi ei vissiin montaa euroa uutena maksa?
joku aika sitten prismassa oli steelin leffoja muistaakseni joku 3? kappale
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja saara:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:noi ei vissiin montaa euroa uutena maksa?
Joo, näitä Anttilan ja muiden markettien alelaarien hintoja kannattaa käyttää vertailuhintoina, ei verkkokauppojen, jollei puhuta jostain harvinaisuudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja saara:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja saara:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:noi ei vissiin montaa euroa uutena maksa?
Joo, näitä Anttilan ja muiden markettien alelaarien hintoja kannattaa käyttää vertailuhintoina, ei verkkokauppojen, jollei puhuta jostain harvinaisuudesta.
mä taidan sit myydä koko pompsin 27 leffaa 20? niin pääsen eroon.
Alkuperäinen kirjoittaja Miu:Missäs aiot myydä? Olis hyvä joululahja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:Alkuperäinen kirjoittaja saara:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja saara:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:noi ei vissiin montaa euroa uutena maksa?
mä taidan sit myydä koko pompsin 27 leffaa 20? niin pääsen eroon.
:wave: mä voin ostaa![]()