Deitti-palsta Iskuri.net (hoh hoijaa)

  • Viestiketjun aloittaja hyikyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti
hyikyllästynyt
Tunnetteko tätä törkysenssipalstaa?

Itse olen muutaman kerran kokeillut ja aika syvältä vaikuttaa olevan..

Olen sinkkunainen ja asiallinen ilmoitus ollut. Lähes kaikki vastaajat varattuja seksiä vonkaavia maanikoita, joilla tuntuu koko elämä pyörivän oman vehkeen ympärillä. Mielellään siitä esitellään kuviakin, aivan kuin kiinnostais pelkkä mulkun kuva.. yäks!

Tuntuu olevan paljon kaikenmaailman sekoja. Epätoivoisia, friikkejä, alkoholisteja, ongelmaisia, sellaisia jota ei kukaan nainen huoli (valitettavasti). Jotenkiin etova olo jää aina tuosta Iskurista en sinne enää ilmoitusta laita.

Entä sitten ne tyypit jotka oikein oman naaman kanssa kuvassa esittelevät vehkeitään ihan tunnistettavasti..? Täytyy olla päässä vikaa.
 
yksin aina vaan
Alkuperäinen kirjoittaja hyikyllästynyt:
Tunnetteko tätä törkysenssipalstaa?

Itse olen muutaman kerran kokeillut ja aika syvältä vaikuttaa olevan..

Olen sinkkunainen ja asiallinen ilmoitus ollut. Lähes kaikki vastaajat varattuja seksiä vonkaavia maanikoita, joilla tuntuu koko elämä pyörivän oman vehkeen ympärillä. Mielellään siitä esitellään kuviakin, aivan kuin kiinnostais pelkkä mulkun kuva.. yäks!

Tuntuu olevan paljon kaikenmaailman sekoja. Epätoivoisia, friikkejä, alkoholisteja, ongelmaisia, sellaisia jota ei kukaan nainen huoli (valitettavasti). Jotenkiin etova olo jää aina tuosta Iskurista en sinne enää ilmoitusta laita.

Entä sitten ne tyypit jotka oikein oman naaman kanssa kuvassa esittelevät vehkeitään ihan tunnistettavasti..? Täytyy olla päässä vikaa.
samaa mieltä ko. palstasta. ikinä enää en sieltä seuraa hae, vaikka joskus niitä lueskelenkin.
onkohan sellaista seuranhakupalstaa olemassakaan (ilmaista, ei missään nimessä be2!) jossa olisi kunnon Miehiä (ei pelkkä seksi mielessä)?
suomi24/treffeissä on muutama ilmoitus johon olin aikeissa vastata mutta pitäisi itse rekisteröityä, eli sinne jäisi oma seuranhakuilmoitus, ja sellaista en halua.
 
Kingkong...
on se, että samat seksinnälkäiset jannut päivystää siellä Iskurissa jopa vuodesta toiseen! mielestäni uskomatonta, että jotkut äijät miksei myös naiset siellä jo heti aamu 8 puoleenyöhön lähettää samaa kopioitua "mainospuhetta" itsestään kaikille mahdollisille ilmoittajille. Siis eikö niillä ihmisillä ole muuta elämää kuin istua päivä koneella ja heti on salamana sama vastaus niiltä ikuisilta palstan kyttääjiltä postissa kun itse laittaa ilmoituksen sinne. Onko sellainen jo sairautta vai täysin epätoivoista. Tuntuu, että niille mihille siellä kelpaa kuka tahansa panoseuraksi. Esim. se Lohjan mies, joka haluaa runkata on vuosikaudet pyörinyt joka päivä siellä palstalla..
 
juupajuu***
On niitä asiallisiakin ilmoituksia deitti palstoilla. Tässä yksi "seksitreffit.fi" - sivustolta:

'*****************

"Kuvaus:
Moi, olemme 33v mies ja 43v nainen kuopiosta, haluatko runkata vaimoni mustiin pikkareihin? Vien ne ennalta sovittuun paikkaan..menet ja runkkaat mällit pimpin kohdalle, haen ja palautan eukkoni vaatekomeroon, hän tietämättään pistää sinun spermalla roiskitut pikkarit jalkaan...sovitaan ehdot...mieluiten txt, koska en voi aina puhua..akka kotona..0466-422xxx


Paikkakunta: Pohjois-Savo"

 
miesnäkökulma
Tällä palstalla kyllä miesten edustus on suhteessa 500:1 naisiin ihan ilmoitusten määrää katsomalla, varmasti myös vastausten määrissä. Puoli vuotta, pari sataa vastausta ja muutaman ilmoituksen verran kokeiltuani ainoat vastanneet vastasivatkin nopeasti ja halusivat joko ilmaisia kalun kuvia tai tarjosivat maksullista (ja erittäin kallista) seksiä. Joku kysyi parilla sanalla, että "mitä haluaisit tehdä" tai "mikä tekee sinusta erikoisen", mutta siihen jäi homma. Aika pettymys on kyllä.
 
Faktat pöytään
Alkuperäinen kirjoittaja hyikyllästynyt;9667384:
Tunnetteko tätä törkysenssipalstaa?

Itse olen muutaman kerran kokeillut ja aika syvältä vaikuttaa olevan..

Olen sinkkunainen ja asiallinen ilmoitus ollut. Lähes kaikki vastaajat varattuja seksiä vonkaavia maanikoita, joilla tuntuu koko elämä pyörivän oman vehkeen ympärillä. Mielellään siitä esitellään kuviakin, aivan kuin kiinnostais pelkkä mulkun kuva.. yäks!

Tuntuu olevan paljon kaikenmaailman sekoja. Epätoivoisia, friikkejä, alkoholisteja, ongelmaisia, sellaisia jota ei kukaan nainen huoli (valitettavasti). Jotenkiin etova olo jää aina tuosta Iskurista en sinne enää ilmoitusta laita.

Entä sitten ne tyypit jotka oikein oman naaman kanssa kuvassa esittelevät vehkeitään ihan tunnistettavasti..? Täytyy olla päässä vikaa.
Ja naisista yli 95% on feikkejä, oman ekon kohottajia, luku / kirjoitustaidottomia, ja pääosin maksullisia.
 

Yhteistyössä