Deittikumppanien turn-offit TOP. 3??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hilavitkutin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hilavitkutin"

Vieras
Mitkä alla olevasta listasta olisivat sinun TOP 3 pahimmat turn-offit deiteillä? ja saa toki jakaa kauhean treffikokemuksen jos sellainen löytyy

- outo harrastus
- ujo
- puhuu vain itsestään
- pihi
- valehdellut deitti-ilmoituksessaan jotain oleellista itsestään
- juo itsensä känniin
- tupakoi
- tuijottaa
- asuu äitinsä kanssa tai muu outo asumismuoto/-tapa
- ulkonäöllisesti vastenmielinen
- rehentelee omaisuudellaan
- avautuu existään ekoilla treffeillä
- hörhö
- seksistä vihjaileva
- vastailee takaisin vain lyhyillä lauseilla kysymyksiin, muuten hiljainen
- jokin muu, mikä?

Minun piti treffata nuorena tyttönä hyväkroppainen ja -näköinen tyyppi tämän jätkän omien sanojen mukaan. Treffeille tuli kieroon katsova ja laiha rimpula poika, jonka katse ei noussut kertaakaan keskustelun aikana silmiini (harhaili parikyt senttiä alempana). Puhui ainoastaan tietokoneestaan ja tietsikkapeleistään. Jälkikäteen soitteli, että milloin tavataan uudestaan... :D

Ja minun TOP 3
1. Pihi (jaan laskun ekoilla treffeillä ja voin toki itsekin tarjota, mutta jos minä tilaan ruoan ja mies tyytyy piheyksissään vesilasiin "kun on niin kallista", niin saa pihistellä yksinään (näin siis kävi mulle kerran).
2. Outo harrastus (yksi fanitti överiksi asti finnhitsejä)
3. Juo itsensä känniin

1. Asuu äitinsä/vanhempiensa kanssa. -- Tämä ei olisi häirinnyt parikymppisenä, nyt yli 30-vuotiaana pitäisin hyvin erikoisena.
2. Omaisuudella rehenteleminen tai piheys. --Mun mielestä rahasta puhuminen on aika vastenmielistä ihan hyvien tuttujenkin kesken, saati sitten ensitreffeillä.
3. Vastailee takaisin vain lyhyillä lauseilla kysymyksiin, muuten hiljainen. -- Ei kiinnosta lypsää vastauksia ja olla ainoa puhuja.

Onneksi ei tarvitse deittailla!

Nämä kaikki ovat täysiä turn-offeja:

- pihi
- valehdellut deitti-ilmoituksessaan jotain oleellista itsestään
- juo itsensä känniin
- tupakoi
- rehentelee omaisuudellaan

Toinen silmä katsoo itään, toinen länteen
likaiset, keltaiset ulkonevat hampaat
rasvainen tukka joka on takaa pidempi ja taipuu ylös- ja ulospäin, otsis ja kuitenkin päälaella on kalju

Tulipa mieleeni vielä yksi treffikokemus vuosien takaa äsken koiran kanssa lenkkeillessäni. Olin vaihdellut kivalta kuulostavan miehen kanssa sähköpostia suht pitkään ja hän oli kertonut tykkäävänsä naisten jaloista ja kengistä. Ok, kenkäfriikkinä minulla ei ollut mitään tuollaista pikku outoutta vastaan. Treffeille laitoin seksikkäät korkkarit jalkaan ja meillä oli kiva ilta yhdessä.. Vitsailtiin kengistä ja kenkäfriikkeydestä kun mies sitten halusi ottaa kuvan kengistäni ja naureskellen annoin ottaa. Erottiin hyvissä fiiliksissä ja annoin kännykkänumeroni uusien treffien sopimiseen.

Seuraavana päivänä mieheltä tuli tekstari, jossa kertoi juuri katselleensa ottamaansa kuvaa jaloiatani ja kengistä ja "päästäneensä vähän paineita" kun oli niin seksikös kuva.. Milloin tavataan uudestaan??

Lopahti vähän fiilikset tähän tyyppiin.....

:D

1.pahanhajuinen hengitys tai muu löyhkä
2.paskaiset hampaat
3.nenänkaivaminen tai perseen kaivelu tms.
4.muu ääliökäytös, muiden kiusaaminen t. pilkkaaminen
Riittävän näitä...

Mitä outoa oikeasti on, et asuu äitinsä kanssa?
Munkin mies olisi varmaan useimmilla kriteereillä haluttu deittikumppani: sopusuhtinen komistus, menestynyt kansainvälisellä uralla, hyvätuloinen, omaisuutta, perhekeskeinen, tykkää lapsista yms.

Asuu kyllä äitinsä kanssa.

[QUOTE="nainen";28458110]Mitä outoa oikeasti on, et asuu äitinsä kanssa?
Munkin mies olisi varmaan useimmilla kriteereillä haluttu deittikumppani: sopusuhtinen komistus, menestynyt kansainvälisellä uralla, hyvätuloinen, omaisuutta, perhekeskeinen, tykkää lapsista yms.

Asuu kyllä äitinsä kanssa.[/QUOTE]

No jos ikää alkaa olla yli 25 niin on kyllä erikoista että asuu vielä vanhempiensa nurkissa. Kyllä normaaliin kehitykseen kuuluu itsenäistyminen ja vanhemmista irtaantuminen.

No jos ikää alkaa olla yli 25 niin on kyllä erikoista että asuu vielä vanhempiensa nurkissa. Kyllä normaaliin kehitykseen kuuluu itsenäistyminen ja vanhemmista irtaantuminen.

Jaa-aa? Itsenäistyminen voi hyvin tapahtua ilman, että pitäisi muuttaa vanhempien nurkista pois. Ennenvanhaan Suomessakin vanhuksista huolehdittiin kotona, nykyään ne vain tyrkätään laitoshoitoon, koska kukaan ei heitä jaksa/siedä kotona.

Monilla ihmisillä on esim opiskelu-, tutkija- tai työpaikka, joka vaatii matkustamista yli 150 päivää vuodessa. Sitten kun Suomeen palaa, niin helpoin on saapua vanhempien kotiin, mitä sitä turhaan pitämään kallista asuntoa tyhjillään itselle.

Syitä on monia. Huomauttaisin vielä, että esim Italiassa 80% 18-30 -vuotiaista asuu vanhempien nurkissa. Onko siis heissä jotakin vikaa?

• Tykkää
Reactions: Fortune
Ei ole vikaa mutta meillä suomessa on kulttuurikin jo erilainen että ei voi suoraan musta verrata. Mutta ymmärrän kyllä jos työmatkojen takia asuu kotona, sehän on ihan järkevää.

Itsekin asun lapsuudenkodissa, tosin väliaikaisesti ja olosuhteiden pakosta. Vanhempani eivät todellakaan minua kontrolloi, eikä sellainen onnistuisikaan. Jostain syystä silti vanhempien luona asuva mies herättäisi minussa suurta epäluuloa... Parempi niinpäin että vanhempi asuu lapsen luona kuin lapsi vanhemma luona.

1. Likainen ja epäsiisti. Saa olla persoonallinen ja erikoinen mutta puhdas ja siisti.
2. Kaikki käy / ihan okei. En voi sietää miehiä joilla ei ole omaa mielipidettään ja jotka luulevat tekevänsä naiseen vaikutuksen myötäilemällä kaikkea.
3.Luulee saavansa eka kerralla ja kuvittelee olevansa vastustamaton ja oikeutettu käyttäytymään siten.

Pihi - pyytää kahville tai syömään ja alkaa valittaa isoon ääneen kuinka kallista on, kertoo samaan hengenvetoon siitä miten on ollu etsimässä itselleen lenkkareita eikä ole löytänyt sopivia kun kaikki on niin kalliita :)
Rehentelee ja kehuu suureenääneen omilla ominaisuuksillaan (olemattomilla tai ei)
Ex:än haukkuminen oli siihen aihetta tai ei
Oli tuossa listassa enemmänki, mutta jos top kolme pitää mainita :)