Dennis Hopper 73v ja tyttärensä Galen 7v

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kohta ei tyttärellä ole isää. ja mitä tohon tulee,että syöpä ei katso ikää, ei niin, mutta nuoremmalla paremmat mahdollisuudet selvitä siitä. mun mielestä lapset pitäisi tehdä ennen 45v ikää.teki starat mitä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Minusta on kovin ikävää, että 7 v tytön isä on noin huonossa kunnossa.

Syöpä ei katso ikää. Eikä ihmissuhteen pituus laatua.

Eturauhassyöpä kyllä vähän ns. katsoo ikää.

Mutta ihan sama minkäikäinen isä, minusta on surullista että 7 v lapsen isä on noin huonossa kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
kohta ei tyttärellä ole isää. ja mitä tohon tulee,että syöpä ei katso ikää, ei niin, mutta nuoremmalla paremmat mahdollisuudet selvitä siitä. mun mielestä lapset pitäisi tehdä ennen 45v ikää.teki starat mitä tahansa.

Tekihän arkkiatri Arvo Ylppökin viimeisen lapsensa vasta 71-vuotiaana. Vastuuton mies ja teki uransa lasten hyvinvoinnin eteen...

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:

Tekihän arkkiatri Arvo Ylppökin viimeisen lapsensa vasta 71-vuotiaana. Vastuuton mies ja teki uransa lasten hyvinvoinnin eteen...

kuinka moni meistä suurella todennäköisyydellä elää 104-vuotiaaksi? tuskin kovin moni...

Yhteistyössä