Hae Anna.fi-sivustolta

Design-huonekaluja netistä?

Viestiketju osiossa 'Sisustus' , käynnistäjänä vierailija, 27.12.2009.

1. vierailija Vierailija

Moi!

Onko kellään kokemuksia design-huonekalujen tilaamisesta ulkomaisista nettikaupoista? Osaatteko suositella jotain laadukasta, joka myy varmasti aitoa tavaraa?

2. _Ulla-- Vierailija

Itse olen tilannut huonekalut netistä täältä, Huonekalut netistä kotiinkuljetuksella - vekenkaluste.fi
    Löytyy myös jotain Design tuotteita..

3. shoppailija Vierailija

moi! mä oon ainakin tilainnut suomalaisista verkkokaupoista. finnish design shop on ihan paras! netistähän löytyy nykyään vaikka minkälaisia huonekalusivustoja. alkavat olla tosi luotettavia. palautusaikaa on yleensä 2 vk ni saa ihan rauhassa miettii, ottaako tuotten vai ei. http://www.khanpalace.com/huonekalut-verkosta/

4. en osta Vierailija

mitään näkemättä. En etenkään kalusteita.
    Sen vuoksi tulee reissattua pitkin poikin Eurooppaa ja katseltua mitä antikvariaateissa on tarjolla. Toki isojen huonekalujen kotiin kuljetus maksaa, mutta ei mikään kunnollinen ole ilmaista. Paitsi itse tehty.

5. no heeeiii Vierailija

mietipäs semmone juttu et ostat sohvan jostain huonekalumyymälästä, kokeilet sitä siellä ja roudaat sitten kotiis. et voi koskaan tietää, miten se sopii siihen sun kotiympäristöön, vaikka kuin mietiskelet sitä siellä kaupassa. sit kun sohva ei olkkarissa miellytäkään, ei sovikaan sinne, niin kuinkas palautat tuotteen huonekaluliikkeeseen, siinäpä se, kallista ja todella työlästä.

mutta tilaa netistä ja kokeile sohvaa siinä sen tulevassa ympäristössä! yleensä kaikilla tuotteilla on 14 vrk palautusoikeus, joten sohvaa saa ihan rauhassa kokeilla ja mietiskellä juuri siinä ympäristössä, mitä se tulee sohvalla olemaan. kyl ainakin toimi erinomaisesti mulla. jos sohva ei miellytä niin sen voi palauttaa helposti ja huomattavasti halvemmalla kuin kivijalkamyymälään. http://www.furnituredeal.us/huonekalut-verkosta/

6. Sokeri Vierailija

Sinähän veikeä tapaus olet jos luulet tuon menevän läpi, että kiertelet ja kaartelet katselemassa pitkin poikin Eurooppaa. Ja paskat, sinä rahaton ääliö.

7. Sakke Vierailija

8. emma88 Vierailija

Itse olen ostanut desing kalusteita huonekalut netistä www.vivano.fi
    Sieltä löytyy myös paljon muutakin, kuten kesäkalusteita. Kuljetus 0€ Suomeen.. On suomalainen kauppa ja asiakaspalvelu pelaa..

9. niinpä Vierailija

10. rahaton?? Vierailija

Ei kai ihminen silloin rahaton ole jos kerran on varaa reissata Euroopassa huonekalujen perässä? :D
    Rahaton on se jonka on tyytyminen IKEA:n tarjontaan.

11. huonekalutnetistä Vierailija

12. LaiskaLeena95 Vierailija

13. valoa Vierailija

14. Aniii Vierailija

Designkauppoja on vaikka kuinka paljon netissä, parhaan listan löydät niistä designkaupat.fi sivustolta.
    Kattokaapa samalla hyvä artikkeli tämän talven muodista sisustuksessa! Täältä voi lukea, siinä on tuosta että värit on taas niin muodissa ja oon siitä niin mielissään! Ei oo ihmisen hyvä elää yltäpäältä valkoisessa!

15. Minna35 Vierailija

16. Hajiina Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    image.jpeg
    Minä tilasin Englannista oheisen kaluston. Täysnahkaisena. Värin ja nahkan sai itse valita. Tuonti maksoi 350£ ja kalustolle näin tuli hintaa vähän yli 2000e. Kalusto saapui kaksi viikkoa tilauksesta, hyvin pakattuna.

17. London Vierailija

Voisitko kertoa mistä nettikaupasta tilasit? :)

18. Johanna.I Vierailija

Kannattaako nukkua alushousut jalassa vai ilman alushousuja? Asiantuntija vastaa

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu