Design-taloista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamis

Vieras

Onko kellään kokemusta kyseisen firman taloista? Tai oletteko käyneet esittelyissä? Millasia ovat? Kuinka firman kans meni toimitukset ym.? Onko siistiä jälkeä, esim. tapetointi laatotus ym.?

Ovat hieman epäilyttävän edullisia siihen nähden että ovat niin "vähätöisiä". Minua kiinnostaisi tuo Laura- malli.

Kiitos etukäteen jos joku jaksaa vastata

Ihan omakohtaisia kokemuksia.Ollaan nyt vuosi asuttu uudessa talossa.Kaikki meni tosi hyvin ja oli oikein ammattitaitoinen rakennus/sisustus porukka.Tehtiin jonkin verran muutoksia että saatiin omannäköinen ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä.

Ei kukaan oikeasti tällä palstalla kerro vaikka joku olisikn menny pieleen. Kehutaan vaan omia paketteja vaikka miten olis mättänyt raksavaiheessa... :/ Jotenkin tuntuu olevan häpeä sanoa jos kaikki ei sujunutkaan!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2006 klo 16:31 Viivi ja väiski kirjoitti:
Ihan omakohtaisia kokemuksia.Ollaan nyt vuosi asuttu uudessa talossa.Kaikki meni tosi hyvin ja oli oikein ammattitaitoinen rakennus/sisustus porukka.Tehtiin jonkin verran muutoksia että saatiin omannäköinen ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä.
hei! minnepäin teidän talo rakennettiin? kiinnostaa siksi kun meille on tulossa design-talon elina pienin muutoksin,ajattelin vaan että ollaanko samojen rakennusporukoitten alueella. me käytiin katsomassa valmista elinaa ja tykättiin. avara talo ja käytännöllinen peruskoti. mitä me ollaan kysytty,ei taloa/firmaa ole kukaan moittinut,tietenkin kaikki riippuu just niistä rakennusporukoista. sisustusmateriaalit vaikutti ihan hyviltä ja saahan siinä valita miten itse haluaa.meille ainakin paras ratkaisu tämä avaimet käteen periaate ja onhan tämä edullinen!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2006 klo 16:43 höh kirjoitti:
Ei kukaan oikeasti tällä palstalla kerro vaikka joku olisikn menny pieleen. Kehutaan vaan omia paketteja vaikka miten olis mättänyt raksavaiheessa... :/ Jotenkin tuntuu olevan häpeä sanoa jos kaikki ei sujunutkaan!!

Höpönhöpön, kyllähän täällä on voinut lukea niitäkin tarinoita, kun kaikki ei ole mennyt niin kuin piti. Saas nähdä, miten itsellä käy, projekti on vielä edessäpäin ja huipentuu ensi kesänä... :)

meidän talo tulee pohjanmaalle ja talon hinta n. 140 000. siihen päälle sitten vielä tontti,liittymät ja maatyöt. ne maatyöt pitää itse tehdä,mutta sitten perustukset tekee jo talofirma. lisäksi aiotaan käydä tekemässä keittiöön lisäyksiä/muutoksia suoraan keittiöfirmassa ja niistä tulevat lisämaksut maksetaan suoraan topi-keittiölle. meidän talossa on siis vähän muutoksia,perushinta kyseiselle talolle on n.135 000. :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2006 klo 13:58 minni kirjoitti:
ei ole hintoja netissä,koska eri paikkakunnilla hinnat vaihtelee hieman. tilaa esite kotiin,niin saa hinnat mukana.

Mutta tuskin mikään pohjapiirros miellyttää sellaisenaan... Eihän se nyt ole suuri vaiva sopia tapaamista myyjän kanssa. Siinä selvitetään muutostoiveet yms. ja parin päivän päästä kolahtaa tarjous postissa.

ei niin ole,ajattelin vaan että jos ei heti halua mennä myyjän juttusille,niin perushinnasto on saatavissa esitteen mukana. itse ainakin mietimme ensin kotona noita mahdollisia muutoksia,ennen myyjän tapaamista. niin ja kyseisestä firmasta saa tarjouksen heti mukaansa. minusta hyvä,koska monien firmojen tarjouksia saa odottaa ja odottaa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 10:16 minni kirjoitti:
ei niin ole,ajattelin vaan että jos ei heti halua mennä myyjän juttusille,niin perushinnasto on saatavissa esitteen mukana. itse ainakin mietimme ensin kotona noita mahdollisia muutoksia,ennen myyjän tapaamista. niin ja kyseisestä firmasta saa tarjouksen heti mukaansa. minusta hyvä,koska monien firmojen tarjouksia saa odottaa ja odottaa...

Niin, totta. Harva kaikki tarvittavat korjaukset huomaa hetkessä. :)

Yhteistyössä