Diabeetikon laihdutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä vaan

Vieras
Hei!!! Auttakaa mua!!! Miten onnistuisin laihduttamaan,painoa pitäisi tiputtaa n 20kg..olen laihduttanut n puoli vuotta ja painoa tippunut vain 2kg..en ymmärrä mitä teen väärin..liikun paljon ja syön aika terveellisesti ja säännöllisesti..ravitsemusterapeuttikin ihmetteli asiaa kun pidin sille ruokapäiväkirjaa..Tuntuu että voimat alkaa loppua itseltä!! Ihan suututtaa kun kaikilla muilla paino tippuu tyyliin monta kiloo kuussa ja itellä ei mitään tapahdu vaikka miten yrittää..kilppari ja noi on tutkittu,niis ei häikkää..auttakaa!!!

Vähähiilihydraattisella. Se on muutenkin hyväksi diabeetikolle. Lue tää kirja, löytynee kirjastostakin: http://www.rasalas.fi/kirja.php?id=53

Olet huomannut että virallisterveellinen ei toimi, joten sitä ei kannata jatkaa. Uudet keinot käyttöön. :)

Sanoin ihan suoraan diabeettihoitajlle, että minähän en todellaakn syö 6 palaa leipää tai perunaa päivässä!

Perunat lopetin ja leipää(ruista) maks. 2 palaa päivässä! Eipähän sokerit nouse. Terveydenhoito antaa ihan väärät ohjeet noista hiilareista. Minun elimistö ei niitä kestä, siksi jätin ne pois.

Niin,siis minulla on 1tyyppi..Kiloklubia yritin mutta jostain syystä ei rekisteröinti onnistunut..harmittaa..tuntuu vaan niin epätoivoselta ku mitään ei tapahdu vaikka mitä yrittäs..

Ykköstyypin diabeetikoilta painonpudotus vaatii melkoisesti. Varmaankin tiedät ykköstyyppiläisenä, että insuliini on myös ns.nälkähormoni? Mitä enemmän pistät, sitä enemmän syöt.
Itse olen ykköstyyppiläinen ja ylipainoa on noin 30 kg. Mun ongelmana on toistuvat hypot ja sitä kautta tulevat ylimääräiset kalorit ja hiilarit.
Kokeilleppa vähentää inskoja kunnolla ja syöt sitä myötä sitten vähemmän hiilareita. Mulle ei myöskään noi ravitsemusterapeuttien ohjeet ole toimineet, vaan paino on junnannut paikallaan.
Hyviä vinkkejä saat diabetesliiton kohtauspaikalta, siellä on myös ykköstyyppiläisiä, jotka laihduttavat tai ovat laihduttaneet.
Omalla kohdalla laihdutus ei nyt tule kyseeseen, sillä masussa asustaa 20 viikkoinen masuasukki. Mutta sen jälkeen kyllä.

Tsemppiä!

Yhteistyössä