Diane nova

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saritaregina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

saritaregina

Jäsen
18.08.2006
45
0
6
Onko täällä mita,jotka käyttävät Diane nova-merkkisii pillereitä?Ja kuinka ne on sopinu teille?Onko ollu mitään haittavaikutuksia?Kysyisin samalla et voiko pillerit aiheuttaa jatkuvaa päänsärkyä ja huimausta vai tasaantuuko oireet sit ajan mittaan,ku on syönyt jo jonkin aikaa?Mulle määrättiiin noi pillerit mm.akneen.. :/

Mä nyt en tällä hetkellä syö kys. pillerimerkkiä, mutta mullekin suositeltiin niitä aikoinaan aknen vuoksi. Mulla joka pillerimerkki on aiheuttanut mielialanvaihteluja niin paljon, että en halua enää niitä syödä, mutta diane novista haittavaikutuksena muistan sen, että jos unohti yhdenkin pillerin ottaa, siis otti esim. vrk:n myöhässä, niin tuli välivuotoja. Muista pillerimerkeistä ei tullut. Noista muista oireista en osaa sanoa, mutta kai pillerit voi huimaustakin aiheuttaa tms. Kannattaa selvittää asia lekurilta.

En muista itselläni olleen kysymiäsi haittavaikutuksia. Käytin 3 vuotta sitten. Minulla kuivui esim huulet enemmän kuin tavallisesti ja kasvot olivat kuivemmat tiettynä aikana kuusta. Minulla ollut myös aknea, joten josko liittyi siihen. En muista oliko kuukautisten aikaan vai 3 viikon aikana. Vaikka unohdin joskus ottaa pillerin, niin minulla ei ollut välivuotoa.