DIDRIKSONS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äityliininen harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äityliininen harmaana

Vieras
ostin pojalle viime talvena didriksons- merkkisen toppapuvun ja keväällä takki-huosut kevät puvun.
siis on täysin vedenpitävä, hengittävä yms hienoo ja hyvä päälläki.

Mutta miksi tätä ko. merkkiä en ole muiden kuullut käyttävän ja sitä ei esim. huutonetissäkään myydä käytettynä.

Tätä merkkihän myydään Suomessakin. itse olen ostanu Haaparannalta (ku paljon halvempia siellä)

onko kellään mielipiteitä ko. vaatteista???

Erittäin tyytyväinen olen ollut, on ollut kovassa käytössä sellainen yhdistelmä, jossa fleece-vuori, ja päälikangas vedenpitävä. Nyt on käytössä tämä sama puku pikkuveljellään. Omat vanhemmat tuo puvun alunperin ostivat, näin myöhemmin samanlaisen myynnissä Tarjoustalossa.

Johtuisikohan tästä, että ihmiset ajattelevat, että ei voi olla hyvä, jos kerran myydään halpaliikeessä, ja muistaakseni katsoin tuon puvun hinnan, niin ei todellakaan ollut edes hinnalla pilattu. Tämän jälkeen en kyllä ole kyseiseen merkkiin missään törmännyt täällä Suomessa, mutta valmis olen ostamaan, jos vain vastaan tulee, on sen verran positiivinen kuva jäänyt tuosta yhdestä puvusta.

Ostin tytöille haalarit ja puvut Ruotsissa kun käytiin. Ja itelleni ostan myös saman merkkisen ulkoilupuvun kun käydään taas kohta Ruotsissa. Jostain kuulin että vesipilari on paljon korkeampi kun esim. Reiman ulkoiluvaatteissa. Ja aion myös jatkossa ostaa Didriksonin ulkoiluvaatteita. Ovat parhaita, lumilukot, heijastimia ym. Suosittelen kaikille!

Yhteistyössä