Hae Anna.fi-sivustolta

Dienorette -pillereistä kokemuksia?

Viestiketju osiossa 'Naistentaudit' , käynnistäjänä vierailija, 30.07.2018.

1. vierailija Vierailija

Itellä 3 liuska menos. Alotin menkkojen alkamis päivänä ja oli hieman niukemmat ku yleensä (aina ollu tosi runsaat) sitte oli pari päivää ettei mitää, mut sitte alko kuukauden kestävät menkat. Terkkarin mukaan normaalia. Nyt pidin 2 päivän tauon ja alotin 3 liuskan 3 vaikuttavan pillerin jälkeen vuoto jatkuu ja runsaantuu koko ajan. Naamaan on toki auttanu mut en jaksa jatkuvaa vuotoa

2. vierailija94 Vierailija

En jaksanut lukea kaikkia kommentteja aiheesta, pari ensimmäistä valivali-kommenttia luin ja ylleensä en näihin kirjottele mutta nyt kirjoitan.

Olen nyt liki 7kk syönyt dienoretteä, ilman taukoja ja ilman taukoja, koska endometrioosi ja piti saada kivut/vuoto kuriin. Oon kokkeillu toodella monet e-pillerit ja nyt vasta löyty hyvät. Ennen näitä olin todella kipeä ja elämästä ei tullut yhtään mitään. Mulla on iho paremmassa kunnossa ollut nyt 7kk aikana kuin ikinä! Jäänyt meikkivoiteet ja kaikki pois, kun ei enää tarvitse.

Mutta ymmärrättehän, että kaikki ollaan yksilöllisiä ja kaikille ei vain toimi samat!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri