Digitaalisen clearblue-testin sisus!=D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stupido
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

stupido

Vieras
Joo hölmö kysymys mutta onko kukaan purkanu tota digitaalista clearblue-raskaustestiä?=D
Mä tänään testasin ja negan siis,mua kiinnosti et millanen se on sisältä ja onko siellä millaset liuskat ja tuleeko niihin liuskoihin jotain viivoja jotka sit vaikuttaa siihen digitulokseen?(siis onko mitää tekemistä sen tuloksen kaa)=OO
No siel oli kaks semmosta pientä liuskaa rinnakkain,toisessa vahva sininen viiva ja hailumpi viiva,toisessa liuskassa vain hailu viiva??=O

Joo oon todella epätoivoinen ja saa haukkua jos jotain helpottaa!=D

ja siis TOKI YMMÄRRÄN että testiä ei ole tarkotettu PURATTAVAKSI, mutta miten se oikeasti lukee sen vastauksen ? Miksi tarttee ne liuskat sinne sitte tai miks niihi ylipäänsä tulee niit viivoja :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hölmöläinen_;24090798:
Mitä varten sinne tulee aina ne 2 viiva? Mikä järki siinäki on..? Et mistä mahtaa lukea tulokset sitte jos tulee 2 viivaa, oli raskaana tai ei....?
Kuvaava nimimerkki on kuvaava.

Miksi tästä on niin ristiriitaista tietoa? Toiset sanoo, että samoja liuskoja on kun muutkin, mutta kone lukee itsesi puolesta vastauksen, toiset taas sanoo, että kaikkiin testeihin tulee se 2 viivaa. Tiedä sitten.