Mä olen tässä laihdutellessani käynyt tavallista taajempaan vaakalla ja hermot menee tuon temppuiluun... Philipsin digivaaka kyseessä, pitäisi olla 100 g tarkkuus. Mutta eräänkin kerran tässä punnitessani kun kokeilin useampaan kertaan peräkkäin niin pienimmässä ja suurimmassa tuloksessa oli 1,6 kg ero. :kieh:
Tekee siis niin että jos punnitsen itseni pari kertaa peräkkäin niin näyttää samaa tulosta (ihan kuin hakisi sen jostain muistista...) mutta jos vaikka tuo 3-vuotias käy välissä vaakalla (kaikki pitää tehdä mitä äitikin
) ja käyn sitten itse uudestaan, niin tulos on eri kuin edellisellä kerralla. Eli siis jos välissä tulee selkeästi erilainen tulos niin sitten eroaa omakin punnitustulos, muuten ei.
Tämä on jo toinen vaaka meillä joka tekee samaa. Eri merkkinen oli edellinen, en enää muista mikä.
Paristoista ei pitäisi olla kiinni, tuon pitäisi ilmoittaa jos ne on loppu.
Onko kaikki digivaakat tuollaisia? Taidan ostaa seuraavaksi sellaisen perinteisen missä näkyy kilon tarkkuudella. :kieh:
Tekee siis niin että jos punnitsen itseni pari kertaa peräkkäin niin näyttää samaa tulosta (ihan kuin hakisi sen jostain muistista...) mutta jos vaikka tuo 3-vuotias käy välissä vaakalla (kaikki pitää tehdä mitä äitikin
Tämä on jo toinen vaaka meillä joka tekee samaa. Eri merkkinen oli edellinen, en enää muista mikä.
Paristoista ei pitäisi olla kiinni, tuon pitäisi ilmoittaa jos ne on loppu.
Onko kaikki digivaakat tuollaisia? Taidan ostaa seuraavaksi sellaisen perinteisen missä näkyy kilon tarkkuudella. :kieh: