Hae Anna.fi-sivustolta

Diilin kotkat

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä Citypulu, 15.09.2009.

1. Mutta että aina Vierailija

pitää olla joku "kiintiöryssä"näissä suomen ohjelmissa mongertamassa ja kadehtimassa.Blääh!

2. kukkopoika Vierailija

Kadehtimassa?? Eikähän se pääse ihan omilla avuillaan pidemmälle kuin nämä "kadehdittavan kauniit ja rohkeat" kotkat?

3. cuccuu Vierailija

Minustakin näyttää siltä, että jokin taho on työntämässä venäläisiä joka reiästä televisioon. Ovat ehkä itsekin tyrkyllä normaalia enemmän, mutta ei se kaikkea esilläolon määrää selitä.

4. kotkat Vierailija

Katselin tuon eilen nauhalta ja kyllähän tämä Miss Universumkin mainosti virheellisesti kukkien olevan kotimaisia siinä aulassa seistessään. Kyllä nämä kaksi valitsivat helpoimman homman vain seisomalla mukavasti sisätiloissa tiskin takana kuin jalat liimattuina paikoilleen, molemmat. Luottivat ilmeisesti naamansa houkuttelevan ostajia kuin kärpäsiä, mutta hiljaista näkyi olevan. Ihmettelin myös kun talo oli ilmeisen suuri työpaikka että miksi toinen ei juossut ympäri taloa ihmisten työpisteissä myymässä.

5. ??????... Vierailija

Tulppaanipuketeissa oli kotimaisuusmerkintä Huomasin kun niillä kotkilla opi kukat laatikossa. Eikä Äijien kukat ollut?

6. kotkat Vierailija

Hjallis ainakin sanoi miesten kukkien olleen hollantilaisia. Jaa, saattoi olla että naisten kukat olikin kotimaisia. Katsonpa tarkemmin.

7. Mun mielestä Vierailija

Minna ja Heidi ovat naisista kauneimmat, edustavimmat ja pätevimmät hommaan. Näyttävät ikäisiltään tai jopa hieman nuoremmilta, kaikki muu väittäminen on kateellisten panettelua. Naiset kadehtivat näitä itsevarmoja, tyylikkäitä ja kauniita naisia. Tosin välillä voisivat miettiä, tarviiko aina sanoa niin ilkeästi, välillä voisi sanoa kiltimminkin. Ja ehkä liikaa kehuvat itseään. Mutta jokaisellahan jotain huonoja puolia on.

8. Ei se ole kehumista Vierailija

9. ertuio Vierailija

Minä en kyllä näe heitä kauniina. Ehkä jos vain kuvat näkisi niin sitten mutta tosiasia on se, että kauneus tulee sisältä.

10. mie? Vierailija

Eikös sen kilpailun voittajan ole tarkoitus alkaa myymään jotakin alueen asuntoja yms.? Siinä tehtävässä tietty nöyryys ja toisen kuunteleminen arvostelematta on ehdoton etu. Vai haluaisitteko ostaa jotakin kaikkitietävältä ja itseriittoiselta paskiaiselta? En minä ainakaan, odotan olevani siinä tilanteessa se kuningatar, joka määrää tahdin.

Kauneus on ihan sivuseikka koko hommassa. Jos sitä jollakin kilpailijalla edes on.

11. Hehkeä 32v Vierailija

Ikäistään nuoremmilta? Kyllä se Minna, se Heidin korppikotkakaveri on 28v (vai 29v ) ja näyttää kyllä nelikymppiseltä! Huh, jos olisin itse noin rupsahtanut tuossa iässä.
    Minä-minä-asenteella ei pitkälle pötkitä.

12. on -- Vierailija

31 v. joidenkin tietojen mukaan. Mutta joo, ikäistään vanhemmalta näyttää. Liika meikkikin tekee sen.

13. rupsahtanut Minna Vierailija

Kyllä nautin eilen kun Minna sai kuulla kunniansa Hjalliksen suusta. On se vaan niin bitch! Ei tule toimeen naisten kanssa ja mielistelee miehiä, reittä pitkinkö se urallaan etenee?=D Mutta rupsahtanut on ikäisekseen todella paljon.

14. huh huh Vierailija

onhan sitä joissakin miehissä ja jopa naisissa, mutta muuten tuo porukka on aika hassua.
    Tapellaan nyt verissäpäin moisesta pestistä, päästä nyt Harkimon rengiksi. Onko edes tietoa saako voittaja sen myyjän paikan, millä palkalla, millä ehdoilla, kuinka pitkäksi aikaa?
    Kaikki osallistujat ovat vain julkisuudenkipeitä tyrkkyjä, värjäävät jopa hiuksia jokaiseen pätkään ja inhottava toisten mustamaalaaminen vaan jatkuu.

Se partasuu "tavis" voisi sipasta parran veks ja muutenkin siistiytyä, oli eilen kun olisi ollut metsästämään lähdössä, vain haulikko puuttui.
    Jotenkin lapsellista puuha kaikenkaikkiaan on, tehtäviä myöten ja tämä ex-jääkiekkoilja huh mikän pölvästi, on piste i:n päälle.
    Helena Karihtala, raukka yrittää olla Harkimolle kiltti ettei saa kenkää, kun sillä on jos sormuskin :(

15. tyruieom Vierailija

Se Minna on koko ajan sen näköinen kun joku olisi tunkenut vähintään pesäpallomailan sen ahteriin.

16. Hei , koska? Vierailija

Koska diilin uusinta tulee tv:stä?Eilen jäi konsertti-illan vuoksi katsomatta.

17. aino` Vierailija

Vajaan tunnin päästä se tulee, 15.30. MTV3-katsomosta voit katsoa milloin vaan. http://www.katsomo.fi/

18. Se Jetro on jotenkin ällö. En ostaisi siltä mitään. Luulen, että Heidi saa pestin. Ei aina ole niin miellyttävä, mutta luulen ohjelmaan leikatun parhaita paloja jotka korostavat Heidin ominaisuuksia. parhaat palat siis capseissa. Tositoimessa varmasti energinen, edustava ja tuloksia saava. Nyt kilpailutilanne jonka haluaa voittaa. Se venäjän tyttö oli väärässä paikassa väärään aikaan. Pitäisi puhua reippaasti ja hyvin myös suomea että tuollaisen pestin voi ottaa. Heidillä kielitaito myös hallussa. Kiitettävät Suomi, Ruotsi ja Englanti ovat minimi vaatimus tuossa työssä. Ei siinä tulkin avulla pelata.

19. ´kamala akka Vierailija

Siis eikö siitä Diilin Minnasta (se valivali käkättäjä) päästä jo eroon. MInäkin olisin eilen toivonut, että olisivat naiset hävinneet, Minna olisi joutunut Hjalliksen eteen ja saanut potkut. Ehkä ensi kerralla.

20. on.. Vierailija

ihan koulukiusaajan stereotyyppi.

Nim. Kiusattu

21. minna on Vierailija

Se MInna ei nää itsessään mitään vikaa, ja itse on se haukkuja ja päänaukoja ja minä-minä-minä. Huvittavinta on kun sanoo että en mä sitä en mä tätä ja just on näytetty kun se on sanonut/tehnyt mitä kohta jo kieltää. Samanlainen sonnanpuhuja kuin BB:n Justiina. Itsessä ei nähdä mitään vikaa.

Tuollaisesta naiselta en ostaisi mitään, on jo luontaantyöntävä näköinen ja oloinen. Mahtaa olla ukko kotona tossun alla, sääliksi käy.

22. mie? Vierailija

Näin vain loppua ohjelmasta ja ajattelin, että en taida enää viitsiä katsoa koko ohjelmaa. Se Minnan vuodatus ja toisten haukkuminen oli vastenmielistä ja lapsellista. Onko Hjalliksen putiikilla mitään tekoa tuollaiselle ihmiselle, eikö pitäisi luoda positiivista henkeä vaikka kisasta onkin kyse? Ne miehetkin saivat lähteä, pelkkiä räkyttäjiä ja Jethro voi mennä saman tein.
    Joku niistä hiljaisemmista, sitkeistä, työmyyränaisista saisi voittaa. Pääasia on teot eikä oman egon kohotus.

Mikä ukko Minnalla? En tiedä totuutta, mutta mieheni sanoi Heidiä ja Minna lesbosiskoksiksi....

23. ........... Vierailija

MInna on naimisissa ja oliko 2 lasta. Kyllä on ukko tossun alla ja Minnalla on luuta jalkojen välissä kun on valmiina lentoon koko ajan..noita-akan ominaisuus=D

24. En ole herkkähipiäinen, ja työuraakin on kymmeniä vuosia, mutta kun katsoin tuon naisporukan touhuja eilen, näin painajaisia.
    Ihan kamala akkalauma, ihme jos Hjallis katsoo tuota loppuun saakka, olisi oikein kun pistäisi koko naislauman pihalle.
    Kuinka aikuiset naiset voivat olla noin järkyttäviä, hyi hitsi.

25. Kotka Koo Vierailija

Heidi puhuu samalla lailla kuin Maria Guzenina-Richardson. Vaikuttaa opetellulta. Muuten kyllä fiksun ja pätevän oloinen nainen, pärjää varmasti tuossa kilpailussa ja muutenkin, vaikka aika kotka onkin =) Joku muukin tuolla jo mainitsi asiasta, ja myös minulle todella tulee Minnasta mieleen koulukiusaajatyyppi (opettajana näkee paaaljon tuollaisia).

Jethro on kuin pikkupoika ison miehen ruumiissa - puhetapa on jotenkin hyvin lapsellinen.

Viihdyttävä ohjelma!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri