Hae Anna.fi-sivustolta

Diilin kotkat

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä Citypulu, 15.09.2009.

1. Aivan samalla tavoin lähetin kuin pari muuta kommenttiani ennen ja jälkeen kyseisen kommenttini kanssa.

Puhelimeen vastaaminen esti minun tarkamasta, että kirjoitukseni olisi ollut luettavissa.

Jospa olisikin lyöjätyyppi tai osaksikaan niin häijy kun ko. kotkat niin minulle voisit vihjailla.

Ihan ilman sarvia ja hampaita kirjoitin tuon epäilykseni Minnan lasten kasvatuksen taitoja ja epäilen edelleenkin. Noilla kieroiluilla ei pitkälle potkita.

Niin ja siinä alkuperäisessä mainitsin myös minnan lasten opettajat(kaikella sympatialla) jotka ovat varmaan kuulleet kunniansa monta kertaa tältä roisilta naiseläjältä.
    Mutta jokainen tavallaan ja sitä saa mitä tilaa!

2. julkisesti nolattavaksi loppuohjelmaan, eikä Heidinkään asema ollut niin kehuttava, kun paskanpuhujaksi leimattiin.
    Oli tyhmää , että kotkat menivät halpaan omassa korskeudessaan!

Todellakin .......sitä saa mitä tilaa!!

3. Niin oikein meni! Vierailija

Minna ja Heidi saivat mitä tilasivat. Paskanpuhumisella kun ei pitkälle pärjätä! Huvittavinta oli kun nämä kaksi naista näytti vielä hämmästyneitä johtoryhmän kommenteista, siis ei voi olla totta!
    Minna oli lisäksi ihan järkyttävän näköinne, näyttää aika halvalta kun kiskoo ponnarin sekaisin takaraivoon ja yrittikö meikillä esittää jotain geishaa, hahaa! Heidi on tyylikäs, mutta kun ei sillä muodilla mennä eteenpäin, jos mielessä on vain minä-minä-minä ja haukutaan joka jaksossa muut kilpailijat lyttyyn.
    Rakentava palaute ja haukkuminen kun on kaksi eri asiaa. Rakentava palaute taitaa olla liian monimutkikas sanapari näille kotkille.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri