Dildo miehen peppuun!

  • Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti
Anukseen!
Niin meilläkin ja se on ihan normaalia jos siitä tykkää. Meillä mustat kumiset penishousut ja yhdet semmoiset vyöjutskat johon on parikin erillaista dildoa. Sitten on yks semmoinen helmijutska. Se että vaimoo työntyy hitaasti hyvin rasvatun dildon kanssa anukseen, tuntuu aivan taivaalliselta.
 
Heh
Normaalia tällä palstalla on kaikki, jos vaan toinen tai toinen tai edes naapurin koiravainaa siitä tykkää. Jatkakaa vaan ja nussia lätkyttäkää niin maan perusteellisesti, pervot.
 
Tapsa
Iskin kerran baarista sellasen seksihullun eukon. Se kerto tykkäävänsä kaikesta rajusta.
Mentiin sitten aika kaasussa sen kämpille. Parin lisäpaukun jälkeen se pyysi saada sitoa mut kiinni sänkyyn. Se laitto kepin polvitaipetten alta ja siihen samaan kädet kiinni, silleen että olin perse paljaana jalat koukussa. Luulin, että se vaan haluaa temputtaa munia, mut vielä mitä. Se koppas jostain ohuen dildon, rasvas sen ja vaikka miten huusin sille, niin se pentele korkkas sillä muovikullilla, mun neitseellisen persreiän. Sitten kun se ohut lakkas koskemasta, se otti pöytälaatikosta paksumman patukan ja survo sen sisään paljoa varomatta.
Ens alkuun en tykänny siitä ja uhkasin kostolla, mutta sitten se jotenkin alko tuntua ihan hyvältä. Loppujen lopuks se runkkas sillä kovaa ja samalla vatkas kädellä munaa. Kyllä tuli mahtava orkku. Kaiken lisäks se vielä ohjas spermaroiskeet suoraan mun naamalle.
Panna se ei sitten antanutkaan, eli jäi itse ilman. Sille tais riittää se tyydytys, että sai persreikää
 
sanna
Mä ainakin panen poikakaveriani perseeseen aika usein. Välillä se ite pyytää sitä jos on mennyt liian pitkään edellisestä kerrasta. Olihan se alkuun opettelemista ja se sano välillä että sattuu tai ettei tunnu niin hyvälle. Mutta nykyään se nauttii siitä suunnattomasti.

Tämmönen on aika kähee vehje: http://www.redlights.fi/tuotteet.php?&listausryhmanid=83409&tyyppi=2
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Sanna
Ja sinulle nimimerkki "Homot": Anaaliseksi on vain yksi homoseksin muoto. Homot ottavat toisiltaan myös suihin. Onko siis kaikki suuseksiä naiseltaan haluavat miehet myöskin piilohomoja? Anaaliseksi ei ole yhtään sen homompaa kuin suuseksikään jos mies harrastaa sitä naisen kanssa
 
bi curious
Ja sinulle nimimerkki "Homot": Anaaliseksi on vain yksi homoseksin muoto. Homot ottavat toisiltaan myös suihin. Onko siis kaikki suuseksiä naiseltaan haluavat miehet myöskin piilohomoja? Anaaliseksi ei ole yhtään sen homompaa kuin suuseksikään jos mies harrastaa sitä naisen kanssa

Mä pidän paitsi dildoleikeistä, niin myös siitä kun toinen mies ottaa mut. Meillä on eräs vanha tuttava jonka käsiin vaimo mut aina välillä antaa. Musta on ihanaa ottaa toiselta mieheltä suuhun ja tuntea kova ja kuuma kalu kunnes häneltä purkautuu kuuma lasti jonka nuolen viimeiseen tippaan. Sitten hän kääntää minut polvilleni, yleensä laittaa käsiraudoilla ranteeni kiinni nilkkoihin ja työntyy sisääni.
En tiedä kumpi on kiihottavampaa, olla naisen vai miehen kanssa. Miehen kanssa tuo lisäjännitystä se kielletyn hedelmän tunne.....
 
Viimeksi muokattu:
mää ymmärrän
Kaikki jotka nauttii tuollaisesta persreijän panosta, ovat HOMOJA, mutta eivät voi myöntää sitä itselleen.Hyi hitto, multa ainakin naisena lähtis viimesetkin panohalut tuommoisen ukon kanssa!

Just niin, se joka ei voi sitä kokea ei voi ymmärtää. Naiset ei voikaan ymmärtää paitsi ymmärtäväiset, ja mies joka ei saa kuin omaa kättä ei myöskään ymmärrä. Osaakohan kättäänkään käyttää...
 
Viimeksi muokattu:
reissaaja_
Kerran thaimaassa iskin sellaisen todella nätin tytön, mutta kun päästiin hommiin sillä olikin penis! Tätä ei kyllä kerrota kavereille tuumasin kun tyttö otti suihin ja yksi johti toiseen ja pian huomasinkin hänen painavan peräreikääni samalla runkaten kaluani ja tulin aivan taivaallisesti. Kotiin päästyä tyttöystävä kyllä vähän ihmetteli miksi halusin dildon perseeseeni. Harmi kun täältä suomesta ei löydy peniksellisiä naisia kun eihän tässä nyt mitään homoja olla että miesten kanssa ruvettaisiin muhinoimaan.
 
Mukavaa vaihtelua
Joskus leikittiin dildon ja pikku piiskan kanssa.

Hän otti dildon pimpistään ulos ja alkoi sivellä takapuoltani ja yhä enemmän anusta kohti. Lähdin leikkiin ja kieltämättä kiihoituin, lantioni kiihtyi. Vaimo painoi anaaliiia sisään, sattui hitosti. Pyysin liuukuria minulle, rasvasin anaalini.

Vaimo työnsi dildoa uudestan, sattui, annoin jatkaa, mutta pyysin kohta ottaa se pois. Pyysin yrittää hetken päästä uudestaan, sitten meni jo melkein itsestään sisään. Sain olla takaa ja edestä samantien, edessä ollessa nuolin pimppiä ja sormetin. Hän sai melkoisen orgun, jätti dildon peppuuni ja hetken päästä hoiti spermani ulos.

Tämä oli kova muovidildo, ostimme seuraavaksi pehmeän, värisevän dildon. Se taitaa olla paras ja ainakin kerran viikossa saan takapuoleeni.
 
Kale 19
Joskus leikittiin dildon ja pikku piiskan kanssa.

Hän otti dildon pimpistään ulos ja alkoi sivellä takapuoltani ja yhä enemmän anusta kohti. Lähdin leikkiin ja kieltämättä kiihoituin, lantioni kiihtyi. Vaimo painoi anaaliiia sisään, sattui hitosti. Pyysin liuukuria minulle, rasvasin anaalini.

Vaimo työnsi dildoa uudestan, sattui, annoin jatkaa, mutta pyysin kohta ottaa se pois. Pyysin yrittää hetken päästä uudestaan, sitten meni jo melkein itsestään sisään. Sain olla takaa ja edestä samantien, edessä ollessa nuolin pimppiä ja sormetin. Hän sai melkoisen orgun, jätti dildon peppuuni ja hetken päästä hoiti spermani ulos.

Tämä oli kova muovidildo, ostimme seuraavaksi pehmeän, värisevän dildon. Se taitaa olla paras ja ainakin kerran viikossa saan takapuoleeni.
Jäin jatkoille vanhemman naisen luokse, sillä oli tärisevä sauva tyynynalla. Pani sen surisemaan ja hiero muniani, sit piti kääntyä ja otti kalsarit alas. Levitti pyllyäni ja työnsi värisevän sauvan pyllyyni että tuntu kun oli iso. Välillä pani rasvaa ja jatko kunnolla, piti vaan levittää pyllyä kunnolla ja anto piiskaa samaanaikaan. Aamulla halus että annan sille munaa molempiin paikkoihin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä