Dildo miehen peppuun!

  • Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti
sampocaro
Lähdin joskus baarista opiskelijabileistä varmaan yli 20 vuotta vanhemman naisen mukaan. Otti multa suihin ja alko hieromaan peppureikää.. Sitte kysy että haluaisinko sinne jotain muuta. Sanoin että kyllä se käy, mutta varovasti.. Laitto sitten liukkaria peppuun ja dildon surisemaan.. Pikkuhiljaa upotti sen kokonaan mun perseeseen.. Otti samalla suihin.. Ihan huippua.. Sain vielä panna häntä pilluun ja peppuun.. Ehkä elämäni parhaimpia panoja.. Kävin vielä pari kertaa uudestaan, mutta dildoleikit jäi siihen yhteen kertaan.. Peppua kyllä sai jälkimmäisilläkin kerroilla.. tämä siis Turussa.. Terveisiä Paulalle jos tätä luet :D
 
Poika12345
Kiva kun on rohkeita miehiä. Kunnolla vaan pyllyyn...niin se tuntuu kivalta.



Joskus leikittiin dildon ja pikku piiskan kanssa.

Hän otti dildon pimpistään ulos ja alkoi sivellä takapuoltani ja yhä enemmän anusta kohti. Lähdin leikkiin ja kieltämättä kiihoituin, lantioni kiihtyi. Vaimo painoi anaaliiia sisään, sattui hitosti. Pyysin liuukuria minulle, rasvasin anaalini.

Vaimo työnsi dildoa uudestan, sattui, annoin jatkaa, mutta pyysin kohta ottaa se pois. Pyysin yrittää hetken päästä uudestaan, sitten meni jo melkein itsestään sisään. Sain olla takaa ja edestä samantien, edessä ollessa nuolin pimppiä ja sormetin. Hän sai melkoisen orgun, jätti dildon peppuuni ja hetken päästä hoiti spermani ulos.

Tämä oli kova muovidildo, ostimme seuraavaksi pehmeän, värisevän dildon. Se taitaa olla paras ja ainakin kerran viikossa saan takapuoleeni.
 
Viimeksi muokattu:
M30
Pari päivää sit vaimon kanssa sekstailtiin ja yllätyksekseni kysyi et haluisinko saada sauvaa peppuun! no vastasin sit että voitashan sitä kokeilla (oon kyllä yksin runkatessani kokeillu monestikkin mut vaimolle en oo ilenny kertoo). Täytyy sanoo että tuntu taivaalliselta kun se dildo upposi liukkareitten kera lopulta sisään ja sain samalla kunnon käsittelyn kyrvälle. Nyt oon vaan miettiny et haluaiskohan vaimokin peppu juttuja kun aikaa sitten kysyin niin ei oikein innostunu. Täytynee kysästä uudestaan kun tuntuu että tekis koko ajan seksiä mieli kun on jotain uutta juttua... Oisko kellään ehdottaa mitään hyvää anus dildoa kun meinaa toi normaali dildo olla mun mielestä vähän liian iso vaikka ei mikään holmes olekkaan. Mutta kyllä kannattaa kokeilla jos vähänkään tykää, saa ainakin potkua seksielämään. Onko kukaan muuten löytänyt miehen G-pistettä, ite en oo ja ois kiva saaha vinkkejä niin sais kokeilla sitäkin juttua
 
kuravalli
löytyy se g-piste , eturauhanen , nimittäin.
anaalissa sormen syvyydessä sormenpään kohdilla suunnilleen.
siihen löytyy seksikaupoista omia leluja aneros,nexus , esimerkiksi.
lukkkaria pitää olla , ei mitään väkisin sisäänjuttuja.
kullin ja eturauhasen hyväilyn yhdistelmillä saan kylla parhaat orkut !



nexuksen kallein värinämalli on hankittuna , mutta vielä kokeilematta....
 
Onnekas mies...
Onko normaalia että naisenne laittaa dildon teiän peppuun? Minun nainen tekee sen silloin tällöin ja mä nautin siitä todella paljon. Onko muitakin? Onko normaalia?
Tuossa dildon (omalla kohdallani strap-on:in) käytössä tai saamisessa ei ole mitään homostuttavaa, koska se miehen peppuun panija on NAINEN eikä mies...
Toki tällaisten fantasioiden toteuttaminen vaatii täydellistä luottamista toiseen ja kokeilunhalua seksin saralla molemmilta osapuolilta.

Mutta mikäpäs sen kiihottavampaa kun olla nelinkontin oman, ihanan seksikkäästi pukeutuneen, kullan edessä ja tämä asettuu taaksesi, asetellen liukkarista kiiltelevän strapin peppusi (myös hyvin rasvatun) aukolle, painaen sen hitaasti ja nautinnollisesti peppuusi, alkaen hetken totuttelemisen jälkeen sua naimaan niin että litinä ja lätinä vain käy =))

Hetken aikaa kun on näin nainut mua takaapäin, käännyn selälleni, nostan jalkani hänen olkapäilleen ja taas hän työntyy hellän hitaasti sisääni, jatkaen ihanaa naimista...
Kyllä siinä kalu seisoo kovana ja spermat lentää ilman, että tarttee edes kaluun koskea :)

Suosittelen muitakin kokeilemaan, tulette varmasti yllättymään sen vaikutuksesta seksielämäänne ;-)

Onneks on perjantai ja viikonloppu eessä... se tietää sitä, että on strappia tiedossa tälle onnekkaalle miehelle =))
 
Viimeksi muokattu:
n 50+
Jäin jatkoille vanhemman naisen luokse, sillä oli tärisevä sauva tyynynalla. Pani sen surisemaan ja hiero muniani, sit piti kääntyä ja otti kalsarit alas. Levitti pyllyäni ja työnsi värisevän sauvan pyllyyni että tuntu kun oli iso. Välillä pani rasvaa ja jatko kunnolla, piti vaan levittää pyllyä kunnolla ja anto piiskaa samaanaikaan. Aamulla halus että annan sille munaa molempiin paikkoihin.

On kiva kun halukkaita poikia, itse sain kokeilla ensin sormella ja sit ihan tavallisella dildolla. Kun tuli vielä kylään kävin ostaa isomman, hyvin meni vaikka nuorella olikin tiukka. Kun kerran halus tulla vieläkin hommasin sellaisen pitkän ja paksun kumisen. Kyllä kun laitto liukkaria kunnolla sain tungettua syvälle vaikka valittikin. Kyllä sitä pieneen peppuun saa uskomattoman ison kun tekee. Kai on tullut domina kun nautin nuoren pyllystä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
mahtavaa
Itse olen 17 vee poika ja ostin sitten 10 cm pitkän ja 3 cm paksun dildon kun näillä palstoilla sitä hehkutettiin että saa mahtavan orkun. Noh, eilen kokeilin peppuun ja sain aivan käsittämättömän hyvän tuntuisen orkun fleshlightin kanssa. Kyllä suosittelen kaikille muillekkin, en vain malta odottaa että pääsisi oikeasti panemaan jotakin naista kun alkaa tuo iankaikkinen runkkaaminen jo vähän latistaa...
 
hyvää kyrpääää
tiedoksi viimeiselle kirjoittajalle, nimimerkki "homot" (kuitenkin ilmeisesti nainen): Homoseksuaalisuus tarkoittaa sitä, että mies rakastaa miestä tai haluaa nimenomaan seksiä miehen kanssa. Minä ainakin rakastan seksuaalista nautintoa naisen kanssa, tulee se sitten normaalista nussimisesta tai muista leikeistä, vaikka sitten peräaukosta. Sehän ei meikäläisestä homoa tee. Luultavasti olet rupinen, läskinen paikallispubi-hutsu, jonka äijä norkoaa ko. pubin nurkalla hakatakseen paikalliset somalit. Ja varmaankin... hehe .. tyydyttää sut TOSI hyvin seksuaalisesti. jeke-jeke.
 
Viimeksi muokattu:
Kouvolalainen
Mä oon vast 15 vuotias ja oon kiinnostunut seksistä ihan v*tusti... kirjaimellisesti. Ja haluaisin myös jotain tonne perseeseenkin. Ei oo tyttöystävää jonka kaa olis kokeillu seksiä, mut tiskinpahan semmosta täältä saa... mut jos sais nii kyllä kelpaa! Voiko joku kertoo onks outoo ett haluu pilluu ja sit dildoo hanuriin.
 
vierailija
Jäin jatkoille vanhemman naisen luokse, sillä oli tärisevä sauva tyynynalla. Pani sen surisemaan ja hiero muniani, sit piti kääntyä ja otti kalsarit alas. Levitti pyllyäni ja työnsi värisevän sauvan pyllyyni että tuntu kun oli iso. Välillä pani rasvaa ja jatko kunnolla, piti vaan levittää pyllyä kunnolla ja anto piiskaa samaanaikaan. Aamulla halus että annan sille munaa molempiin paikkoihin.
Mä olen kyllä kateellinen sulle. Itse tilasin ensimmäisen dildoni hetki sitten ja sitä odotellessa ja niiiiin heti kokeillessa. Odotan innolla.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Paula 82
Kiitos

Lähdin joskus baarista opiskelijabileistä varmaan yli 20 vuotta vanhemman naisen mukaan. Otti multa suihin ja alko hieromaan peppureikää.. Sitte kysy että haluaisinko sinne jotain muuta. Sanoin että kyllä se käy, mutta varovasti.. Laitto sitten liukkaria peppuun ja dildon surisemaan.. Pikkuhiljaa upotti sen kokonaan mun perseeseen.. Otti samalla suihin.. Ihan huippua.. Sain vielä panna häntä pilluun ja peppuun.. Ehkä elämäni parhaimpia panoja.. Kävin vielä pari kertaa uudestaan, mutta dildoleikit jäi siihen yhteen kertaan.. Peppua kyllä sai jälkimmäisilläkin kerroilla.. tämä siis Turussa.. Terveisiä Paulalle jos tätä luet
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Iskin kerran baarista sellasen seksihullun eukon. Se kerto tykkäävänsä kaikesta rajusta.
Mentiin sitten aika kaasussa sen kämpille. Parin lisäpaukun jälkeen se pyysi saada sitoa mut kiinni sänkyyn. Se laitto kepin polvitaipetten alta ja siihen samaan kädet kiinni, silleen että olin perse paljaana jalat koukussa. Luulin, että se vaan haluaa temputtaa munia, mut vielä mitä. Se koppas jostain ohuen dildon, rasvas sen ja vaikka miten huusin sille, niin se pentele korkkas sillä muovikullilla, mun neitseellisen persreiän. Sitten kun se ohut lakkas koskemasta, se otti pöytälaatikosta paksumman patukan ja survo sen sisään paljoa varomatta.
Ens alkuun en tykänny siitä ja uhkasin kostolla, mutta sitten se jotenkin alko tuntua ihan hyvältä. Loppujen lopuks se runkkas sillä kovaa ja samalla vatkas kädellä munaa. Kyllä tuli mahtava orkku. Kaiken lisäks se vielä ohjas spermaroiskeet suoraan mun naamalle.
Panna se ei sitten antanutkaan, eli jäi itse ilman. Sille tais riittää se tyydytys, että sai persreikää
Kuullostaa aika pahalta ja raiskaukselta
 
vierailija
Miestä pallien alta hieromalla tai pepusta, löytyy miehen tärkeä(g?)-piste. Eli eturauhanen. Tätä hieromalla, mies voi saada upean orgasmin. Puhutaan esim lypsämisestä.

Nämä miehen peppuun panemiset, sopivalla dildolla tai sormilla stimuloivat eturauhasta.

Se ei tarkoita että mies on on homo, jos tästä nauttii.
 

Yhteistyössä