dilemma: ärsyttää suunnattomasti muttei voi sanoo mitään ettei ole kiittämätön miniä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
anoppi puhui aikaa sitten jo että aikoo kunnostuttaa ts entisöidä mulle synttärilahjaksi mun perintönojatuolin 1900 luvun alusta. että mun pitäs mennä valitsemaan kangas ja sen tuttu sen entisöi ja se keräilee rahat siihen. on itse sossun tuilla tahallaan ja pummaa aina rahaa muilta.

no kävinkin kattelemassa kankaita mut jäin miettimään niitä ja että meen uudelleen mut en oo kerinny nytte mennäkään ni tänään kun tuli kylään ni sanoi että oli miehen isän kanssa JO OSTANUT KELTAISEN KANKAAN samantyylisellä kuviolla mitä siinä oli ennestään.

keltainen on ihan ok mut SE ETTÄ MIKSI VALITSI MUN PERINTÖTUOLIIN ITSE KANKAAN VAIKKA MUN PITI SAADA ITE VALITA. eihän se tuoli sille ole. ja sitäpaitsi meillä ei ole mitään keltaista huonekalua tms.

mut hankalaa on koska se tulee mulle lahjaksi mutta on tosiaan mun perintötuoli ni olisin halunnu ite valita.

eli en voi sanoo mitään vaikka mun yli käveltiin :(

Pidä pääsi ja sanot ihan ystävälliseen sävyyn anopille, että et voi sietää keltaista.

Mä laitoin yhden keinutuolin ja kaupassa ei silloin ollut muuta "epämääräisen kuvioista" kangasta kuin keltainen, niin otin sen. (Ajattelin, että ruutu ja raita on huono, kun heti näkyy jos menee vinoon.)

Vaikka mulla on keltainen huone, jossa on jopa keltainen matto, niin mä en kestä sitä keltaista keinutuolia! Sitä ei voi siirtää muuhun huoneeseen, eikä edes antaa kenellekään, kun oikeasti keltainen ei nyt vaan sovi mihinkään.

Toinen juttu; oletko nähnyt tämän tutun tekemiä tuoleja? Mun miehen tädin arvokalusto oli mennä tärviölle kun kertakaikiaan osaamaton tyyppi alkoi niitä päällystää. Piti laitattaa ne uudestaan sitte toisella verhoilijalla. Vaikka siis sillä ekalla oli ihan verhoilufirma ja kokemustakin muka, mutta...

en oo nähny sen tekeleitä mut on jo eläkkeellä ja ollu pitkän uran että luulen että on ihan hyvä. mut en tiiä onko se keltainen hyvä :( ainakaan en halua että se päättää mun puolesta mun perintötuolista.

ja antiikkiliikkeestä ostivat kankaan joten tuskin sitä voi pakasta leikattuna palauttaakaan ja metrihintakin on varmaan aika korkea.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en oo nähny sen tekeleitä mut on jo eläkkeellä ja ollu pitkän uran että luulen että on ihan hyvä. mut en tiiä onko se keltainen hyvä :( ainakaan en halua että se päättää mun puolesta mun perintötuolista.

ja antiikkiliikkeestä ostivat kankaan joten tuskin sitä voi pakasta leikattuna palauttaakaan ja metrihintakin on varmaan aika korkea.

enemmän olisin huolissani tuosta mahdollisesta entisöijästä/verhoilijasta minäkin.

kangasongelmassa voisit tietysti mennä tämän verhoilijan kanssa kompukseen ja väittää anopillesi, että tämä entisöijä olisi sanonut, ettei kangas sovellu tähän hienoon perintötuoliisi.

Yhteistyössä