Dinskon kengistä

Tiitteräinen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
2 126
0
36
Purnaampa sitten täällä...

Ostin 3 vee tytölle dinskosta kesäksi kävelykengät sellaisiski pyhä kengiksi. Maksoivat 22 euroa. Sitten ostin erikseen hiekkalaatikkokengiksi lenkkarit jotka maksoivat 6 euroa.

No, puoli vuotta kenkiä käytettiin ja ne dinskon kengät on ihan kamalan näköiset. Kangas halkeillut jne. ja ne hiekkis kengät on kuin uudet edelleen eikä mistään rikki vaikka kovassa käytössä olleetkin. Kävin sitten valittamassa nisitä kengistä, myyjä epäili ja kysyi moneen kertaan että pyhäkenkinäkö olleet, ei meinannut uskoa ja antoi sitten 5 euron hyvityksen mikä mielestäni on tosi pieni. Tähän asti on kaikki tuon tytön kengät päässeet kiertoon, mutta noista dinskon kengistä ei ole enää mihinkään. ETTÄ ÄRSYTTÄÄ ja myyjä vielä niitä kehtasi kehua kun ostettiin.

Kumisaappaat ostin myös dinskosta ja liimaukset petti puolen vuoden käytön jälkeen, niistä en ole vielä ehtinyt käydä valittamassa. Myyjä kun niitä kinkehui että on hyvät, maksoivat 16 euroa.

Että arvaatte varmaan ostanko enää dinskosta lapsille kenkiä :headwall: |O :headwall:

Itse olen sieltä tytöilleni kenkiä ostanu kin ovat niin ihania ja hyvin ovat kestäneet ilman minkäänlaisia vikoja. Sulla ollut huonoa tuuria. Mut Kangaroosin lenkkarit kesti meillä kuukauden päivät ja maksoivat vielä aika paljon.

Eikö se ookin joku halpisketju koko dinsko? Ainakin monet kengistä näyttää siltä.. Mulla kyllä on yhdet nahkakengät sieltä ostetut ja säilyneet monta vuotta vaikka paljon niillä kävelty ja tanssittukin. Nyt alkaa olla kannat kuluneet puhki.

No mut mä niin luulin et ne kestää lapsella, eikä tuo 3 vee tyttö mikään mahdoton menijä ole. Ja tosiaan kun halvatkin kengät menneet tähän asti kiertoon niin nuo ei sit kestäneet.

Molen niin pettynyt :headwall:

Yhteistyössä