Diplomi-insinööri Puolisona?

  • Viestiketjun aloittaja Rakastunut_
  • Ensimmäinen viesti
KAROLIINA
Minulla on salainen suhde erääseen ihanaan ja sivistyneeseen mieheen, joka on DI.. lisäksi komea ja kansainvälinen, varakas ja kaikinpuolin oikea haaveiden mies.

Miehellä on vaimo ja lapset. Suhde vaimoon on kylmä ja muodollinen. Lasten vuoksi hän on vielä naimissa mutta ero tulee kuulema muutaman vuoden kuluttua.

Meillä on ihana suhde ja olen korviani myöten rakastunut. Olen itsekin varattu, mutta olen valmis eroamaan heti kun mies eroaa omasta vaimostaan. Haaveilen yhteisestä elämästä.

Te joilla on kokemusta DI-miehistä millaisia he ovat puolisoina niin olisi kiva kuulla?
 
Viimeksi muokattu:
provo

Mikä lie huijari. Katsoppa miehen tiedot vaikka facebookista tai jostain muusta paikasta. Tuskin ammatti on tuo mitä sanoo. Vanha virsi tuo, että vaimo on kylmä ja eroaa. Ei se mitään eroa, kunhan saa torttua kahdelta suunnalta. Pelimies tai huijari. Älä vaan lähetä sille rahaa. Kiskonta vaan jatkuu jos niin teet.
 
Viimeksi muokattu:
Mummikki
Voiko joku olla noin typerä kuin tuo aloittaja! Ja vielä nykyaikana. No siinähän odottelee, että tämä jumal-DI eroaa, pitää kuitenkin aloittajaa vain seksin vuoksi.

Ja sekin on outoa, että joku pitää DI:tä jotenkin jalustalla, ei se ole kuin ammatti muiden joukossa. Ammattikorkeakoulussahan niitä valmistuu pilvin pimein. Oma lapseni on valtiotieteiden maisteri, eikä hän pidä itseään mitenkään muita ylempänä.

Ehkä tämä aloittaja on aivan nuori, jota on helppo jymäyttää.
 

Yhteistyössä