Divina-kuuri ja menkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Diinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Diinu

Jäsen
05.04.2005
968
0
16
Heippa!

Sain gyneltä Divina-kuurin, jota söin 3 viikkoa. Maanantaina meni vika pilleri ja oletin menkkojen alkavan pian sen jälkeen (teroluteista mulla alkaa 2 päivää vikasta tabusta). Miten muilla jotka ovat käyttäneet Divinaa, on tullu menkat? Harmittaa odotella menkkoja, kun venyy clomien aloitus. :ashamed:

Kiitos, Aliisa08! No sitähän minäkin, ettei kovin montaa päivää pitäis mennä... Mulla pian jo viikko! Missähän vika... :| Mulla jo kerkes käydä mielessä raskauskin, mutta luulenpa että se on ovuloimattomuudesta kärsivälle PCOlaiselle sula mahdottomuus...

Kannattaa varmaan huomenna soittaa ja kysästä että missä ne voi viipyä.. Ootko aiemmin syöny Divinaa? Joskushan jotkut lääkkeet ei vaan toisilla saa kuukautisia aikaan.. minulla oli näin aiemmin jonkun lääkkeen kanssa, mutta en nyt nimeä muista. Soittele lääkärille ja kysy. Tsemppiä!

En oo syöny aikasemmin Divinaa. Eka kuuri on. Laitoin tämän saman kysymyksen tuonne vauvakuumeisten puolelle ja sieltä sain vastaukset, että eräällä oli menny yli viikko ennenkuin oli menkat alkanu ekan Divina-kuurin jälkeen. Eli eiköhän ne sieltä ens viikolla ala. =) Se on totta, että joskus käy niin ettei lääke saakkaan aikaan kuukautisia, mutta luulisi että tämä kuitenkin kohdallani toimisi, kun Terolutitkin toimivat. Mutta kiitos sinulle! :)

Yhteistyössä