Hae Anna.fi-sivustolta

Dom/kännykkä

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä Misu, 22.08.2004.

1. Misu Vierailija

Toimiiko kaksitaajuuspuhelin Dommareilla vai täytyykö olla kolmitaajuus? Toinen sanoo, että kaksitaajuus toimii, toinen taas sanoo että ei. Sit vielä, kun ollaan sinne menossa jouluksi niin minkäläinen joulu ja uusi vuosi siellä on???

2. leila Vierailija

Olen kaksi joulua ja uutta vuotta viettänyt Dommareissa !
    Olosuhteet vaativat 3-taajuus puhelimen ainakin Puerto Platassa ja Punta Canassa. Joulu on siellä
    erittäin tärkeä juhla ja sitä valmistellaan tosi kauan. Joulupukki ilmestyy joulupäivänä veneellä tai skootterilla.
    (joulupukilla aurinkolasit !) Uusi vuosi Dommareissa on kuin
    meillä vappu !!! Se on hulppeeta menoa ja rekvisittaa jaetaan kaikille... Juhla yleensä sisätiloissa.

Tosi hyvä ajankohtavalinta Dommareihin !!!

Hyvää matkaa, nauti, et pety !!!

3. Kirppeli Vierailija

Kolmitaajuus -puhelimet vaaditaan koko maassa, itse asiassa myös amerikoissa muutenkin.

4. ?? Vierailija

Hei,

olen ihan pihalla näistä taajuuksista eli voisiko joku sanoa ihan selvällä suomen kielellä, toimiiko meidän kännykät Dominikaanisessa??

Kiitos paljon jo etukäteen!

t. Heli

5. Chareena Vierailija

Jos ostat Suomessa kolmitaajuuskännykän se toimii myös Dominikaanisessa Tasavallassa. Tosin meidän antennittomat mallit eivät toimi joka paikassa, mutta kyllä niillä pärjää aivan hyvin siellä. Siksi dominikaanit itse suosivat antenni-kännyköitä.

6. ??? Vierailija

Mutta kun olen niin kertakaikkisen hölmö, ettei mulla ole mitään hajua, mikä-taajuus mun kännykkäni on eli voisitteko vielä vähän auttaa..!

7. Imppu Vierailija

Varmimman avun asiasta saat, kun menet kännykkä kauppaan puhelimesi kanssa ja kysyt sieltä mikä taajuus siinä on. Itse ostin juuri ennen matkaa kolmitaajuuskännykän ja se toimi hyvin. Tosin soittaminen sieltä on mielettömän kallista, mutta tekstareita voi lähettää halvemmalla.

8. H Vierailija

Itse asiassa nykyään kaksitaajuuspuhelimetkin toimii Dom. tasavallassa, tosin verkko ei ole kovinkaan kattava maaston mäkisyydestä ja tukiasemien vähäisestä määrästä johtuen. Eri puhelimissa on antennien tehoissa eroja, osalla puhelinmalleista kuuluvuus on parempi kuin toisilla. Eritoten ns. ""tappiantennilla"" varustettu puhelin toimii paremmin kuin sellainen, jossa on sisäänrakennettu antenni.
    Kovasti ei kannat lörpötellä, puhelut sieltä Suomeen maksaa 2,95€/min ja puhelun vastaanottokin 1,65€/min. Tekstiviestit on suht. edullisia, 29 snt/kpl.

9. lila Vierailija

Hei kaikki Puerto Platassa käyneet!!
    Eikö tekstiviestejäkään voi lähettää sieltä. Minulla on Saunalahden liittymä. Viime vuonna olimme Brasiliassa, siellä toimi vain Soneralla.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri